Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hometta asunnossa?

Vierailija
05.04.2015 |

Joudunko itse maksamaan terveystarkastaja? Mitä jos hometta löyty, saanko vuokrasta hyvitystä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vuokrannut homeettoman asunnon?

Vierailija
2/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokra-asunnossa home-epäly, niin ilmoittaisin vuokranantajalle ja muuttaisin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme terveeseen taloon mutta minä ja lapset oireillaa. Voiko vuokranantaja kieltäytyä terveystarkastajasta?

Vierailija
4/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireilette, niin muutatte vaan pois, kun kyseessä on vuokrakämppä. Ei kannata jäädä odottamaan selvityksiä ja mahdollisia remontteja. Sairastutte vielä vaan pysyvästi.

Vierailija
5/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home asuntoon ei kannatta jäädä hetkeksikään. Terveys menee pilalle.

Vierailija
6/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="05.04.2015 klo 17:04"]Jos oireilette, niin muutatte vaan pois, kun kyseessä on vuokrakämppä. Ei kannata jäädä odottamaan selvityksiä ja mahdollisia remontteja. Sairastutte vielä vaan pysyvästi.
[/quote]Juuri muutettiin enkä haluaisi muuttaa turhan takia, ja toisaalta laittaa vahinkoa kiertämään.

Vierailija
7/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sanoo että muuta pois. Ehkä olet saanut sen halvemmallakin kun isäntäjo tietää että kyseessä hometalo. Nyt kannattaa kuunnella av:ta ja etsiä uusi kämppä.

Vierailija
8/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vuokrattu talo niin selvitä asia omistajan kanssa, ei av:lla tai ensimmäisenä minkään viranomaisen kanssa. Omistajaa tuskin kiinnostaa luulosi, eli selvitä nyt ensin missä ja miksi sitä hometta on, jos on.

Vierailija
9/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home on yleensä vain hysteriaa, ja päänsäryt yms johtuvat tunkkaisesta ilmasta. Pitää vain siivota useammin ja tuulettaa päivittäin.

Vierailija
10/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sitten oireilette? Kaiken maailman flunssiakin on kyllä liikkeellä...

Vierailija
11/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta heti! Mitä kauemmin asut homeasunnossa, sitä varmemmin myös tavarasi ovat kohta pilalla. Itse en nukkuisi sängyssä, joka on ollut edes vähän aikaa homeasunnossa.

Vierailija
12/12 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:02"]Muutimme terveeseen taloon mutta minä ja lapset oireillaa. Voiko vuokranantaja kieltäytyä terveystarkastajasta?
[/quote]

Muutitte siis taloon, jonka luulitte olevan terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi