Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun ihminen, joka tietää minun olevan kiinnostunut hänestä, lähettää tällaisen tiktokin?

Vierailija
22.12.2021 |

Tapasin joitakin kuukausia sitten ihmisen, joka tunnusti rakastavansa minua ja minäkin häntä. Meillä oli valtaisan vahva tunneyhteys. Hän on sanonut, ettei ole koskaan olisi uskonut kokevansa sellaista kohtaamista kuin minun kanssani.
Olen eroamassa puolisostani (olemme nyt asumuserossa) ja hänet taas jätettiin ikävästi loppukesästä. Kyseessä oli hyvin lyhyt deittailusuhde, jossa mies petti yms.

Emme ole tavanneet vielä uudelleen näiden tapahtumien jälkeen, asumme eri maissa.
Kerroin hänelle, että haluaisin olla hänen kanssaan mutta minun pitää selvittää oma parisuhteeni Suomessa loppuun asti ja en voi vaatia häntä odottamaan minua.
Hän kertoi, että hän tulee onnelliseksi miettiessään meitä kahta ja unelmoi Suomeen muuttamisesta ja yhdessä matkustelusta minun kanssani mutta samalla häntä pelottaa, että hän menettää minut ja särjemme toistemme sydämet. Hän sanoi rakastavansa minua ja sanoi että haluaa nähdä minut tammikuussa ja jutella kaikesta.

Nyt on kulunut muutama kuukausi aikaa tästä kaikesta, minä olen muuttamassa ensi viikolla omaan kämppään vanhempieni luota.

Nyt hän lähetti minulle Tiktokin, jossa nainen sanoo: "Oliko sinullakin suunnitelmissa pysytellä sinkkuna myrkyllisen eksäsi jälkeen, mutta sitten löysit sielunkumppanin..." jonka jälkeen videolla tulee nopea leikkaus ja sitten toinen nainen sanoo turhautuneena: "Kuule ei Hanna... olen v***u edelleen sinkku"

Millaisena viestinä oikein tulkitsette tämän videon? "Odottaako" hän minua, ilmaisee ettei deittaile muita, vai ettei ole enää minusta kiinnostunut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän