Joulusushiin ei sitten kuulu wasabi! Älä ole vulgaari!
Kommentit (22)
Täällä on tarjottu maksalaatikkoa, italiansalaattia ja karjalanpaistia joulupöytään, ja nyt vielä sushia! Näistä mikään ei kuulu joulupöytään, kun eivät ole jouluruokia.
Kuuluu, jos maustaa wasabin kanelilla.
Onneksi joulunakaan ei ole vulgaaria laittaa vulvaan wasabia.
Wasabihan on aivan kuin vahvaa sinappia. Eli kuuluu.
Olen jos haluan. Mun pöytä, mun säännöt.
Joulusushiin kuuluu sinappi, kalan tilalla kinkku ja riisin sijaan keitetty peruna.
Hyvää wasabijoulua kaikille vulgaareille!
Wasabihullu taas täällä.
Kuule tuossa on kaksi koulukuntaa, ihan Japanissakin. Itse syön sushin ilman soijaa, wasabia ja inkivääriä.
Kokeile,ap, laittaa wasabia esinahan väliin, ja työnnä sushit pezreikään.
Vierailija kirjoitti:
Wasabihullu taas täällä.
Kuule tuossa on kaksi koulukuntaa, ihan Japanissakin. Itse syön sushin ilman soijaa, wasabia ja inkivääriä.
On vain yksi oikea tapa syödä joulusushi
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tarjottu maksalaatikkoa, italiansalaattia ja karjalanpaistia joulupöytään, ja nyt vielä sushia! Näistä mikään ei kuulu joulupöytään, kun eivät ole jouluruokia.
Jokainen rakentakoot näköisensä joulupöydän
Kävin kolme vuotta sitten Japanissa. Huomasin eräässä sushipaikassa että olisi ollut ihan ketsuppia mitä voi varmaankin laittaa siihen sushiin päälle.
Eli jouluna voi laittaa ketsuppia sushiin, onhan se punaista niin sopii jouluun?
Jouluun ei kuulu sushi.
Aasialaisten mongoloidien ja muiden raakalaismaisten barbaarien hätäravintoa, kun ei ollut tietotaitoa eikä resursseja kypsentää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jouluun ei kuulu sushi.
Aasialaisten mongoloidien ja muiden raakalaismaisten barbaarien hätäravintoa, kun ei ollut tietotaitoa eikä resursseja kypsentää ruokaa.
Hahaa, voin kuvitella miten jossain loordi-piireissä, jotka nuo jutut on keksineet 1800-luvulla, korpeaa että nyt Aasia vastaa suurimmasta osasta maailman tuotantoa ja tänne ei ole jäämässä kuin kusenpolttama savimaa, minkä senkin kansoittaa hyvää vauhtia elinvoimaisemmat heimot lähi-idästä.
Hai.