Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut serkkuun

Vierailija
22.12.2021 |

Onko kellään kokemusta asiasta? Onko joku edennyt ajatuksista tekoihin?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkusuhteiden jäljiltä syntyvät lapset ovat järjestään heikkolahjaisia ja degeneraatteja. Tämä on selkeästi todettavissa tarkastelemalla niiden maiden yleistä tilannetta, joissa serkkuavioliitot ovat yleisiä. Siellä ne ÄO:t huitelevat 70-80 hujakoilla. Noilla eväillä ei pysty luomaan hyvinvointiyhteiskuntaa tai edes toimivaa yhteiskuntaa.

Vierailija
22/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia haluan. En ole aikeissa perustaa perhettä serkkuni kanssa, mutta fyysistä viehätystä on. Onko serkku liian läheinen sukulainen intiimiin suhteeseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi sen herkumpi rakkaudella Raineri

Vierailija
24/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia vastauksia haluan. En ole aikeissa perustaa perhettä serkkuni kanssa, mutta fyysistä viehätystä on. Onko serkku liian läheinen sukulainen intiimiin suhteeseen.

Ap

Ei siihen muut voi vastata, mikä on sinulle liian läheinen.

Vierailija
25/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tavallista ylimystön keskuudessa.

Vierailija
26/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma zziii kirjoitti:

Ollaan kaikki serkkuja jos kerran ollaan Aatamin ja Eevan jälkeläisii.

Siinä perheessä pojatkin lisääntyivät äitinsä kanssa.

Väärin. Siskojensa kanssa panivat.

Vierailija
27/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu naimisissa serkkunsa kanssa,olleet n.30 v. Lapsia (aikuisia jo) kolme.

Vierailija
28/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kankaanpäästä?

Vierailija
29/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On, on ja on. En edes ymmärrä miksi moista tulee kysyä. Eikö mikään sisälläsi soita hälytyskelloja?

Vierailija
30/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkusuhteiden jäljiltä syntyvät lapset ovat järjestään heikkolahjaisia ja degeneraatteja. Tämä on selkeästi todettavissa tarkastelemalla niiden maiden yleistä tilannetta, joissa serkkuavioliitot ovat yleisiä. Siellä ne ÄO:t huitelevat 70-80 hujakoilla. Noilla eväillä ei pysty luomaan hyvinvointiyhteiskuntaa tai edes toimivaa yhteiskuntaa.

Ne on sitten serkkuparisuhteet olleet vihreissä yleisiä jo useamman sukupolven ajan.

Vierailija
31/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma zziii kirjoitti:

Ollaan kaikki serkkuja jos kerran ollaan Aatamin ja Eevan jälkeläisii.

Siinä perheessä pojatkin lisääntyivät äitinsä kanssa.

Väärin. Siskojensa kanssa panivat.

Ei niillä ollut siskoja. Ja muita ihmisiä ei ollut

Vierailija
32/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti apn suvussa on tuota rutsaisuustaipumusta enemmänkin.

Vierailija
33/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Suomessa laillistakaan

Vierailija
34/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti apn suvussa on tuota rutsaisuustaipumusta enemmänkin.

Ap, oletko Kankaanpäästä?

Vierailija
35/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei siihen muut voi vastata, mikä on sinulle liian läheinen.

Mutta ovatko tuollaiset suhteet yleisesti hyväksyttyjä? Voiko asiasta olla avoin sukulaisille?

Ap

Vierailija
36/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole sisaria.  Lapsena tuli vietettyä paljon aikaa vanhempien sisarten perheiden kesken ja näin serkut tulivat hyvin tutuiksi.  Yksi tyttöserkku tuli erityisen läheiseksi ja välillämme oli aikamoista kipunointia.  Se ei johtanut mihinkään muuhun kuin vähäiseen kopelointiin ja flirttailuun, kun olimme kai kovin ujoja.

Myöhemmin tyttö ilahdutti mua lähettämällä täysin yllättäen kirjeitä inttiin ja pisti valokuvansakin mukaan.  Muistutteli itsestään.  Mulla kyllä oli sellainen käsitys, että hän oli ihastunut minuun kuten itsekin olin/olen.

Aikuisena päädyimme molemmat pääkaupunkiseudulle.  Yleensä molemmilla oli kumppanit.  En enää muista, minkä sukukohtaamisen - ehkä joidenkin häiden - tiimoilta tuli puheeksi, että olis kiva tavata.  En ollutkaan tavannut serkkuani aikuisena.

No, hän tuli käymään Kallion yksiössäni ja otimme kuppia.  Juttu luisti kuin lapsena ja herja lensi.  Hän halusi mun esittelevän Kallion baarisceneä ja minähän tunsin sen läpikotaisin eli ei kun radalle.  Illan mittaan kierreltyämme joukon baareja useampia tuopillisia ja shotteja rikkaampina päädyimme yöravintolan tanssilattialle hitaiden pariin.  Tyttö kuiskasi korvaani ettei paljon puutu etteikö hän lähtisi mun mukaani.  No, sanoista tekoihin ja mittari alle.   Se, mitä seurasi, oli pitkän odotuksen täyttymys.  Ilmassa oli kielletyn hedelmän makua.  Tyttö oli jokseenkin kyltymätön ja itsekin olin poikkeuksellisen kiihottunut.

Aamulla hän totesi, että hän tekstasi illalla avokilleen jäävänsä yöksi mun luokseni.  Ei siitä seurannut heillä mitään suurempia turpakäräjiä.  Avokki ei koskaan tullut tapaamaan minua ennen heidän eroamistaan.  Me toki tapasimme useamman kerran serkkuni kanssa, kun olimme päässeet alkuun.  Se oli oikein miellyttävää hyvin tutun mutta uudella aikuisella tavalla kiinnostavan naisen kanssa.

Suosittelen aloittajalle rohkeasti lähestymään serkkuaan.  Mitä serkumpi sitä herkumpi pitää ainakin omalla kohdallani paikkansa.  Me tapailemme nykyään harvakseltaan lähinnä silloin kun kumpikin on sinkkuna.

Vierailija
37/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutuksista huolimatta tämä on totta. Pakistanilaiset ovat hyvä esimerkki tästä käytännössä, potentiaalia olisi paljon enemmän kansalla jos eivät menisi jatkuvasti lähisukulaisten kanssa naimisiin. Ongelma on siis tuossa tapauksessa myös kulttuurinen.

Vierailija
38/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliseksi mennyt

Vierailija
39/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Kankaanpäästä?

Eiku Helsinki, Itäkeskus

Vierailija
40/54 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole sisaria.  Lapsena tuli vietettyä paljon aikaa vanhempien sisarten perheiden kesken ja näin serkut tulivat hyvin tutuiksi.  Yksi tyttöserkku tuli erityisen läheiseksi ja välillämme oli aikamoista kipunointia.  Se ei johtanut mihinkään muuhun kuin vähäiseen kopelointiin ja flirttailuun, kun olimme kai kovin ujoja.

Myöhemmin tyttö ilahdutti mua lähettämällä täysin yllättäen kirjeitä inttiin ja pisti valokuvansakin mukaan.  Muistutteli itsestään.  Mulla kyllä oli sellainen käsitys, että hän oli ihastunut minuun kuten itsekin olin/olen.

Aikuisena päädyimme molemmat pääkaupunkiseudulle.  Yleensä molemmilla oli kumppanit.  En enää muista, minkä sukukohtaamisen - ehkä joidenkin häiden - tiimoilta tuli puheeksi, että olis kiva tavata.  En ollutkaan tavannut serkkuani aikuisena.

No, hän tuli käymään Kallion yksiössäni ja otimme kuppia.  Juttu luisti kuin lapsena ja herja lensi.  Hän halusi mun esittelevän Kallion baarisceneä ja minähän tunsin sen läpikotaisin eli ei kun radalle.  Illan mittaan kierreltyämme joukon baareja useampia tuopillisia ja shotteja rikkaampina päädyimme yöravintolan tanssilattialle hitaiden pariin.  Tyttö kuiskasi korvaani ettei paljon puutu etteikö hän lähtisi mun mukaani.  No, sanoista tekoihin ja mittari alle.   Se, mitä seurasi, oli pitkän odotuksen täyttymys.  Ilmassa oli kielletyn hedelmän makua.  Tyttö oli jokseenkin kyltymätön ja itsekin olin poikkeuksellisen kiihottunut.

Aamulla hän totesi, että hän tekstasi illalla avokilleen jäävänsä yöksi mun luokseni.  Ei siitä seurannut heillä mitään suurempia turpakäräjiä.  Avokki ei koskaan tullut tapaamaan minua ennen heidän eroamistaan.  Me toki tapasimme useamman kerran serkkuni kanssa, kun olimme päässeet alkuun.  Se oli oikein miellyttävää hyvin tutun mutta uudella aikuisella tavalla kiinnostavan naisen kanssa.

Suosittelen aloittajalle rohkeasti lähestymään serkkuaan.  Mitä serkumpi sitä herkumpi pitää ainakin omalla kohdallani paikkansa.  Me tapailemme nykyään harvakseltaan lähinnä silloin kun kumpikin on sinkkuna.

Surullista jos joku luulee tosissaan että sukulaisavioliitot ovat suurin syy joidenkin alueiden ongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä