Mies makaa sohvalla ja tiuskii. Aaaargh.
Vuoronperään toiseen suuntaa ja vuoronperään toiseen. Telkkarin kaukosäädin on vissiin liimautunut sen käteen kiinni. Kun pyytää tekemään jotain, niin ei tapahdu mitään ja kun siitä huomauttaa 30min päästä, niin tiuskii vaan.
Lapsi pyysi pelaamaan pingistä 45min sitten, vieläkin makaa vaan. Kun lapsi kysyi uudestaan, tiuski "odota nyt".
Itse olen tänään tehnyt aamupalan lapaelle, vaihtanut lakanat, pessyt pyykkiä, viikannut puhtaat kaappiin, tehnyt ruoan, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kahteen kertaan, korjannut astioita olkkarista, keittänyt kahvit ja tarjoillut sen herralle, leiponut lapsen kanssa, siivonnut keittiön. Mitä mies on tehnyt? Käynyt lapsen kanssa ulkona 30min.
Aaaaargh.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]Laiska töitään lukee.
[/quote]
Kumpi tuolla sinun mielestä oikeasti on laiska?
Lopeta toi nalkutus ennen kuin tulee pataan. Sitten pääset tänne itkemään kun mies hermostui tyhjästä.
Elä omaa elämääs, anna sen maata! Eikös nyt oo vapaapäivä.
Onko tän ketjun vastaajat miehiä vai miestensä kotiorjia?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]Laiska töitään lukee.
[/quote]
Tuo lause on nimenomaan laiskan ihmisen suosikkilause. Se että aloittaja kertoo mitä on tehnyt kertoo juuri sen että hän ei ole laiska. Vaan aivan joku muu perheessä. Jos mies on ase joka tekee nuo em asiat ja vaimo makaa ja piereskelee sohvalla niin jokainen ajattelee että on tekevä mies ja laiskan vaimon ristikseen saanut. Mutta kun nainen tekee kaiken ja hehtaa vielä väsyä ja harmistua ja vielä sanoa siitä ääneen niin jo on saa. na laiska ämmä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:25"]Elä omaa elämääs, anna sen maata! Eikös nyt oo vapaapäivä.
[/quote]
Joo on, mutta mies ollut vapaalla viimeiset kolme viikkoa. Itse painanut pitkää päivää töissä. Mulla ens viikko lomaa, joten taidan minäkin vaan maata.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]Laiska töitään lukee.
[/quote]
Tuo lause on nimenomaan laiskan ihmisen suosikkilause. Se että aloittaja kertoo mitä on tehnyt kertoo juuri sen että hän ei ole laiska. Vaan aivan joku muu perheessä. Jos mies on ase joka tekee nuo em asiat ja vaimo makaa ja piereskelee sohvalla niin jokainen ajattelee että on tekevä mies ja laiskan vaimon ristikseen saanut. Mutta kun nainen tekee kaiken ja hehtaa vielä väsyä ja harmistua ja vielä sanoa siitä ääneen niin jo on saa. na laiska ämmä.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan juntti.
Jättäisin. Eikö paskaläjä ymmärrä että maailmassa on muitakin miehiä
Okei, olet leiponut lapsen kanssa ja suorittanut kotitöitä, miksi et ole touhunnut lapsen kanssa? Tai miksi et ole levännyt itsekin? Sapettaa varmasti, jos toinen ei tee mitään, mutta ehkä joskus on vaan liikaa odotuksia?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:23"]
Lopeta toi nalkutus ennen kuin tulee pataan. Sitten pääset tänne itkemään kun mies hermostui tyhjästä.
[/quote]Mikä mies, ei tuo ole mies
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]Laiska töitään lukee.
[/quote]
Kumpi tuolla sinun mielestä oikeasti on laiska?
[/quote]
No eukko tietenki.
Lakanoiden vaihtoa ja pyykinpesua sunnuntaina..just joo. Olisit jättänyt siivoukset sikseen ja nauttinut sunnuntaista itsekin, turha täällä on tyhmyyttään itkeä ja miestä syyttää!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:28"]Onko tän ketjun vastaajat miehiä vai miestensä kotiorjia?
[/quote]
Taitaa nainen itse tehdä itsestään kotiorjan. Eihän kukasn ole pakottanut häntä suorittamaan kaikkia kotitöitä juuri tänään. Ottais rennosti.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]Laiska töitään lukee.
[/quote]
[/quote]
Opettele kirjoittamaan juntti.
[/quote]
Et sitten muuta keksinyt kun niin osui ja upposi?
Naisten ongelma on etteivät osaa vaan maata. Koko ajan pitää häärätä jotakin ja syyllistää ihmistä, joka osaa ottaa rennommin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:05"]Nythän on vapaa päivä.
[/quote]
Joskus ne hommat on tehtävä. Mulla ei ainakaan pitkien työpäivien jälkeen ois energiaa eikä aina aikaakaan kotitöihin.
Ihan ku mun mies, mut se ei oo käyny ulkona lapsen kanssa.
Ja jos täällä joku ruikuttaa ettei saa syyllistää ihmistä, joka ottaa rennommin, niin mun mies esimerkiksi pesi pyykkiä viime vuonna 2 kertaa ja imuroi kolme kertaa, että siinäpä ihanan rento mies!
Tänä vuonna ei oo vielä imuroinut eikä pessyt pyykkiä, niin mukavan rennosti se vaan ottaa.
Laiska töitään lukee.