Tunnin päästä kolmannelle piikille. Kiitos lääketiede!
Ja kiitos Suomen hoitohenkilökunnalle jaksamisesta
Kommentit (28)
3. saatu jo kuun alussa, mahdollisuudet säilyä hengissä taas hiukan pidempää 👍 Terveisin riskiryhmäläinen.
Täällä eilen "Kolmosen" saanut. Nyt omassa kaupungissa rokotuspaikat jo kiinni tältä vuodelta, ajanvarauksella kolmistokotua olisi mennyt helmikuulle.
Tuntuu että puheista huolimatta rokotuksia ainakaan kolmatta, ei tahdottaisi kansalaisille antaa. Itse sain kolmannella yrityksellä vasta vaikka olen riskiryhmään diabeteksen takia
Työkyvyttömyyseläkkeellä! Kiitos lääketiede!
Paremmin pärjäisit ilman piikkejä :) Oma immuunijärjestelmä paras.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin pärjäisit ilman piikkejä :) Oma immuunijärjestelmä paras.
Tehostettuna alumiinifoliolla...
Mutta kahdeskymmenesseitsemäs rokote antaa erinomaisen suojan vakavaa tautimuotoa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kahdeskymmenesseitsemäs rokote antaa erinomaisen suojan vakavaa tautimuotoa vastaan!
Juuri näin!
T. Asko Järvinen
Mä saan kolmosen heti joulun jälkeen.
Ja olen kiitollinen lääketieteelle, virologialle, epidemiologialle ja kaikille tutkijoille ja tieteentekijöille, jotka ovat olleet rokotekehityksessä osallisina.
Suuri kunnioitukseni myös terveydenhuollon henkilökunnalle, joka tässä on eturivissä taistellut.
Tunti sitten saatu 3. rokotus. Iloinen ja toiveikas olo. Hyvää Joulua!
Otin itse ensimmäisen viimeviikolla. Aloin lulemaan noita kriittisiä väitteitä ja tarkistelemsan faktoja. Huomasin että kaikkeen pa#kaan oonkin koko vuoden uskonut.
Vähän tuntuu tyhmältä nyt, mutta olin helpottunut kun sain ensimmäisen piikin 😊
Lääketieteen ja sinnikkään terveydenhoidon henkilökunnan lisäksi kiitän fiksuja kansalaisia. Yhdessä selvitään tästäkin!
t. Kahdesti piikitetty, kolmas tulossa
Ei tässä ole järkeä takana. Laskutaitokin teiltä on kateissa. Gibralttarilla on 101% kattavuus. Toimiiko rokote=? Vastaa nyt tähän järkevästi, vapaa, viisas kansalainen.
Ei muutakun tsemppiä kokeeseen AP! Toivottavasti ei käy mitään.
Otan kolmannen rokotteen heti kun saan. En todellakaan halua tunkea täyttämään pullistelevia teho-osastoja.
Joo, ihmiset jonottamassa ilman turvavälejä rokotuksia kuin ämpäreitä walk in-rokotuspisteissä.
Älykäs ja vastuuntuntoinen teko.
Ovatko nämä koronarokotteita vastustavat miettineet mikä olisi vakavien koronatautien määrä, jos rokotteita ei olisi kehitetty ja annettu ollenkaan deltan tai omikronin jyllätessä?
Rokote ei ole ratkaisu...
Rokotekierre...
Näin on, sanokoot salaliittoilijat mitä hyvänsä.