Voiko mies olla liian iso naiselle?
Tarkoitan tilannetta, jossa nainen on kovin pieni (ehkä max 150 cm pitkä ja todella siro) ja mies jotain 190 cm ja 90 kg paikkeilla. Voiko tällöin kokoero muodostua naisen mielestä ongelmalliseksi?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:32"] Ei se ole loukkaus naisia kohtaan, tottakai aikuinen nainen on aikuinen koostaan riippumatta, mutta jos mies kiihottuu itseään lähes puoli metriä lyhyemmistä naisista, niin on se aika outoa ja kertoo jotain niistä mieltymyksistä. [/quote] Onkos naisilla joku samanlainen senttiraja, jonka yli tai ali menevistä miehistä ei saa kiihottua? [/quote] Minun mielestäni tuo kokoero on yhtälailla outo molempien kannalta. Toki tiesin että tuo rinnastaminen lähes pedofiliaan oli melko provokatiivinen ilmaus, mutta kyllä siinä molempien kohdalla on jostain fetissistä kyse ja minusta se on melko outoa, mutta niinhän ne fetissit usein ovat. [/quote] Niin että ei voi rakastaa toista, ilman että se on fetissi? No jo on. Ihan niin kuin sillä ulkonäöllä olisi parisuhteissa loppujen lopuksi paskankaan väliä. En minä ole mieheni kanssa siksi että se ok pitkä, eikä mies minun siksi että en ole. Ehkä se olisi jonkunlainen fetissi, jos olisimme yhdessä kokoeron takia ja saisimme siitä jotain kiksejä. P.s. mulla kyllä on tissit, perse ja lantio sekä aikuisen ihmisen päänsisältö, eli ei se mies mitään lasta minussa hae.
[/quote]
Sehän on ainakin av-mammamaailmassa ehdottomasti kiellettyä tykätä ihmisestä sellaisena kun se on.Jos pitkä tykkää lyhyestä tai hoikka tukevasta,pakkohan siinä on olla jotain perverssiä.Masentavan ahdas maailmankuva jollain täällä :/
Yksilöllistä. Itse olen 170,5cm ja mieheke 172cm ehkä. En vaan käytä hirveämmin korkokenkiä kun liikutaan yhdessä. ;-)
Ei niinkun mitään ongelmaa miehen pituuden kanssa mutta vehkeensä on aika iso ja pitää ottaa aluksi tosi varovasti ettei satu :D mies 187 minä 153
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:32"] Ei se ole loukkaus naisia kohtaan, tottakai aikuinen nainen on aikuinen koostaan riippumatta, mutta jos mies kiihottuu itseään lähes puoli metriä lyhyemmistä naisista, niin on se aika outoa ja kertoo jotain niistä mieltymyksistä. [/quote] Onkos naisilla joku samanlainen senttiraja, jonka yli tai ali menevistä miehistä ei saa kiihottua? [/quote] Minun mielestäni tuo kokoero on yhtälailla outo molempien kannalta. Toki tiesin että tuo rinnastaminen lähes pedofiliaan oli melko provokatiivinen ilmaus, mutta kyllä siinä molempien kohdalla on jostain fetissistä kyse ja minusta se on melko outoa, mutta niinhän ne fetissit usein ovat. [/quote] Niin että ei voi rakastaa toista, ilman että se on fetissi? No jo on. Ihan niin kuin sillä ulkonäöllä olisi parisuhteissa loppujen lopuksi paskankaan väliä. En minä ole mieheni kanssa siksi että se ok pitkä, eikä mies minun siksi että en ole. Ehkä se olisi jonkunlainen fetissi, jos olisimme yhdessä kokoeron takia ja saisimme siitä jotain kiksejä. P.s. mulla kyllä on tissit, perse ja lantio sekä aikuisen ihmisen päänsisältö, eli ei se mies mitään lasta minussa hae.
[/quote]
No tottakai voi rakastaa, ei minun huuteluistani nyt kannata mieltään pahoittaa, se on vain yksi mielipide miljoonien joukossa. Peace&Love
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:01"]
Tottakai voi...Olen itse pieni ja siro ja seurustelin kerran yli 190 cm pitkän miehen kanssa. Minulle pituus oli täydellin turn-off ja välillä jopa häpesin kulkea hänen kanssaan käsi-kädessä kaupungilla.
Toisaalta tunnen aviopareja, joita suuri kokoero ei haittaa yhtään.
[/quote]Nimenomaan. Lähes kaksimetrisen miehen voi kokea luonnottoman ja kirveelläveistetyn näköiseksi, eikä tämä tarkoita että kokija olisi paha ihminen. Nämä asiat ovat yksilöllisiä. Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että ilman muuta mies voi olla liian iso, eikä se edes edellytä sitä että nainen olisi erityisen pieni.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:57"]
Nimenomaan. Lähes kaksimetrisen miehen voi kokea luonnottoman ja kirveelläveistetyn näköiseksi, eikä tämä tarkoita että kokija olisi paha ihminen. Nämä asiat ovat yksilöllisiä. Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että ilman muuta mies voi olla liian iso, eikä se edes edellytä sitä että nainen olisi erityisen pieni.
[/quote]
"Onneksi" en ole kirveellä veistetyn näköinen (vaikka olen kyllä havainnut, että sellaisen näköisenä olisi todennäköisesti enemmän naisia). Olen miellyttävän näköinen; en nössön, mutten gangsterinkaan.
Ap
40cm pituusero näyttää naurettavalta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:23"]
Penis voi, ei kai muuten.
[/quote]
Jos penis on 18 cm niin ei varmaan vielä muodosta ongelmaa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:32"]
Ei se ole loukkaus naisia kohtaan, tottakai aikuinen nainen on aikuinen koostaan riippumatta, mutta jos mies kiihottuu itseään lähes puoli metriä lyhyemmistä naisista, niin on se aika outoa ja kertoo jotain niistä mieltymyksistä.
[/quote]
Onkos naisilla joku samanlainen senttiraja, jonka yli tai ali menevistä miehistä ei saa kiihottua?
[/quote]
Minun mielestäni tuo kokoero on yhtälailla outo molempien kannalta. Toki tiesin että tuo rinnastaminen lähes pedofiliaan oli melko provokatiivinen ilmaus, mutta kyllä siinä molempien kohdalla on jostain fetissistä kyse ja minusta se on melko outoa, mutta niinhän ne fetissit usein ovat.
[/quote]
Niin että ei voi rakastaa toista, ilman että se on fetissi? No jo on.
Ihan niin kuin sillä ulkonäöllä olisi parisuhteissa loppujen lopuksi paskankaan väliä. En minä ole mieheni kanssa siksi että se ok pitkä, eikä mies minun siksi että en ole. Ehkä se olisi jonkunlainen fetissi, jos olisimme yhdessä kokoeron takia ja saisimme siitä jotain kiksejä.
P.s. mulla kyllä on tissit, perse ja lantio sekä aikuisen ihmisen päänsisältö, eli ei se mies mitään lasta minussa hae.