Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Prismassa, voi j**sus mikä härdelli, ihmisillä ihan tajuttomat määrät ruokaa kärryissään

Vierailija
22.12.2021 |

En tajua miten ne pystyy syömään tuollaisia määriä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne nyt yksin niitä syökään. Jos tekee perheelleen/suvulleen kolmen päivän ruuuat, niin aika paljonhan sitä tarvii.

Vierailija
2/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli itselle surullinen olo, kun kaikilla näytti olevan kärryt täynnä valmisruokia ja jouluolutta. Eikö ihmiset osaa enää itse kokata? Puolet asiakkaista vaikutti olevan vatun eläkeläisiä, joiden soisi olevan muutenkin pommisuojissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö se olutkin tehdä itse?

Ei ihme, että on joulustressiä.

Vierailija
4/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää niitä syödään ja isolla porukalla. Mitä sitä ihmettelemään. Nyt on joulu!

Vierailija
5/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupathan on auki joulunakin. Minä en ainakaan mitään varastoja rupea keräämään.

Vierailija
6/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jouluna pöydässä on Atriaa, asiat on aika huonosti.

Vierailija
7/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mässäiolään ja röhkitään! Loput roskiin.

Vierailija
8/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupathan on auki joulunakin. Minä en ainakaan mitään varastoja rupea keräämään.

Kuka kaupassa joulua haluaa viettää?!?! 😅

Vierailija
9/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna maataan kotona eikä kierrellä kaupoissa, siksi.

Vierailija
10/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuli itselle surullinen olo, kun kaikilla näytti olevan kärryt täynnä valmisruokia ja jouluolutta. Eikö ihmiset osaa enää itse kokata? Puolet asiakkaista vaikutti olevan vatun eläkeläisiä, joiden soisi olevan muutenkin pommisuojissa.

Kerro, minkä ikäisenä juuri sinä aiot vetäytyä pois ihmisten silmistä pommisuojaan. Teethän siitä kirjallisen lupauksen.

Vierailija
11/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkipitäjässä ei ole auki mikään. Sitäpaitsi ne parhaat jouluherkut kyllä loppuvat aina, ei niitä enää aattona saa.

Vierailija
12/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon ruuat. 

Vierailija
13/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on ainakin mulle nykyään se ainut aika, kun en itse kokkaa mitään. Ostan laatikot ja lisukkeet valmiina. Muuten meillä ei syödä valmisruokia.

Vierailija
14/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan aina viikon safkat kerralla, ei kiinnosta ravata kaupasta koko aikaa.

Vierailija
15/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hukkaan menee senkin surus.

Vierailija
16/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muiden lähikaupasta, mutta ainakin tuosta viereisestä loppuu jotkut tuotteet aina ennen joulua.

Joitakin on siis pakko hamstrata, mutta eihän muutaman päivän takia tarvitse paljoa.

Vierailija
17/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset ovat kumma joukko, kun tänäänkin Helsingin keskustassa ilman maskia asioivat kaupassa ja kun heille huomautettiin henkilökunnan toimesta niin he olivat että "ai, pitääkös täällä olla joku maski". Yksi alkoi jopa valittamaan, kun tunki samaan hissiin ilman maskia ja huomautin siitä, ettei tuo ole sopivaa. Suuret ikäluokat aina niin ihanan itsekkäitä.

Vierailija
18/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän kauppoja viimeiseen asti näin ennen joulua. Korkeintaan pienessä lähikaupassa käyn. Lauantaina piti kuitenkin Prsimassa käydä ja jo silloin ihan hulluna ihmiset tungeksi ja kahmi tavaraa, valtava hälinä kun kaikki ostaa jouluksi kamaa niin kuin elämä riippuisi siitä.

Vierailija
19/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokia syödään uuteen vuoteen, ja herkkuja jaetaan ystävien ja sukulaisten kanssa. Ylimääräiset suklaat viedään tammikuussa töihin. Ja kinkun loppu pakastetaan ja syödään hernekeitossa keväällä. Eli älä huoli, ei niitä kerralla vedetä.

Vierailija
20/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin minäkin Prismaan äsken ja hitonmoiset jonot. Onhan sitä paljon ja monenlaista mitä tulee hankkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi