Tapasin pari kuukautta sitten ihanan naisen, mutta hän ei vastaa viesteihini
Pari kuukautta sitten olin hyvän ystäväni luona viettämässä iltaa. Illan viettoon saapui myös ystäväni vaimon hyvä ystävä eli tämä kyseessä oleva nainen. Juttelimme niitä näitä. Enemmän nainen kyllä vietti aikaa ystävänsä kanssa ja poistui kotiinsa aika aikaisin illalla.
Tämän illan jälkeen lähetin hänelle kaveripyynnön facessa ja lähetin muutaman viestin, joissa kyselin kuulumisia ja kerroin että olen kiinnostunut.
Sain myös udeltua naisen puhelinnumeron ystävältäni, kun nainen ei ollut hyväksynyt kaveripyyntöäni.
Olen nyt tämän parin kuukauden ajan yrittänyt tavoitella häntä kaikin keinoin, melkein päivittäin (mese, whatsapp, tekstarit..) mutta turhaan. Hän on vaan niin täydellinen.
Tiedän myös että hänellä on lapsia/perhe, mutta rakastuin häneen ensisilmäyksellä.
Onko mitään toivoa, että hän vielä jonain päivänä vastaisi? Jos vain jatkan yrittämistä? vai pitäisikö jo luovuttaa?
Olen myös toivonut törmääväni häneen ystäväni luona, mutta hän ei kuulemma ole käynyt heillä sen jälkeen kylässä kun tapasimme.
Vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan
T. Rakastunut mies.
Kommentit (37)
Varattua naista vonkaat. Ootko järjissäs?
Mites noin muuten joulun odotus on mennyt siellä Porvoossa, ap?
Lopeta jo, nainen ei ole kiinnostunut. Toivottavasti nainen ei osu kaverillesi samaan aikaan sinun kanssasi, sillä silloin naisen pitää äkkiä lähteä pakoon
Ihan sairas ap. Edes kaveripyyntöä ei hyväksynyt, etkö siitä jo tajunnut?
Omg: "olen yrittänyt tavoitella häntä kaikin keinoin MELKEEN PÄIVITTÄIN". Jätä nyt jo se nainen rauhaan ennen kun saat vielä syytteen häirinnästä. Kuulostaa hieman sairaalta.. Oletko kenties hieman yksinäinen vai muuten vaan sekaisin?
Ja taas nieltiin syötti koukkuineen päivineen...
Rakastunut bestman
Morsian karkuteillä
Mitä näitä romanttisia elokuvia nyt onkaan. Olisiko niitä ilman että olisi varattua vongattu ja onnistuttu siinä?
Go girl go! Kyllä hän vielä lämpenee.
Provo on kyseessä takuulla. Ei kukaan ole sentään noin sitkeä. 😀
Miehet luovuttavat kyllä aika nopeasti. Mikä sai sinut kirjoittamaan tuollaisen provon? Mikä siinä naisessa on NOIN ihkua?
Jos tilanne olisi oikea, kysyisin hyvän ystävän vaimolta asiaa.
Miten huono pitää provon olla, ettei se enää mene kehenkään läpi? Tämä oli jo luokkaa -100.
Hän on tyypillinen nainen. Saattaa sanoakkin kun kysytään että kiinnostaako, joo kyllä kiinnostaa, sitten kuitenkin on niin monta miestä samaan aikaan että ei aika riitä edes. Lopulta miestä syytetään jos vainoaa. Voisi nainen joskus olla rehellinen ja sanoa että ei kiinnosta.
Aah, tälleen hitaasti tutustumista! Se on vakavissaan olon merkki!
Unohda. Hänellä on jo perhe!