Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (611)
Esihenkilö täällä kirjoittaa! Valitettavasti rahallista mahdollisuutta ei ollut investoida joululahjoihin (on ollut yt-neuvotteluita yms. pakonsanelemia tilanteita). Halusin kuitenkin muistaa työntekijöitä ja todella mietin, miten voin muistaa, koska rahallisesti ei juurikaan ole mahdollista. Ajattelin myös, että onko parempi antaa jotain pientä vai jättää kokonaan antamatta (sillä uhalla, että sitten naureskellaan miten naurettava muistaminen oli).
Halusin kuitenkin antaa jotain. Annoin kaikille joulukortin ja (mielestäni) kauniin kynttiläjalan, johon olin laittanut yhden pienen tuikun valmiiksi. Arvostan työntekijöitäni ja teen kaikkeni, että mahdollisimman moni saisi pitää työpaikan! Tämä ehkä unohdetaan välillä.. haluan kuitenkin toivottaa kaikille rauhallista joulua <3
Meillä YT alkoi 4.12. konkurssi lienee edessä.
Ei ollut suuria odotuksia lahjan suhteen
Eikö se ole ihan normaalia että saa pyyhkeitä
Paketin kaikennäköisiä makeita herkkuja. Ois saanut olla enemmän suolaisia. Joskus on ollut. Joku joulusalami on tosi hyvää vetästä lämpimiin voikkareihin tai pitsaan
Potkut. Viimeinen työpäivä on 23.12.
Vierailija kirjoitti:
Potkut. Viimeinen työpäivä on 23.12.
Tsemppiä. Tätä on liikkeellä. Paljon. Toiset saa paketin. Toiset lopputilin.
Onpa ikävä kuulla miten moni on saanut potkut. :o
Itse sain 35€ lahjakortin, joka kelpaa useampaan paikkaan ja isohkon tuotepaketin (syötävää; oman yrityksen tuotteita).
Vuoden lopussa on myös kehityskeskustelut, sain palkankorotuksen ja bonuksen.
Tonnin ylimääräisen bonarin, mikä oli ihan kiva yllätys kun varsinaiset bonarit tulee maksuun vasta helmikuussa.
Jos joku yrittäjä lukee tätä niin pieni vihje:
Älkää ainakaan antako suurta vitivalkoista kylpypyyhettä, johon on painettu tosi iso firman logo. Täysin arvoton "lahja".
Tällaisen sain itse kerran, plääh. Meni pesuräteiksi ja logo roskiin, kun oli muutenkin pää täynnä sitä firmaa.
Paljon mieluummin vaikka herkkukori, jossa on juustoa, marmeladia ym jota ei monenkaan tule ostettua.