Oletko käynyt/aiotko käydä Marko Selkomaan kokouksessa?
Tämä saarnaaja näköjään kiertää koko Suomen helluntaiseurakunnat.Itse kierrän kyllä kaukaa.
Kommentit (13)
Miksi kierrät kaukaa? Kiinnostaa. Voisin mennäkin.
Kierrän myös Pirkko Jalovaaran kaukaa.Heissä on väärä henki,Pyhä Henki ei toimi heidän kauttaan.Ihmeitä kyllä tapahtuu,mutta mistä lähteestä?Ovat eksyttäjiä.Ihmettelen,miksi seurakunnat eivät ota selvää asioista,vaan kutsuvat kenet tahansa vierailemaan.
Tiedän,että tästä ovat monet eri mieltä.
ap
Mua edelleen kiinnostaa syy. Oon vähän lukenut yhtä Markon kirjaa enkä huomannut mitään outoa.
Marko S.on hakenut voitelunsa Todd Bentleyltä.
Niilo Ylivainiolla oli myös viimeisinä vuosinaan samanlainen väärä voitelu,minkä oli saanut ulkomailla käydessään jonkun pastorin luona.
Aha. No taidan joka tapauksessa mennä, ei nyt oikein selvinnyt mikä on ongelma.
Kokous jatkui. Salin takaosassa oli kaksi naapuriseurakunnan pastoria rukoilemassa. Kävelin heidän luoksensa ja he plysivät minua rukoilemaan puolestaan. Se mitä seuraavaksi tapahtui, oli suorastaan pelottavaa katseltavaa. Otin pastoria käsistä kiinni ja sanoin espanjaksi "Fuego! joka tarkoittaa "Tulta!': Pastori vaipui huutaen lattialle ja alkoi heiluttaa käsiään aivan kuin niitä polttaisi aivan valtavasti. Tulkkini kertoi minulle pastorin huutavan, että hänen sormensa ovat kuin tulessa. Pastori kieriskeli lattialla ja yritti "sammuttaa" sormiaan. Hänen toivuttuaan voiman kosketuksesta sanoin hänelle, että Jumala välitti hänelle voitelun, joka hänen tulisi jakaa omalle seurakunnalleen ensi tilassa.
Seuraavana iltana meillä oli kaksi iltatilaisuutta ja kävimme pikaisesti tervehtimässä kyseisen Pastorin seurakuntaa. Puhuin viisi minuuttia ja siunasimme vielä pastoria ja hänen puolisoaan ennen kuin lähdimme seuraavaan kokoukseen. Seuraavana päivänä p astori tuli luoksemme pyhän pelon ja innon valtaamana. Hän kertoi, että meidän jatkettua matkaamme hän oli alkanut kulkea seurakunnan keskellä, laittanut käsiään ihmisten päälle ja puhaltanut heidän päillensä kaikki olivat kaatuneet Pyhän Hengen voiman alla ja ylistäneet Herraa lattialla täynnä Pyhää Henkeä.
Minulle aivan selittämättön ilmiö oli kuitenkin se, kun pastori näytti rakoille palaneita huuliansa. Hän kertoi, että kun hän oli puhaltanut i hmisten päälle, hänestä oli tuntunut kuin tuli olisi virrannut hänen suustaan. Hänen huuliinsa oli tullut rakkuloita ja hän oli juonut monta pullollista vettä rukouspalvelun aikana. Erikoista! En pysty selittämään asiaa sen tarkemmin. Pyhän Hengen voimavaikutukset ovat moninaiset.
Ok, no ei ihan kuulosta Pyhän Hengen toiminnalta tosiaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:22"]Marko S.on hakenut voitelunsa Todd Bentleyltä.
Niilo Ylivainiolla oli myös viimeisinä vuosinaan samanlainen väärä voitelu,minkä oli saanut ulkomailla käydessään jonkun pastorin luona.
[/quote]
On muuten Yli-Vainio se nimi
En, mutta Pirkko Jalovaaraa fanitan kybällä!