Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (611)
Ison laatikollisen kaikenlaisia herkkuja.
Puppiksen ja hokan yhteisen vasen😍😍😍🥰🥰🥰😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut ja ilmoituksen yt-neuvottelujen käynnistämisestä. Hyvää joulua! 😎
Meillä sama plus ilmoitettiin että ne ketkä saa (armollisesti???) jäädä taloon tulee työajan vähennys, et joo hyvvee jouluu van👺👺👎👎
Potkut sain viikko ennen joulua
En tiedä vielä. Joskus olen saanut palkallisia vapaapäiviä, mutta minulla on lomapäiviä käyttämättä, joten voi olla että niitä en tänä vuonna saa. Asiakkailta sain viinipulloja, yhteensä neljä punaviinipulloa on, eri asiakkailta. En ole edes mikään viinin suurkuluttaja, mutta kai noista jotain menee, mm. ruuanlaitossa, osa eteenpäin lahjaksi. Olen ihan tavallinen toimihenkilö, mutta olen auttanut näitä asiakkaita niin varmaan siksi muistivat minuakin.
En mitääm työnantajalta, mutta vuoden pääasiakas antoi suklaarasian ja pari litraa ternimaitoa.
Kengänkuvan persiiseen . Nyt pitää noudattaa persu-porvareiden neuvoa ja mennä töihin muualle.
Pohteella ja en mitään. Työntekijöiden arvostus on täysi nolla.
Soteala. Ei siellä lahjoja jaella.
En saanut mitäön. Olis saanu käydä työnantajan piikkiin syömässö, mutta se olis ollut ylimääräinen 50km:n lenkki, niin en viittiny lähteä.
Mies on kantanut töistä tällä viikolla joka päivä jotain lahjusta; kinkku, herkkukori, suklaata.
Poika sai töistä lahjakortin jolla saa hakea kaupasta kinkun.
Onko nämä lahjat yleensä tärkeitä? Meille on nyt monelta asiakkaalta tullut viestiä, että eivät laita kortteja tai lahjoja asiakkaalle, vaan tukevat jotain hyväntekeväisyyttä tai vastaavaa (=vastaava, joku lasten urheilujärjestö tms. ) Minä ainakin jos olisi työntekijöitä, antaisin varmaankin vapaapäivän, esim. vapaavalintaisesti aatonaaton tai uudenvuoden aaton. Kauan sitten olin valtion virastossa töissä. Siellä kun oli asiakaspalvelua, niin kaikki eivät voineet olla samana päivänä. Mutta koska jouluaatonaatto oli vuoden hiljaisimpia päiviä, naiset saivat sen vapaaksi, tai jos sattui viikonlopulle, sitten edeltävän perjantain. Naisvaltainen ala. Miehet saivat sitten vappuaaton tai uudenvuodenaaton samalla periaatteella oman valintansa mukaan. Eli saa sitä julkisellakin. Muuta ei voitu antaa mutta tämä oli paikallisen johtajan oma valinta eikä tästä tarvinnut ilmoittaa ministeriöön.
Vierailija kirjoitti:
Potkut sain viikko ennen joulua
Naatiskele 🥰🥰🥰😍😍😍
Termosmuki Tuusulan kunnan logolla ja pieni pussi keskipaahteista kahvia
Voikohan firman tarjoaman joulupuuron laskea sellaiseksi? Jos ei, niin ei kerrassa mitään.
En mitään. Tai tarjottiin meille jouluglögit, joulutorttu ja yksi (!) konvehti sekä pari piparia per nenä.