Jos näette kaupassa lihavan nuoren tytön
Ja hän miettii mielessään ostaisiko tänään herkkuja. MUTTA! Päättää ohittaa makeishyllyn. Mitä tuntemuksia tämä herättää jos näkisitte kyseisen tilanteen? Nuori tyttö hymyilee itselleen kun ohitti makeishyllyn,sipsi ja keksihyllyt. Tytöllä ei ole tässä kohtaan vielä mitään kädessään. Hänellä on 5e rahaa ja päättää ostaa itselleen alennuksessa olevan koripallon. Kaupan pihalla tyttö hymyilee enemmän,hän on voittanut pahimman vihollisensa-rasvan ja sokerin.
Kommentit (23)
No enpä ajattele ohittaako mitä hyllyjä.
Vähän epäilen, että eipä sitä tuollaiseen edes kiinnittäisi huomiota. Luulen, että harva kiinnittäisi, ihminen on itsekeskeinen.
Mua alkaa aina panettamaan koska lihavat nuoret tytöt ja naiset on niin hyviä sängyssä...
Ajattelen että se voitti päällimmäisen mielihalunsa. Ainakin sillä kertaa, ja toivottavasti toistekin. En sen kummempaa.
Mua alkoi kyllä itseekki hymyilyttää! Mun mielestä olisi mahtavaa jos kauppoihin tulisi karkkihyllyjen viereen (myös muut epäterveelliset) semmone kuva missä on juur joku iso ja ylipainoinen mies/nainen jolla on karkkipusseja yms karkkia vieressä ja sitten olisi tämä urheileva ja sporttinen hahmo,mikä näyttäisi peukkua ja sanoisi "Mieti kahdesti!"
Ei herätä mitään ajatuksia, ei ole tapana havainnoida kuka minkäkin hyllyn ohittaa.
En seuraa ihmisten liikkeitä kaupassa tai ajattele niistä mitään
Eipä kuulu mulle mitä tekee :-) kivahan se olisi nähdä,että liikunta innostaa enemmän ku laiskottelu ja makea.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:07"]
Vähän epäilen, että eipä sitä tuollaiseen edes kiinnittäisi huomiota. Luulen, että harva kiinnittäisi, ihminen on itsekeskeinen.
[/quote]
Häpeä kun olet niin itsekeskeinen!
Miksi nuoren naisen pahin vihollinen olisi rasva ja sokeri?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:11"]Miksi nuoren naisen pahin vihollinen olisi rasva ja sokeri?
[/quote]
Aika moni suomalainen nainen on todella ylipainoinen! Se on huolestuttavaa,mutta jokaisen oma valinta. Jos vain näkisin tämmöisen tilanteen,näyttäisin hänelle peukkua. Mutta kyllä se alkoholikin on suomalaiselle myrkkyä!!?
Ajattelisin että mikäs vitun stalkkeri musta on tullut kun toista seuraan kaupassa osastolta toiselle. Häpeäisin itseäni.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:11"]
[/quote]
Ei olekaan. Nuoren naisin pahin vihollinen on mus...
t. Kiintiömaahanmuuttokriittinen
ENEMMÄN HUOLESTUISIN JOS OSTAISI ALKOHOLIA
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:15"]
[/quote]
[/quote]
Sulla meni joka kirjain lassukasta väärin!
Olisin todella huolestunut omasta mielenterveydestäni, jos tarkkailisin ihmisten käyttäytymistä kaupassa moisella mielenkiinnolla.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:15"]
[/quote]
[/quote]
*naisen
En edes huomaisi ellei ole kaunis kasvoilta.
On se kyllä surullista, jos jonkun pitää toisten ostoksia kytätä kaupassa ja sitten kirjottaa tämmönen maailman suurin selviytymistarina.. Ihmisillä on kuulkaa syöpiä ja vaikka mitä, mistä ne selviää! Ja täällä jaksetaan jaastaa ko joku juuri onnistu jättämään ne herkut kauppaan..
Hienoa :)