Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi joulustressi ja joulukiireet

Vierailija
22.12.2021 |

Riittää, kun:
hankkii kestokuusen ja siihen laittaa muutaman koristeen.
Ostaa jouluruuat ja kynttilät kaupasta kotiintuotuna palveluna.
Hankkii lahjat (joita vain muutama) hyvissä ajoin verkkokaupoista tms, tai lahjat lahjakortteina, antaa rahana.
Ottaa kotiin siivouksen siivousfirmasta.
Käy yhden joulukukan tai kimpun ostamassa lähimmästä kukkaliikkeestä tai marketista.
Ei hössötä somessa, ei säntäile kauppojen ruuhkiin.
Ei laita joulukortteja.
Voi keskittyä kuuntelemaan joululauluja ja joulun rauhaan.
<3
Ensi jouluna teen näin, ei tarvitse joka vuosi kompuroida samojen asioiden ja stressien kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se joulutunnelma tulee kunnon raatamisen kautta vasta. Kaikki pitää itse tehdä, alusta loppuun asti vaikka ei edes ehtisi edes nukkumaan.

Vierailija
2/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuhiljalleen karsinut pois "ylimääräisiä" ja suunta on ollut joka vuosi selkempää ja vähempi töisempää. Tänä vuonna ehdin jopa Kauneimpiin Joululauluihin, aiempina vuosina en ole ehtinyt. (Kesto noin 1 tunti plus matkat eli 1,5h.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta listasta vielä pois joulukukat.  Meillä ei niitä ole koskaan.

Nyt on jo siivottu, lahjat postitettu, ruuat ostettu ja kyntteliköt palamassa. Joulumme on valmis. Haudalla käytiin eilen.

Vierailija
4/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta listasta vielä pois joulukukat.  Meillä ei niitä ole koskaan.

Nyt on jo siivottu, lahjat postitettu, ruuat ostettu ja kyntteliköt palamassa. Joulumme on valmis. Haudalla käytiin eilen.

Mun joulu tulee joulukukista. Toki jokainen voi tehdä oman listan.

Ihanaa joulun odotusta! <3

Vierailija
5/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pikaisesti lähi marketissa, voi tsiisus tuota ruuhkaa, joulukiirettä ja hulinaa. Onneksi ei ollut ostettavana kuin jotain pientä täydennystä.

Vierailija
6/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokatarjoilunkaan ei tarvitse mikään ihan överi olla. Riittää aika simppeli.

Vierailija
7/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan pesun teen itse, siitä herää mun joulufiilikseni.

Muut siivoukset voisin hyvinkin delegoida muille, mikseipä vaikka siivousfirmalle.

Vierailija
8/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki juuri noin paitsi joulukukkia ei hankita. Pipareita ja torttuja tehtiin kyllä lasten kanssa, mutta ihan stressittä.

Vierailija
9/9 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki juuri noin paitsi joulukukkia ei hankita. Pipareita ja torttuja tehtiin kyllä lasten kanssa, mutta ihan stressittä.

Kuulostaa kivalta ja vapauttavalta. Ehkä tämä tällainen vielä yleistyy, ei nykyihmiset jaksa laittaa enää pitkän kaavan mukaan joulua, eikä ole pakkokaan jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä