Tapasin pari kuukautta sitten ihanan naisen, mutta hän ei vastaa viesteihini
Pari kuukautta sitten olin hyvän ystäväni luona viettämässä iltaa. Illan viettoon saapui myös ystäväni vaimon hyvä ystävä eli tämä kyseessä oleva nainen. Juttelimme niitä näitä. Enemmän nainen kyllä vietti aikaa ystävänsä kanssa ja poistui kotiinsa aika aikaisin illalla.
Tämän illan jälkeen lähetin hänelle kaveripyynnön facessa ja lähetin muutaman viestin, joissa kyselin kuulumisia ja kerroin että olen kiinnostunut.
Sain myös udeltua naisen puhelinnumeron ystävältäni, kun nainen ei ollut hyväksynyt kaveripyyntöäni.
Olen nyt tämän parin kuukauden ajan yrittänyt tavoitella häntä kaikin keinoin, melkein päivittäin (mese, whatsapp, tekstarit..) mutta turhaan. Hän on vaan niin täydellinen.
Tiedän myös että hänellä on lapsia/perhe, mutta rakastuin häneen ensisilmäyksellä.
Onko mitään toivoa, että hän vielä jonain päivänä vastaisi? Jos vain jatkan yrittämistä? vai pitäisikö jo luovuttaa?
Olen myös toivonut törmääväni häneen ystäväni luona, mutta hän ei kuulemma ole käynyt heillä sen jälkeen kylässä kun tapasimme.
Vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan
T. Rakastunut mies.
Kommentit (37)
Olet "rakastunut" omaan mielikuvaasi. Et edes tunne tätä naista.
Olisitte nyt ottaneet tosissanne. Hauska, jos olisi totta. Jotkut tyypithän voivat olla tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattua naista vonkaat. Ootko järjissäs?
Olen täysin järjissäni, mutta järjettömän rakastunut tähän naiseen. En voi tunteilleni mitään, enkä saa tätä naista mielestäni. Ap
Trollihan sinä olet mutta lankesin vastaamaan. Pieni mahdollisuus olemassa että olet oksettava stalkkeri. Jätä nainen rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet "rakastunut" omaan mielikuvaasi. Et edes tunne tätä naista.
Ap ei varmaan ole koskaan seurustellut.
Nainen vaatii vain hieman pehmittelyä. Ota selville hänen osoitteensa ja mene käveleskelemään muina miehinä siihen lähistölle, niin saatat "vahingossa" tavata hänet. Myös perinteinen kirje voisi olla kiva, mitä useampi, sen parempi. Lisää mukaan dickpic, niin houkutus käy hänelle tarpeeksi isoksi. Sitten vain odottelemaan yhteydenottoja!
Tämä on todennäköisesti provo, mutta voi olla myös totta. Minulla oli muutama vuosi sitten tällänen sairas stalkkeri. Voi luoja oli vaikea päästä siitä tyypistä eroon. Menin ihan kananlihalle kun luin tuon aloitus tekstin, tuli niin omat muistot mieleen. Toivon siis että tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todennäköisesti provo, mutta voi olla myös totta. Minulla oli muutama vuosi sitten tällänen sairas stalkkeri. Voi luoja oli vaikea päästä siitä tyypistä eroon. Menin ihan kananlihalle kun luin tuon aloitus tekstin, tuli niin omat muistot mieleen. Toivon siis että tämä on provo.
Mutta hyvänen aika, naisethan on vaan mielissään siitä, että joku mies on kiinnostunut! Eivät vain kainouttaan kehtaa näyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaatii vain hieman pehmittelyä. Ota selville hänen osoitteensa ja mene käveleskelemään muina miehinä siihen lähistölle, niin saatat "vahingossa" tavata hänet. Myös perinteinen kirje voisi olla kiva, mitä useampi, sen parempi. Lisää mukaan dickpic, niin houkutus käy hänelle tarpeeksi isoksi. Sitten vain odottelemaan yhteydenottoja!
Niin, yhteydenottoa poliisilta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yhteydenottoa poliisilta 🤣
*smirk*
Todennäköisesti saat kyllä pian puhelua. Poliisisedältä.
Kuvottava vaikka onkin trolli mutta tämmössiä nää ukot on. Kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattua naista vonkaat. Ootko järjissäs?
Olen täysin järjissäni, mutta järjettömän rakastunut tähän naiseen. En voi tunteilleni mitään, enkä saa tätä naista mielestäni. Ap
Toivottavasti miehensä tulee ja leipoo sua turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ymmärrän että tämä on tarkoitettu vitsiksi ja kaikki pitävät kirjoitustani provona tai minua hulluna stalkkerina. Tämä ei ole provo, enkä ole omasta mielestäni stalkkeri.
Olen vain yrittänyt ottaa yhteyttä kauneimpaan ja ihanimpaan naiseen maanpäällä ja kertoa tunteistani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ymmärrän että tämä on tarkoitettu vitsiksi ja kaikki pitävät kirjoitustani provona tai minua hulluna stalkkerina. Tämä ei ole provo, enkä ole omasta mielestäni stalkkeri.
Olen vain yrittänyt ottaa yhteyttä kauneimpaan ja ihanimpaan naiseen maanpäällä ja kertoa tunteistani. Ap
No lopeta. Nyt. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun ap pitää esitellä tuotettasi paremmin. Ehdotan että käyt alasti kiertämässä lemmittysi talon ikkunoita ja runkutat joka ikkunan takana.
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa kirjeen miehelleen ja he saavat hyvät naurut.