Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitellaan, että lähtisit baariin ja näkisit siellä sattumalta ihastuksesi

Vierailija
04.04.2015 |

ja olisit kevyessä hiprakassa. Mitä luulet, avautuisitko, yrittäisitkö lähennellä vai pystyisitkö hillitsemään itsesi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes moikkaisi ja teeskentelisin etten olisi huomannut koko äijää.

Vierailija
2/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin puheille ja luultavasti päädyttäisiin jätkän luo jatkoille. Ei olis eka kerta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauhuissani ja ajatukseni: "apua, mä oon lihonut sitten viimenäkemän, ei kai se näe mua tällasena, voinko luikkua äkkiä karkuun niin, ettei se edes huomaa."

Vierailija
4/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin pokata tyypin tietysti :)

Vierailija
5/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäisin humalaisempaa, mitä oikeasti olisin ja vetäisin ihan överiksi tyyliin, "ei voi olla totta, sä oot täällä" ja halaisin ja alkaisin höpöttää hulluna, että kenen kanssa on liikenteessä ja mitä meinaavat ja tietysti pyytäisin tanssimaan ja tanssisin ihan pikkasen liian lähellä yms. ja katsoisin miten mies reagoi. 

Vierailija
6/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juteltaisi tietenkin ja kyllä luulen että menisin avautumaan. Tekisin sen selvinpäinkin, jos en olisi niin pirun ujo.

Vierailija
7/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin juttelemaan ja ehdottamaan laulamista, jos olisi karaokepaikka.

-Mies 29v-

Vierailija
8/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin tehdä vaikutuksen fiksuudellani. (Sori, tiedän miltä tää kuulostaa ja melkein naurattaa itseänikin... mut siis ihan oikeesti yrittäisin. Ja sitten lisäisin pientä vahingossa koskettamista.)

Vierailija
9/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:16"]Esittäisin humalaisempaa, mitä oikeasti olisin ja vetäisin ihan överiksi tyyliin, "ei voi olla totta, sä oot täällä" ja halaisin ja alkaisin höpöttää hulluna, että kenen kanssa on liikenteessä ja mitä meinaavat ja tietysti pyytäisin tanssimaan ja tanssisin ihan pikkasen liian lähellä yms. ja katsoisin miten mies reagoi. 
[/quote]
Kuulostaapa vastenmieliseltä käytökseltä. Ei millään pahalla. Miksi pitää esittää humalaista ja hyökätä iholle?

Vierailija
10/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin typeriä mukahauskoja lähentelyjä ja katuisin ainakin jouluun saakka.

Vierailija
11/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on käynyt muutaman kerran ja riippuu tapauksesta, mitä tekisin. Yhtenä kertana menin juttelemaan, vaikka kaveri kirjaimellisesti tönäisi minut ottamaan viimeiset askeleet. Seurustelimme pari vuotta. Sen jälkeen menin kysymään samaiselle kaverille tupakkakopissa röökin uudelta ihastukselta. Puolentoistavuoden suhde.  Tämänhetkistä ihastusta välttelisin kuin ruttoa, koska luulen hänen olevan varattu ja on parempi, jos mies tekee aloitteen.

Vierailija
12/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin kännit

Vierailija
13/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että nyökkäisi "tuu tänne jutteleen". Jos olisi kuin ei tuntisi niin ymmärtäisin että ihastus ei ole molemminpuolinen. t mies

Vierailija
14/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttäis varmaan sänkyyn. Hups.

Vierailija
15/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että enää ihastun keneenkään, mutta jos nyt ihan oikeasti ihastuisin, niin kyllä mä koittasin mennä jutteleen ainakin.

Vierailija
16/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/

Vierailija
17/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:39"]

Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/

[/quote]

Miksi teet näin? Eihän se ikinä tiedä että olet kiinnostunut. Puhu edes vaikka säästä?

Vierailija
18/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpeliä ainakin aluksi. Jos hän siihen vastaa niin tottakai juttelemaan ja tanssimaan! :D

Vierailija
19/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeille pitäis tehdä alkuun selväksi, että niillä ei mitään asiaa lähestyä kys. Naista. Jonnekin yksityisempään mestaan pitäisi päästä. Voisin jopa feikata käden ovenväliin jäämisen. Kysyisin mukaan lääkärikeikalle ja sieltä yöpalalle. Kyl näit on mietitty.

Vierailija
20/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:33"]

Toivoisin että nyökkäisi "tuu tänne jutteleen". Jos olisi kuin ei tuntisi niin ymmärtäisin että ihastus ei ole molemminpuolinen. t mies

[/quote]

Mun kohdalla se ainakin vois tarkoittaa, että kiinnostaa, mutta ujostuttaa niin perhanasti :)