Vaimo otti itseensä leluhetkestäni
Olin makuuhuoneessa rentoutumassa tekopimpin kanssa kun vaimo tuli paikalle ja puuhani huomattuaan alkoi vonkaamaan seksiä. Koska olin juuri saamassa orgasmin, pyysin naista odottamaan hetken vuoroaan. Se otti nokkiinsa! Siis nyt en ymmärrä mistä suuttui? En minä mitään häneltä kieltänyt, eikö muka voinut alle minuuttia odottaa? Nyt mököttää eikä suostu puhumaan asiasta. Mutisi vain jotain :(
Kommentit (5)
Keksi oma, älä pölli ideoita muiden ketjuista.
Taitaa naises olla kateellinen tekopimperolle, kun se taitaa olla paljon tiukempi.
Mitenkäs tämä kaksinaismoraali näissä asioissa nyt menikään: Nainen ja itsetyydytys, lelut on voimaannuttavaa ja hieno asia, you go girl jne.. Miehet ja itsetyydytys, lelut on säälittävää, likaista ja kauheaa.
Aika harvoin naisia haukutaan säälittäviksi runkkareiksi, miehet tätä saavat kuulla tuono tuostakin. Kyllä moni nainen on pelkkä säälittävä runkkari, jos minulta kysytään.
Olisit pyytänyt naistasi tekopimpan kanssa kolmen kimppaan. Ehkä vaimosi huomaisi, että tekopimppa ei ole uhka hänelle. Ihmettelen koska naiset yleensä ovat kiinnostuneita miesten leluihin ja ottamaan ne mukaan sänkyyn.
Ihana tarina, ihan ku oikee