Kuvitellaan, että lähtisit baariin ja näkisit siellä sattumalta ihastuksesi
ja olisit kevyessä hiprakassa. Mitä luulet, avautuisitko, yrittäisitkö lähennellä vai pystyisitkö hillitsemään itsesi?
Kommentit (34)
Menisin puheille ja luultavasti päädyttäisiin jätkän luo jatkoille. Ei olis eka kerta :D
Olisin kauhuissani ja ajatukseni: "apua, mä oon lihonut sitten viimenäkemän, ei kai se näe mua tällasena, voinko luikkua äkkiä karkuun niin, ettei se edes huomaa."
Esittäisin humalaisempaa, mitä oikeasti olisin ja vetäisin ihan överiksi tyyliin, "ei voi olla totta, sä oot täällä" ja halaisin ja alkaisin höpöttää hulluna, että kenen kanssa on liikenteessä ja mitä meinaavat ja tietysti pyytäisin tanssimaan ja tanssisin ihan pikkasen liian lähellä yms. ja katsoisin miten mies reagoi.
No juteltaisi tietenkin ja kyllä luulen että menisin avautumaan. Tekisin sen selvinpäinkin, jos en olisi niin pirun ujo.
Tietysti menisin juttelemaan ja ehdottamaan laulamista, jos olisi karaokepaikka.
-Mies 29v-
Yrittäisin tehdä vaikutuksen fiksuudellani. (Sori, tiedän miltä tää kuulostaa ja melkein naurattaa itseänikin... mut siis ihan oikeesti yrittäisin. Ja sitten lisäisin pientä vahingossa koskettamista.)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:16"]Esittäisin humalaisempaa, mitä oikeasti olisin ja vetäisin ihan överiksi tyyliin, "ei voi olla totta, sä oot täällä" ja halaisin ja alkaisin höpöttää hulluna, että kenen kanssa on liikenteessä ja mitä meinaavat ja tietysti pyytäisin tanssimaan ja tanssisin ihan pikkasen liian lähellä yms. ja katsoisin miten mies reagoi.
[/quote]
Kuulostaapa vastenmieliseltä käytökseltä. Ei millään pahalla. Miksi pitää esittää humalaista ja hyökätä iholle?
Tekisin typeriä mukahauskoja lähentelyjä ja katuisin ainakin jouluun saakka.
Niin on käynyt muutaman kerran ja riippuu tapauksesta, mitä tekisin. Yhtenä kertana menin juttelemaan, vaikka kaveri kirjaimellisesti tönäisi minut ottamaan viimeiset askeleet. Seurustelimme pari vuotta. Sen jälkeen menin kysymään samaiselle kaverille tupakkakopissa röökin uudelta ihastukselta. Puolentoistavuoden suhde. Tämänhetkistä ihastusta välttelisin kuin ruttoa, koska luulen hänen olevan varattu ja on parempi, jos mies tekee aloitteen.
Toivoisin että nyökkäisi "tuu tänne jutteleen". Jos olisi kuin ei tuntisi niin ymmärtäisin että ihastus ei ole molemminpuolinen. t mies
En mä usko että enää ihastun keneenkään, mutta jos nyt ihan oikeasti ihastuisin, niin kyllä mä koittasin mennä jutteleen ainakin.
Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:39"]
Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/
[/quote]
Miksi teet näin? Eihän se ikinä tiedä että olet kiinnostunut. Puhu edes vaikka säästä?
Silmäpeliä ainakin aluksi. Jos hän siihen vastaa niin tottakai juttelemaan ja tanssimaan! :D
Frendeille pitäis tehdä alkuun selväksi, että niillä ei mitään asiaa lähestyä kys. Naista. Jonnekin yksityisempään mestaan pitäisi päästä. Voisin jopa feikata käden ovenväliin jäämisen. Kysyisin mukaan lääkärikeikalle ja sieltä yöpalalle. Kyl näit on mietitty.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:33"]
Toivoisin että nyökkäisi "tuu tänne jutteleen". Jos olisi kuin ei tuntisi niin ymmärtäisin että ihastus ei ole molemminpuolinen. t mies
[/quote]
Mun kohdalla se ainakin vois tarkoittaa, että kiinnostaa, mutta ujostuttaa niin perhanasti :)
En edes moikkaisi ja teeskentelisin etten olisi huomannut koko äijää.