Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla liian iso naiselle?

Vierailija
05.04.2015 |

Tarkoitan tilannetta, jossa nainen on kovin pieni (ehkä max 150 cm pitkä ja todella siro) ja mies jotain 190 cm ja 90 kg paikkeilla. Voiko tällöin kokoero muodostua naisen mielestä ongelmalliseksi? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:53"]

Varmaan lähinnä käytännön ongelmat, auto

[/quote]

Tuo nyt ei ole kun penkin säätö asia eli ei kummoinen ongelma.

[/quote]

Mun autossa on sähköpenkit, kolmella muistipaikalla. Pienelle naiselle saadaan kyllä juuri hänelle sopivat säädöt ohjelmoitua siihen jos tulee tarve ko. autolla ajaa. Peilit ja kaikki säätyy. 

Ap

Vierailija
22/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni nainen. 160 cm ja alle 50 kg. Useimmiten yli 190 cm miehet on ihan hulluna minuun. Luulen, että siihen liittyy suojelunhalua y. mja jotenkin se oma jättiläisyys sen keijun rinnalla kiihottaa kai. Itse tykkään lyhyemmistä miehistä. Olen seurustellut parin alle 170 cm kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä että mies on pitkä ja roteva. Mitä isompi, sen parempi. Itse olen pieni ja siro.

Vierailija
24/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on sen miehen näkökulmasta melkein kuin laillinen tapa harrastaa pedofiliaa. Kiihottuu sellaisesta, joka on itseensä nähden fyysisesti täysin puolustuskyvytön. Ei mielestäni täysin normaalia.

Vierailija
25/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:14"]Tuollainen on sen miehen näkökulmasta melkein kuin laillinen tapa harrastaa pedofiliaa. Kiihottuu sellaisesta, joka on itseensä nähden fyysisesti täysin puolustuskyvytön. Ei mielestäni täysin normaalia.
[/quote]

Huutelee joku 180cm pullukka

Vierailija
26/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:14"]Tuollainen on sen miehen näkökulmasta melkein kuin laillinen tapa harrastaa pedofiliaa. Kiihottuu sellaisesta, joka on itseensä nähden fyysisesti täysin puolustuskyvytön. Ei mielestäni täysin normaalia.
[/quote]
Pedofiili tykkää lapsista. Aikuinen nainen, vaikka olisi miestään huomattavasti pienempi, ei ole lapsi. Miksi mä aina turhaudun tästä pedoprovosta.

Vierailija
27/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:14"]

Tuollainen on sen miehen näkökulmasta melkein kuin laillinen tapa harrastaa pedofiliaa. Kiihottuu sellaisesta, joka on itseensä nähden fyysisesti täysin puolustuskyvytön. Ei mielestäni täysin normaalia.

[/quote]

Hohohoo, 90% naisista olisi itseeni nähden fyysisesti täysin puolustuskyvyttömiä, väitän. 180 cm nainen tai 150 cm nainen. Tuskin olisi merkittävää eroa. 

Onneksi en kuitenkaan tahdo tehdä kellekään pahaa, joten minua vastaan ei tarvitse puolustautua, vaikka iso olenkin :D

Ap

Vierailija
28/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä vittua! Minusta tuollainen argumentti on enemmän loukkaus lyhyitä naisia kuin niitä miehiä kohtaan. Pidät naista lapseen rinnastettavana jos sattuu jäämään jonkin senttirajan alapuolelle? Luonnossa suurimmassa osassa tapauksia uros on naarasta kookkaampi. Ihminen ei lajina ole tästä poikkeus. Olisimme varmaan saman kokoisia jos sellainen järjestely olisi ollut parempi. 

Vierailija
29/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:22"]

Tarkoitan tilannetta, jossa nainen on kovin pieni (ehkä max 150 cm pitkä ja todella siro) ja mies jotain 190 cm ja 90 kg paikkeilla. Voiko tällöin kokoero muodostua naisen mielestä ongelmalliseksi? 

[/quote]

In late 2014, Panettiere and Klitschko welcomed their first child together, a daughter named Kaya.  (Tuo pariskunta on ainakin pärjännyt suuresta kokoerostaan huolimatta). 

Googlesta lisätietoa mikäli kiinnostaa. :)

Vierailija
30/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:26"]

[/quote]

Mitä vittua! Minusta tuollainen argumentti on enemmän loukkaus lyhyitä naisia kuin niitä miehiä kohtaan. Pidät naista lapseen rinnastettavana jos sattuu jäämään jonkin senttirajan alapuolelle? Luonnossa suurimmassa osassa tapauksia uros on naarasta kookkaampi. Ihminen ei lajina ole tästä poikkeus. Olisimme varmaan saman kokoisia jos sellainen järjestely olisi ollut parempi. 

[/quote]

Ei se ole loukkaus naisia kohtaan, tottakai aikuinen nainen on aikuinen koostaan riippumatta, mutta jos mies kiihottuu itseään lähes puoli metriä lyhyemmistä naisista, niin on se aika outoa ja kertoo jotain niistä mieltymyksistä.

Vierailija
31/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips. minulle on 2 kertaa tullut vastaan elämässäni miehen penis joka on ollut aivan liian iso vaginaani. toisella kerralla myös mies oli pitkä ja roteva, toisella normaalikokoinen. itse olen n 180cm nainen ja ilmeisesti ulkoinen koko ei aina korreloi sukupuolielimien kokoon =) 

Vierailija
33/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:32"]

Ei se ole loukkaus naisia kohtaan, tottakai aikuinen nainen on aikuinen koostaan riippumatta, mutta jos mies kiihottuu itseään lähes puoli metriä lyhyemmistä naisista, niin on se aika outoa ja kertoo jotain niistä mieltymyksistä.

[/quote]

Onkos naisilla joku samanlainen senttiraja, jonka yli tai ali menevistä miehistä ei saa kiihottua?

Vierailija
34/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ongelma. Olen 160cm, enkä pidä liian pitkistä tai sellaisista liian isoista bull mentula-lihaksista. Oma mies on alle 170cm ja ihana kun ei tarvitse varvastella kun haluaa halata tai pussata. Toiset tietysti tykkää siitä kokoerosta, kun saa tuntea itsensä pieneksi ja siroksi. Kokemusta on siitäkin ja kyllä itselle on parempi näin. Mitään kaksimetristä en ottaisi ikäpäivänä kun 180cm tuntui jo liian pitkältä :D muna sen sijaan saa olla iso ;)

Vierailija
35/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian iso! Rakastan sitä kun vaikka nojaan miehen päällä käteni hänen rintaansa vasten ja kämmeneni näyttävät niin pieniltä. Tai kun mies tarttuu minua kädestä ja näen sen kokoeron hrrr

Vierailija
36/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseeni kiihottaa pitkät miehet! Haluaisin käpertyä sellaisen viereen ja halata tiukasti (siitä vatsan ympäriltä;)).

157/50

Vierailija
37/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole meidän vikamme jos olet pitkä nainen etkä koe itseäsi haluttavaksi. 

Vierailija
38/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen liian iso vatsa on ongelma naiselle

Vierailija
39/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:59"]

Kyllä miehen liian iso vatsa on ongelma naiselle

[/quote]

Eipä ole ainakaan mun menoa hidastanut :D

Vierailija
40/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:32"]

[/quote]

Onkos naisilla joku samanlainen senttiraja, jonka yli tai ali menevistä miehistä ei saa kiihottua?

[/quote]

Minun mielestäni tuo kokoero on yhtälailla outo molempien kannalta. Toki tiesin että tuo rinnastaminen lähes pedofiliaan oli melko provokatiivinen ilmaus, mutta kyllä siinä molempien kohdalla on jostain fetissistä kyse ja minusta se on melko outoa, mutta niinhän ne fetissit usein ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän