Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Prismassa, voi j**sus mikä härdelli, ihmisillä ihan tajuttomat määrät ruokaa kärryissään

Vierailija
22.12.2021 |

En tajua miten ne pystyy syömään tuollaisia määriä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö se olutkin tehdä itse?

Ei ihme, että on joulustressiä.

Mun veli tuo kyllä itse pannut jouluoluet, mutta stressi on siitä jätkästä kaukana. Päinvastoin meininki on erittäin letkeä.

Vierailija
22/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö itse ostaa mitään, vai menikö aikasi toisten ostoksia vahtiessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuli itselle surullinen olo, kun kaikilla näytti olevan kärryt täynnä valmisruokia ja jouluolutta. Eikö ihmiset osaa enää itse kokata? Puolet asiakkaista vaikutti olevan vatun eläkeläisiä, joiden soisi olevan muutenkin pommisuojissa.

Niin että kunnon ihminen on vain silloin kun tekee kaikki 4-5 laatikkoa itse, rosollin ja käy avannosta kalatkin itse pyytämässä? Sä et taida olla töissä missään? Ei kiitos mitään joulustressiä mulle. Tiedoksesi, että on olemassa muitakin ihan terveellisiä luomulaatikoita - kaiken ei tarvitse olla Saarioisten valmistamaa

Vierailija
24/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuli itselle surullinen olo, kun kaikilla näytti olevan kärryt täynnä valmisruokia ja jouluolutta. Eikö ihmiset osaa enää itse kokata? Puolet asiakkaista vaikutti olevan vatun eläkeläisiä, joiden soisi olevan muutenkin pommisuojissa.

Kerro, minkä ikäisenä juuri sinä aiot vetäytyä pois ihmisten silmistä pommisuojaan. Teethän siitä kirjallisen lupauksen.

No pelokkaiden vanhuksien takiahan tässä on koko yhteiskunta jo paskottu ja nyt tuolla luuhaavat itselleen koronan väen paljoudessa. Itse kun en ole vaatimassa mitään rajoitustoimia nyt enkä koskaan myöhemmin, niin asia ei kosketa minua.

Vierailija
25/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä suositaan enemmän pyöräilyä ja autojen käyttöä pitäisi kaikkien vähentää. Missä on pyöräilevät jouluruokia hakemassa? Ei näkynyt yhtään Prismassa. Pyöräparkki oli tyhjä. Autohalliin piti jonottaa.

Vierailija
26/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kunnon ihminen on vain silloin kun tekee kaikki 4-5 laatikkoa itse, rosollin ja käy avannosta kalatkin itse pyytämässä? Sä et taida olla töissä missään? Ei kiitos mitään joulustressiä mulle. Tiedoksesi, että on olemassa muitakin ihan terveellisiä luomulaatikoita - kaiken ei tarvitse olla Saarioisten valmistamaa

No ehkä ilmaisin asian hieman kulmikkaasti, kun ei ihmisarvo toki kokkaustaidoista riipu. Mutta tärkeä osa perheemme jouluperinteitä on yhteiset jouluvalmistelut hyvine ruokineen kotosalla vanhusten luona. Valmisruoat ovat lähinnä häväistys hyvälle ruolle, siksi tuosta kansakunnan rappiotilasta tuli surullinen olo. Nyt kun ei voi kuin möllötellä kotosalla, niin luulisi kaikilla olevan aikaa laittaa edes oikeaa ruokaa. Mutta jos ei korona sairastuta niin reikäinen elimistö sen varmasti tekee.

Kalastan ja metsästän toki itse, kun uusavuttomuus ei kuulu sukulinjaamme. Töissäkin käyn ja palkka on nykyisellään reilu tuplat keskiarvoon. Joulupataan lahjoitin tänä vuonna 500 euroa.

Jotenka hyvää joulua vain jokaiselle!

Vierailija
27/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiinhan iso osa päätyy kuitenkin.

Kuka jaksaa niitä laatikoita tai kinkkua vedellä kahta päivää enempää?

Vierailija
28/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen vuosi tämä sama ihmettely ja taivastelu. Eikö tosiaan tule mieleen, että a) jouluna syödään enemmän erilaisia ruokia ja pysytellään kotosalla, eikä syödä esimerkiksi työ- ja koululounaita b) jouluksi kun käydään kaupassa, tarkoitus on, että sinne ei mennä moneen päivään c) kaupasta haetaan vielä viime hetken lahjoja eikä pelkästään ruokaa. 

Jos ajattelet, että siellä prismassa on normaalina päivänä asiakkaita määrä x, niin joulun alla siellä on yhtenä päivänä noin kolminkertainen määrä asiakkaita, kun aaton aaton aattona kaikki ne käyvät kaupassa, jotka normaalisti kävisivät niiden viiden päivän aikana. 

Vierailija
29/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole suomessa

Vierailija
30/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme tyyppejä,miksi ryysiä,kun ne tavarat saa kotiintuotuina. Niin me tehtiin,ihan jotain tyyliin maito haettiin enää tänään.

Helppoa ja nopeaa,senkun naputtelee menemään verkkokaupassa.

Vierailija
31/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskiinhan iso osa päätyy kuitenkin.

Kuka jaksaa niitä laatikoita tai kinkkua vedellä kahta päivää enempää?

Kuka niitä ostaakaan enemmäksi kuin kahdeksi päiväksi? Kinkku kyllä menee pizzaan tai hernariin vielä parin päivän jälkeen. 

Vierailija
32/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on joulu. Ruuat hankittu ja matka alkaa....

Oli muuten liukasta! Tehohoitopaikat täynnä koronapotilaita joten ajellaan varovasti! Kolarin sattuessa ei ehkä saa tarvitsemaansa hoitoa.

Vierailija
33/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jouluko tämä sama ihmettely pitää oikein tänne palstalle saada?

Vierailija
34/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua kuka sinne lähtee itse niitä poimimaan kun ne voi tilata keräiltynä...

Vierailija
35/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan iso määrä noiden hamstraajien ostamasta ruoasta menee suoraan roskiin.. Kuvottavaa yltäkylläisyydessä piehtarointia.

Ja tosiaan ostavat sellaisia määriä (ja samaa tuotetta!) kuin maailmanloppu olisi tuloillaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän