Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40v paljon laihtuneet!

Vierailija
05.04.2015 |

Sukulaiseni (nainen) on laihtunut vuoden aikana yli 40kg ja nyt kun näin hänet, niin olin järkyttynyt. Hän näytti kurjalta. Paino ehkä 80kg nyt, mutta kroppa jotenkin lyhistyneen oloinen ja koko olemus kaikkea muuta kuin kukoistava. Laihtuminen onnistui vatsalaukyn pienennyksen avulla. Hänellä ikää 50+. Nyt mietinkin, että ikäkö sen tekee että ulkonäkö ei parantunutkaan, vaikka terveysvaikutukset hyvät laihtumisessa onkin? Itse olen 39v ja paino 90kg. Pelottaa jos minäkin olen jo liian vanha ja laihtuminen tekee nahistuneen näköisen:/ Olen nyt vielä suht nuorekkaan näköinen, mutta entä -20 kilon jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukukaismies laihdutti 15 kiloa 50 vuotiaana vaik ei edes ollut ylipainoinen. Oli nuorekkaan näköinen ennen sitä. Ihan järkytin laihdutuksen jälkeen kun oli vanhentunut 20 vuotta... naama roikkui ja oli vekeillä + koko olemus oli paappaantunu kuivaksi ja pieneksi.

Vierailija
2/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 39 v. ja laihtunut 20 kg. Muuten näytän samalta, mutta reidet ja peppu pienemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ihan osu kohderyhmään, mutta laihdutin vuodessa 52 kiloa 104->52kg. Aloitin 33-vuotiaana ja luonnollisesti vuoden päästä olin 34-vuotias. Olen (olin) ollut koko aikuisikäni ylipainoinen, paino keikkunut useimmiten 80-90 kilon välillä. 

Näytän nykyään todella paljon nuoremmalta kuin miltä olen koskaan näyttänyt. Parhaimpana todisteena ehkä se, että nyt minulta kysytään paperit joka ikinen kerta alkoholia ostaessani, mutta ennen laihduttamista ei ikinä. Siis edes 18-vuotiaana.. Saati 16-vuotiaana.

Löysää ihoa ei jäänyt yhtään, vaikka laihtumisvauhti oli reipas. Kolme raskautta kestänyt vatsanahka ei tietenkään ole sellainen synnyttämättömän kaksikymppisen urheilullisen naisen iho, mutta ei missään nimessä roiku. 

Tätini laihtui 60-vuotiaana 30 kiloa ja muuttui pirtsakasta 6-kymppisestä parissa vuodessa todella paljon vanhemman ja väsyneemmän näköiseksi. Se oli itse asiassa syy, miksi aloitin laihdutusurakkani - halusin olla nuori ja hoikka, enkä hoikka vasta eläkkeellä ylimääräisine nahkoineni.

Vierailija
4/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on nyt tai ei koskaan laihduttava! Kiitos kommenteista. Ap

Vierailija
5/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nuutuneen enkä tosiaankaan vanhemman näköinen. Laihduin nopeasti kymmeniä kiloja, eikä silti jäänyt roikkuvaa nahkaakaan. Maha ja rinnat sellaista vähän löysää, seisaaltaan näyttää hyvältä, kyljellä maatessa näkyy löysyys. Toisaalta harva ikäiseni synnyttänyt nainen on virheetön mahasta tai rinnoista muutenkaan. Yksikään ei ole rumana pitänyt. 

Todellakin olen paremmannäköinen, -kuntoinen ja onnellisempi kuin lihavana. Nyt normaali painoindeksi. On pysynyt paino pois jo vuosia.

Ärsyttää välillä, kun moni ylipainoinen puhuu, että jos laihduttaisin niin olisin kuitenkin niin kuihtunut ja roikkuva nahkapussi jne. Tekosyy.

Vierailija
6/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:31"]

Sukukaismies laihdutti 15 kiloa 50 vuotiaana vaik ei edes ollut ylipainoinen. Oli nuorekkaan näköinen ennen sitä. Ihan järkytin laihdutuksen jälkeen kun oli vanhentunut 20 vuotta... naama roikkui ja oli vekeillä + koko olemus oli paappaantunu kuivaksi ja pieneksi.

[/quote]

Johtuisiko siitä että EI OLLUT YLIPAINOINEN? 

Kun ihminen ei ole enää ihan nuori, ei LAIHUUS ole aina niin kaunista.

On muitakin vaihtoehtoja kuin laiha/lihava.

Vierailija
7/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen katsonut noita vatsalaukun ohitusleikkauksen tehneitä, niin ovat kyllä usein todella nuutuneen näköisiä vastalaihtuneina. Muutaman tunnen. Osa on alkanut näyttää freessimmältä kun iho on alkanut vähän ehtiä mukaan muutokseen. Onhan mahdollista että tuttusi esim. ei saa syötyä kunnolla tai ei ole muistanut ottaa kaikkia lisävitamiineja ja lisäravinteita mitä pitäisi. 

Vierailija
8/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:15"]Mitä nyt olen katsonut noita vatsalaukun ohitusleikkauksen tehneitä, niin ovat kyllä usein todella nuutuneen näköisiä vastalaihtuneina. Muutaman tunnen. Osa on alkanut näyttää freessimmältä kun iho on alkanut vähän ehtiä mukaan muutokseen. Onhan mahdollista että tuttusi esim. ei saa syötyä kunnolla tai ei ole muistanut ottaa kaikkia lisävitamiineja ja lisäravinteita mitä pitäisi. 
[/quote] Hyvin mahdollista. Lisäksi huomasin että hän pukeutui aivan liian suuriin telttamaisiin vaatteisiin ihan kun ei tajuaisi olevansa ihan eri kaliiberia nykyään. Ap