Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisinko oikkikseen vai lääkkikseen?

Vierailija
04.04.2015 |

En osaa päättää. Saa suositella!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen. Voit valita yrittäjyyden tai palkkatyön välillä ja palkat on hyvät. Oikikseen jos menet, joudut yrittäjäksi.

Vierailija
2/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksen kautta pääsee varmemmin hyville rahoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksen vaatimat aineet on ihan hyvin hallussa, joten se voisi tosiaan olla. Oikikseen pitäisi lukea niin himona uutta asiaa.

ap

Vierailija
4/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika varma, että sä et pääse kumpaankaan.

Vierailija
5/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:50"]

Mä oon aika varma, että sä et pääse kumpaankaan.

[/quote]

Mä oon aika varma että pääsen =)

ap

Vierailija
6/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lahjakkaampi kielissä, hissassa ja yhteiskuntaopissa vaiko luonnontieteissä ja terveystiedossa?
Onko sinulla korkea vai matala "äklökynnys" (eli kiinnostaako vai ällöttääkö vaikka sisäelimet ja kuvat ihotaudeista)?
Vai oletko nopeasanainen ja asiallinen, kiinnostunut nippelitiedoista ja sosialiinen?

Vierailija
7/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteispippaloita on usein, viimeksi viime viikolla... siellä erityisesti oikispojat yrittävät iskeä lääkistyttöjä...

Vierailija
8/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:52"]

Oletko lahjakkaampi kielissä, hissassa ja yhteiskuntaopissa vaiko luonnontieteissä ja terveystiedossa? Onko sinulla korkea vai matala "äklökynnys" (eli kiinnostaako vai ällöttääkö vaikka sisäelimet ja kuvat ihotaudeista)? Vai oletko nopeasanainen ja asiallinen, kiinnostunut nippelitiedoista ja sosialiinen?

[/quote]

Pidin lukiossa paljon yhteiskuntaopista, mutta mua ehkä kuitenkin kiinnostaa enemmän kaikki biologiaan ja ihmiskehon kemiaan ja toimintaan liittyvä. En ällöä asioita helposti, mutta toisaalta verenvuodon näkeminen joskus kammottaa :S

ap

Vierailija
9/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo nyt hakenut ja päättänyt minne haet? :o
Nämä on kummatkin aloja jonne pääsevillä on intoa ja kutsumusta alalle ja hakiessa on jo varmuus siitä että tämä on ala minne haluan.

Vierailija
10/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae molempiin yhdellä k:lla.

Vierailija
11/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"]

Mikset ole jo nyt hakenut ja päättänyt minne haet? :o Nämä on kummatkin aloja jonne pääsevillä on intoa ja kutsumusta alalle ja hakiessa on jo varmuus siitä että tämä on ala minne haluan.

[/quote]

Olen oikeastaan hakenut jo molempiin, mutta vielä mietin kumpaan alan aivan tosissaan lukemaan. Molemmissa on paljon kiinnostavaa.

ap

Vierailija
12/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:57"]

Hae molempiin yhdellä k:lla.

[/quote]

OKKei! :D 

ap

Vierailija
13/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:52"]

Oletko lahjakkaampi kielissä, hissassa ja yhteiskuntaopissa vaiko luonnontieteissä ja terveystiedossa? Onko sinulla korkea vai matala "äklökynnys" (eli kiinnostaako vai ällöttääkö vaikka sisäelimet ja kuvat ihotaudeista)? Vai oletko nopeasanainen ja asiallinen, kiinnostunut nippelitiedoista ja sosialiinen?

[/quote]

Pidin lukiossa paljon yhteiskuntaopista, mutta mua ehkä kuitenkin kiinnostaa enemmän kaikki biologiaan ja ihmiskehon kemiaan ja toimintaan liittyvä. En ällöä asioita helposti, mutta toisaalta verenvuodon näkeminen joskus kammottaa :S

ap
[/quote]
Kuinka pahasti veri ällöttää? Luuletko että voisit turtua? Tulevaisuudessa saattaa olla mahdollisuus vain yhteen tuettuun tutkintoon, kannattaa miettiä tarkkaan. Lääkärin työ ei myöskään ole niin seksikästä mitä ihmiset ehkä luulee.

Vierailija
14/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rahan perässä niin hae oikikseen. Teet vähemmän vahinkoa asiakkaillesi kuin rahanahneena lääkärinä, jota potilaan vointi ja tervehtyminen eivät oikeasti kiinnosta.

Vierailija
15/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin!

Vierailija
16/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"]

Mikset ole jo nyt hakenut ja päättänyt minne haet? :o Nämä on kummatkin aloja jonne pääsevillä on intoa ja kutsumusta alalle ja hakiessa on jo varmuus siitä että tämä on ala minne haluan.

[/quote]

Olen oikeastaan hakenut jo molempiin, mutta vielä mietin kumpaan alan aivan tosissaan lukemaan. Molemmissa on paljon kiinnostavaa.

ap
[/quote] Minkä kaupungin lääkikseen?

Vierailija
17/24 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:52"] Oletko lahjakkaampi kielissä, hissassa ja yhteiskuntaopissa vaiko luonnontieteissä ja terveystiedossa? Onko sinulla korkea vai matala "äklökynnys" (eli kiinnostaako vai ällöttääkö vaikka sisäelimet ja kuvat ihotaudeista)? Vai oletko nopeasanainen ja asiallinen, kiinnostunut nippelitiedoista ja sosialiinen? [/quote] Pidin lukiossa paljon yhteiskuntaopista, mutta mua ehkä kuitenkin kiinnostaa enemmän kaikki biologiaan ja ihmiskehon kemiaan ja toimintaan liittyvä. En ällöä asioita helposti, mutta toisaalta verenvuodon näkeminen joskus kammottaa :S ap [/quote] Kuinka pahasti veri ällöttää? Luuletko että voisit turtua? Tulevaisuudessa saattaa olla mahdollisuus vain yhteen tuettuun tutkintoon, kannattaa miettiä tarkkaan. Lääkärin työ ei myöskään ole niin seksikästä mitä ihmiset ehkä luulee.

[/quote]

Veri ei ällötä kovin paljon. Käyn luovuttamassa verta ja pystyn ihan katsomaan kun pussi täyttyy. Ei ala pyörryttää tai sellaista. Niin, silläpä tässä nyt mietin kun tulevaisuudessa ei niin helppoa vaihtaa lennossa alaa. Voi olla että tulee välivuosikin. Mahdollisesti biologiaa tai kemiaa voisin hakea opiskelemaan.

ap

Vierailija
18/24 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:59"]

Jos olet rahan perässä niin hae oikikseen. Teet vähemmän vahinkoa asiakkaillesi kuin rahanahneena lääkärinä, jota potilaan vointi ja tervehtyminen eivät oikeasti kiinnosta.

[/quote]

Raha ei ole se pointti. Mulle riittäisi palkka jolla tulee toimeen ja vähän ehkä säästöönkin voisi pistää. Oikeassa olet...

ap

Vierailija
19/24 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kyselet asiaa av:lla, takaa kyllä sen, että et pääse kumpaakaan :). Oletko harkinnut elämän kovaa koulua?

Vierailija
20/24 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikke tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän