IS: Hätäjarru käyttöön - Kiuru: toimia kohdistetaan nimenomaan rokottamattomiin
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita toimia tässä voidaan enää kohdistaa rokottamattomiin? Me nyt jo kökötämme kotona emmekä tartuta kehenkään mitään.
Kököttäisittekin. Tässäkin ketjussa moni rokottamaton sanoo eläneensä täysin normaalia elämää. t. rokotettu riskiryhmiin kuuluva nuori, joka ei ole käynyt koronaepidemian aikana muualla kuin pakollisilla lääkärikäynneillä
Tämä. Alapeukuista päätellen kalikka todella kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä pelotellaan ja uhkaillaan tällä hetkellä niin paljon, että on absoluuttinen fakta, että koronarokoteissa on todellisuudessa kyse jostain aivan muusta kuin viruksesta. Älykkäät ovat tajunneet sen jo ajat sitten.
Eli mistä? Oksenna nyt tuo älyttömyytesi ulos.
Joukkio, joka uskoo salaliittoteorioihin, rokotteen sisältämään siruun, massahypnoosiin jne. on pitkälti samaa, joka turvautuu homeopatiaan, hopeaveteen ja vastaavaan järjen köyhyyteen. Ei siis millään muotoa älykästä sakkia.
Jos ehdollisen myyntiluvan omaavaa rokotetta yritetään pistää väkisin ihmisiin niin siinä vaiheessa kaikkien hälytyskellot pitäisi soida. Kyse on mitä todennäköisimmin vain rahasta, eli joku tai jotkut tienaavat koronarokotteilla järjettömiä summia ja siksi haluavat väkisin jatkaa koronarokotteiden piikittämistä keinolla millä hyvänsä. 99% "koronarokotekriittisistä" ei usko mihinkään mikrosiruihin, massahypnoosiin tai mihinkään muuhunkaan sellaiseen hömpötykseen. En ymmärrä miksi jotkut, kuten sinä, jatkuvasti fantasioivat sellaisesta. Minä, kuten melkeinpä kaikki muutkin "kriittiset", eivät ota rokotetta sen takia koska se on käytännössä edelleen testausvaiheessa.
Sinä voit rauhassa "oksennella" edelleen, minua se ei kiinnosta.
Milläs keinoilla sinun mielestäsi tämä pandemia olisi pitänyt hoitaa? Odottaa 10v testituloksia vai? Rajoitukset ja maskit ei ratkaise eikä lopeta pandemiaa, ne vain hidastaa leviämistä.
Ei myöskään rokotteet lopeta pandemiaa että silleen tälleen.
Mites kävi esim. poliolle tai isorokolle? Miksei toimisi koronaan?
Ensin pitäisi se korona saada pysymään muotissaan, eikä poukkoilla kokoajan uuteen muottiin, niin sitten oliski mahdollista rokotteella saada jotain aikaiseksi.
Ok. Kerrohan tämä tutkijoille, niin päästään tästä piinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä pelotellaan ja uhkaillaan tällä hetkellä niin paljon, että on absoluuttinen fakta, että koronarokoteissa on todellisuudessa kyse jostain aivan muusta kuin viruksesta. Älykkäät ovat tajunneet sen jo ajat sitten.
Joukkio, joka uskoo salaliittoteorioihin, rokotteen sisältämään siruun, massahypnoosiin jne. on pitkälti samaa, joka turvautuu homeopatiaan, hopeaveteen ja vastaavaan järjen köyhyyteen. Ei siis millään muotoa älykästä sakkia.
Jos ehdollisen myyntiluvan omaavaa rokotetta yritetään pistää väkisin ihmisiin niin siinä vaiheessa kaikkien hälytyskellot pitäisi soida. Kyse on mitä todennäköisimmin vain rahasta, eli joku tai jotkut tienaavat koronarokotteilla järjettömiä summia ja siksi haluavat väkisin jatkaa koronarokotteiden piikittämistä keinolla millä hyvänsä. 99% "koronarokotekriittisistä" ei usko mihinkään mikrosiruihin, massahypnoosiin tai mihinkään muuhunkaan sellaiseen hömpötykseen. En ymmärrä miksi jotkut, kuten sinä, jatkuvasti fantasioivat sellaisesta. Minä, kuten melkeinpä kaikki muutkin "kriittiset", eivät ota rokotetta sen takia koska se on käytännössä edelleen testausvaiheessa.
Milläs keinoilla sinun mielestäsi tämä pandemia olisi pitänyt hoitaa? Odottaa 10v testituloksia vai? Rajoitukset ja maskit ei ratkaise eikä lopeta pandemiaa, ne vain hidastaa leviämistä.
Ensin pitäisi se korona saada pysymään muotissaan, eikä poukkoilla kokoajan uuteen muottiin, niin sitten oliski mahdollista rokotteella saada jotain aikaiseksi.
Ok. Kerrohan tämä tutkijoille, niin päästään tästä piinasta.
Eiköhän ne ole sen äsken täältä lukeneet, on tämä sen verran suosittu tiedepalsta.
2 rokotusta, oon käyttänyt kaupat, metro jne ffp2. Nyt Lapissa pitempään ja ffp2.
Mitä helvetin toimia? Minä en käy missään paitsi maski naamassa kaupassa 2 viikon välein ja olen muun ajan kotona tai käyn juoksemassa? Mitä toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
iksi sitten rankaistaan rokotettuja ja jo pahoin kärsinyttä tapahtuma-alaa, joka yrittää toteuttaa passin kanssa tapahtumia? Meni luottamus yhteiskuntaan ja reiluuteen kokonaan. Mieluummin olisi pitänyt ottaa käyttöön tiukennettu koronapassi eli pelkästään rokotettu status kelpaa, ei riitä neg. testitulos. Rokotettujen lievät tartunnat ei ole ongelma vaan se jos tapahtumiin pääsee rokottamattomia neg. tuloksella ja saavat vakavan taudin. Ihan pelleilyä myös laittaa rajat kiinni kun tauti leviää kotimaassa. Vihaan tätä yhteiskuntaa ja eipä enää kiinnosta käydä rokotettavana kolmatta kertaa kun siitä huolimatta tulee rajoitteita.Saisivat pandemiatyöryhmät ja Kiuru hävetä. 2 vuotta tätä jatkunut ja vielä luulette että rajoituksilla tästä päästään? Mitään ei voi ennakoida enää, kun kaikki muuttuu koko ajan.
Ei ole todellista missä kuplassa elät?
Rokotetut (koronapassilla kulkevat) sairastuvat koronaan ja tartuttavat myös. Meillä esim korona jylläsi täysillä vaikka meidät aikuiset ja yli 12v oli rokotettu. 2 perustervettä joutui myös sairaalaan hetkeksi. KORONAA ON MYÖS ROKOTETUILLA JOTKA KULKEVAT KORONAPASSILLA, MIKSI TÄTÄ EI HALUTA YMMÄRTÄÄ?????
Niin tartuttavat, mutta saavat lievemmän taudin. Koronapassilla suojataan rokottamattomia, jotta eivät pääse saamaan tartuntaa, joka voi johtaa vakavampaa tautimuotoon.
Kylläpä sinuunkin on on aivopesu uponnut hyvin. Lampailla on aina tuo sama mantra, eli "koronapassilla suojataan rokottamattomia". Ei sillä ketään yritetä suojella vaan sillä halutaan rajoittaa ihmisten elämää. Kuinka alhainen älykkyysosamäärä pitää olla, että ajattelee tuolla tavoin kuin sinä?
Kuinka alhainen älykkyysosamäärä pitää olla, että hokee vain koko ajan lammas, lammas? Todellinen elämänkulun käynyt kallu siellä.
eri
No nythän lammas älähti. Sinä et ole käynyt edes peruskoulua loppuun koska et osaa kirjoittaa. Menehän takaisin vanhempiesi viereen nukkumaan.
Sarkasmi on sulle näköjään vierasta. Voisit myös itse kerrata peruskoulun kielioppia.
t. ohis
😂😂😂🤣🤣 t. Eri. Ps. Hyvää Joulua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän koronapassin hyllyttäminen on juuri päinvastainen toimi eli kohdistuu rokottamattomien sijasta kaikkiin ja esim ravintolat liikuntapaikat ym joudutaan siksi sulkemaan.
Kiitos tästä yhteiskunnan sulkemisesta ja sen kustannuksista kuuluu teille rokottamattomille. Kiitos. Muistan teitä iltarukouksessani.
Ongelma ollut siinä että ei ole tukahdutettu vaikka olisi voitu.
Delta jo siinä määrin tarttuvampi että olisi levinnyt vaikka kaikki olisi rokotettu. Omikron sitäkin nopeampi.
Mikäli kansa tietäisi kuinka helppoa ja nopeaa korona on poistaa, verrattuna sen ylläpitämiseen, se alkaisi vaatimaan sen poistamista.
Jos olisivat päättäjät järkeviä olleet, ei koko koronaa olisi ollut enää pitkään aikaan koska se olisi varsin helppoa ollut tukahduttaa.
Nyt jos päättäisivät tukahduttaa, eli ffp3-pakko, etäkoulu, etätyöt, kaikki turhuus kiinni niin laskiaisen paikkeilla sitä ei enää olisi - tehokkaammilla toimilla tammikuun lopussa - mutta uutisia ollut että koulut pitävät auki lähiopetuksessa niin epidemia jatkuu jo pelkästään sillä päätöksellä.
Enempi joutuvat lapsetkin etäkouluja käymään tartuntojen myötä kuin siinä että kerralla lopettaisivat epidemian maasta.Ilmeisesti päättäjät on tyhmiä kaikissa muissakin maissa, koska uutisten mukaan korona jyllää lähes kaikkialla muuallakin.
Ehkä niitten päättäjien ympäri maailmaa pitäisi sitten lukea vauvapalstalta hyviä neuvoja, miten ratkaista ongelma.
Juuri näin. Vastuu päätöksistä siirtyy muualle, kun muutkin tekevät niin. Esim Suomihan toteuttaa tällä hetkellä ihan jostain muualta saneltua politiikkaa. Massapsykoosit päällä. Odotan vesikielellä, kun jälkeenpäin pääsee lukemaan historiikkejä tästä ajasta.
Juu, follarit riehuu massapsykoosissa, ovat sekaisin salaliitoistaan ja myrkkypiikeistään. Onneksi reilusti suurin osa Suomen väestöstöstä on täysipäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten rankaistaan rokotettuja ja jo pahoin kärsinyttä tapahtuma-alaa, joka yrittää toteuttaa passin kanssa tapahtumia? Meni luottamus yhteiskuntaan ja reiluuteen kokonaan. Mieluummin olisi pitänyt ottaa käyttöön tiukennettu koronapassi eli pelkästään rokotettu status kelpaa, ei riitä neg. testitulos. Rokotettujen lievät tartunnat ei ole ongelma vaan se jos tapahtumiin pääsee rokottamattomia neg. tuloksella ja saavat vakavan taudin. Ihan pelleilyä myös laittaa rajat kiinni kun tauti leviää kotimaassa. Vihaan tätä yhteiskuntaa ja eipä enää kiinnosta käydä rokotettavana kolmatta kertaa kun siitä huolimatta tulee rajoitteita.
Saisivat pandemiatyöryhmät ja Kiuru hävetä. 2 vuotta tätä jatkunut ja vielä luulette että rajoituksilla tästä päästään? Mitään ei voi ennakoida enää, kun kaikki muuttuu koko ajan.
Rokotetut (koronapassilla kulkevat) sairastuvat koronaan ja tartuttavat myös. Meillä esim korona jylläsi täysillä vaikka meidät aikuiset ja yli 12v oli rokotettu. 2 perustervettä joutui myös sairaalaan hetkeksi. KORONAA ON MYÖS ROKOTETUILLA JOTKA KULKEVAT KORONAPASSILLA, MIKSI TÄTÄ EI HALUTA YMMÄRTÄÄ?????
Niin tartuttavat, mutta saavat lievemmän taudin. Koronapassilla suojataan rokottamattomia, jotta eivät pääse saamaan tartuntaa, joka voi johtaa vakavampaa tautimuotoon.
"Niin tartuttavat, mutta saavat lievemmän taudin. Koronapassilla suojataan rokottamattomia, jotta eivät pääse saamaan tartuntaa, joka voi johtaa vakavampaa tautimuotoon."
Lopettaakaa jo meidän rokottamattomien suojelu. Ei tuosta ole kuin moraalista suojaa.
On moraalisesti aivan oikein suojella väestön haurainta ja heikointa osaa.
Olen viimeiset 2v vältellyt ihmisiä tartuttamasta ja turhia kontakteja. Olin ensimmäisten joukossa maskit päässä ja hommasin käsidesiä jo tammi-helmikuussa 2020 kun mitään maskeja ei vielä edes käytetty.
Sen sijaan välinpitämätöntä käytöstä olen havainnut valitettavasti monilta rokotetuilta, jotka tunnen. Eivät välitä vältellä rokottamattomia vaikka olis perheessä esim. lapsi nuhassa eikä testiä tehty.
Toki varmasti moni rokotettu toimii fiksustikin mutta olen huomannut että ihmiset jotka ensin oli tarkkoja niin enää ei mitään välitä muiden altistumisesta.
Tartunnathan alkoi nousta passin myötä.. joten miten se on niiden syy jotka ei edes pääse minnekään?
Silti rokottattomia syyllistetään vaikka he eristäytyisi ja pitäis hygieniasta ym huolta.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeiset 2v vältellyt ihmisiä tartuttamasta ja turhia kontakteja. Olin ensimmäisten joukossa maskit päässä ja hommasin käsidesiä jo tammi-helmikuussa 2020 kun mitään maskeja ei vielä edes käytetty.
Sen sijaan välinpitämätöntä käytöstä olen havainnut valitettavasti monilta rokotetuilta, jotka tunnen. Eivät välitä vältellä rokottamattomia vaikka olis perheessä esim. lapsi nuhassa eikä testiä tehty.
Toki varmasti moni rokotettu toimii fiksustikin mutta olen huomannut että ihmiset jotka ensin oli tarkkoja niin enää ei mitään välitä muiden altistumisesta.
Tartunnathan alkoi nousta passin myötä.. joten miten se on niiden syy jotka ei edes pääse minnekään?
Silti rokottattomia syyllistetään vaikka he eristäytyisi ja pitäis hygieniasta ym huolta.
Eristäytymisessä ja sossun tuille heittäytymisessä on se ongelma, että laajemmin käytettynä se romahduttaisi talouden ja taikaseinä tyhjenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikkivero 2000 eu vuodessa.
ts peritään rokottamattomilta vero
Tämä on loistava idea. Peritään rottamattomuusveroja myös ravintoloille, matkailuyrittäjille, kuntosaleille yms. koska rokottamattomat eivät voi käyttää heidän palvelujaan jonkatähden eivät voi tuoda tulojakaan. Lentovero myös, koska nyt sitten (kai) lennellään vajailla koneilla (?) sinnetänne. Alkoholivero dokaamattomille ja bensavero autottomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin alueilla ruttoon kuoli pahimmillaan kolmannes väestöstä. Onko nyt ihan ruttoon verrattavissa oleva tilanne tai polioon? Polioon kuoli n.5% väestöstä. Laskehan koronaluvut. Ei edes tartunnan saaneet yllä moisiin lukuihin. Verrata nyt paperiviiltohaavaa avomurtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten rankaistaan rokotettuja ja jo pahoin kärsinyttä tapahtuma-alaa, joka yrittää toteuttaa passin kanssa tapahtumia? Meni luottamus yhteiskuntaan ja reiluuteen kokonaan. Mieluummin olisi pitänyt ottaa käyttöön tiukennettu koronapassi eli pelkästään rokotettu status kelpaa, ei riitä neg. testitulos. Rokotettujen lievät tartunnat ei ole ongelma vaan se jos tapahtumiin pääsee rokottamattomia neg. tuloksella ja saavat vakavan taudin. Ihan pelleilyä myös laittaa rajat kiinni kun tauti leviää kotimaassa. Vihaan tätä yhteiskuntaa ja eipä enää kiinnosta käydä rokotettavana kolmatta kertaa kun siitä huolimatta tulee rajoitteita.
Saisivat pandemiatyöryhmät ja Kiuru hävetä. 2 vuotta tätä jatkunut ja vielä luulette että rajoituksilla tästä päästään? Mitään ei voi ennakoida enää, kun kaikki muuttuu koko ajan.
"Niin tartuttavat, mutta saavat lievemmän taudin. Koronapassilla suojataan rokottamattomia, jotta eivät pääse saamaan tartuntaa, joka voi johtaa vakavampaa tautimuotoon."
Lopettaakaa jo meidän rokottamattomien suojelu. Ei tuosta ole kuin moraalista suojaa.
On moraalisesti aivan oikein suojella väestön haurainta ja heikointa osaa.
Valoallergisena haluan auringon pimenettäväksi. Suojelkaa minua.
En ota enää yhtään rokotetta, ellei rokotteista tule pakollisia. Olen nimittäin kyllästynyt vapaamatkustajiin QAnon-ääliöihin.
Vierailija kirjoitti:
En ota enää yhtään rokotetta, ellei rokotteista tule pakollisia. Olen nimittäin kyllästynyt vapaamatkustajiin QAnon-ääliöihin.
Kyllä sinä otat jokaisen piikin, mikä käsketään ottamaan. Passi kohta punaisella.
Milloin hätäjarrua aletaan kohdistamaan nimenomaan rokottamattomiin eläimiin?
Confirmed Cases of SARS-CoV-2 in Animals in the United States
https://www.aphis.usda.gov/aphis/dashboards/tableau/sars-dashboard
Vierailija kirjoitti:
Milloin hätäjarrua aletaan kohdistamaan nimenomaan rokottamattomiin eläimiin?
Confirmed Cases of SARS-CoV-2 in Animals in the United States
https://www.aphis.usda.gov/aphis/dashboards/tableau/sars-dashboard
Miten olis Kiinanmalli?
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/ruotsalaisyhtion-uutuus-koronapassi-ka…
Piip piip, pääsy evätty. Ei tarpeeksi pisteitä. Piip piip
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen ristiriitainen kommentti.
”Suuttumus on kuin myrkyn juomista odottaen toisen ihmisen kuolevan siihen”
Sarkasmi on sulle näköjään vierasta. Voisit myös itse kerrata peruskoulun kielioppia.
t. ohis