Millä tavalla elämänlaatusi parantui kierukan poiston jälkeen?
Mirena siis kyseessä ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Itseltäni poistettiin viikko sitten kipujen ja vuotojen takia ja nyt odotan parempia aikoja :)
Kommentit (5)
Mulla on ollut useampi eri kierukka, ja vain yhden poistamisella oli vaikutusta elämänlaatuun. Se yksi oli ehkä jotenkin huonosti paikallaan tai muuten sopimaton. Jos se olisi ollut ensimmäinen, olisin luullut yleisesti kierukkaa sopimattomaksi, mutta se oli ainoa josta tuli vaivoja.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:36"]Mulla on ollut useampi eri kierukka, ja vain yhden poistamisella oli vaikutusta elämänlaatuun. Se yksi oli ehkä jotenkin huonosti paikallaan tai muuten sopimaton. Jos se olisi ollut ensimmäinen, olisin luullut yleisesti kierukkaa sopimattomaksi, mutta se oli ainoa josta tuli vaivoja.
[/quote]Minulla tämä oli jo toinen ja samoista syistä poistettiin kuin ensimmäinen. Kolmatta ei tule. AP
Akne hävisi ja olen taas oma rauhallinen itseni, enkä räyhää miehelle joka pikkuasiasta. :)
Pienet ajoittaiset finnit lähti. Kaikki kivut ja vuodot palasi. Kunpa olisin voinut pitää kierukan, mulle se sopi hienosti. Mutta kun sen kanssa ei voi tulla raskaaksi.