Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukotaapertajien viikonloppu =)

16.09.2006 |

[color=green] Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille! [/color]

Nyt sain sitten laskettua tuolla netin laskurilla noi päivät eli...

Aikaisempi laskenta tapa ei siis anna samaa tulosta. Mutta uskotaan nyt tähän kunnes ultrassa toisin näkyy.

nyt on rv 4+5

ja la onkin 21.05.2007

ja sydän äänet kuuluu ekan kerran tod. näk 23.09.2006 tosin ultra on paljon myöhemmin.

Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Taas oli aamulla kipuja joten heräsin tooosi aikaisin. Mutta ei ollut mitenkään kauheen pahoja, sellaista nippailua molemmin puolin.

Nyt aamiaselle muuten tulee paha öklö. =)

[color=Maroon2] Kyllä tää raskaana oleminen on ihanampaa kuin koskaan osasin kuvitella <3 [/color]

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki eilisiin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8352063&p=2&tmode=1&smode…

Nyt syömään tyttären (11v) syntymäpäiväaamiaista. Mies on tehnyt kaikkia herkkuja, amerikkalaisia pannukakkuja sun muuta, nams.

Palailen myöhemmin.

Kolmeplusyks ja 7+3

Onnistuukohan tuo linkitys, en ole aiemmin kokeillut.

Vierailija
2/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuri halaus Hassuliinille! Olen todella pahoillani :(

Tänne ei mitään uutta, väsyttää ja tunteet on ihan pinnassa. Käytin eilen nettipankkia ja mulla oli kaks viimestä avainlukua jäljellä, noh sehän pyysi ottaan käyttöön uuden listan. Sitä listaa etsiessäni kone kaatui, empä saa sitten kun vasta maanantaina hoidettua pankissa asiat. Toi raivostutti mua niin, että itkuhan siitä tuli ( hitto mikä pönttö ;) ).

Tänään pitäs mennä kaverille syömään ja viettään iltaa, ei olla heille vielä kerrottu raskaudesta. Ilmoitin että tullaan autolla, koska ei saatu esikolle yöhoitajaa... Eikä mua kyllä kiinnosta mihinkään baariin mennäkkään...

Nyt taidan ottaa pienet torkut kun pikku-mieskin nukkuu...

Mulla pahaanoloon auttaa gefilus mustikka-vadelma mehukeitto. Ihanan raikas ja sopivan makea. Joku puhui ettei maksamakkaraa saa syödä, kyllä mä olen välillä sitäkin syöny. Eihän siinä ole maksaa kun n.20% ja ihan terve esikostakin tuli :) Kukin tyylillään ;)

Kolmepluyks; tervetuloa takaisin :) Mäkin totesin tämän olevan parempi keskustelukanava ( siis mulle sopivampi ). Jotenkin yksinkertasempi käyttää ja jos joku tunnistaa, niin ihan sama. Minä seison sanojeni takana :) Ai niin.. viettäkää hauska 11-v synttärit :)

onnipapunen rv 6+3 & " iivari" 1 v ( joka oppi eilen kiipeämään sohvalle, onkin sitten vahtimista )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuja meiltäkin :) Sain varattua neuvolankin, 9.10. Jospa sillon kuunneltas/kuulus jo sydänäänet. Mulla on ruokahalu aivan järkyttävä ja housun napit sinkoilee, kohta loppuu housut! Siinäpä viime kuulumisia..

K.

Vierailija
4/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista lauantaita vaan munkin puolesta! Viime yö meni vähän penkin alle, kun joutu kärsiin kaiken maailman oudoista nipistelyistä ja vihlomisista mahassa. Tais kuitenkin johtua lähinnä siitä, että illalla oli taas tullu ahdettua puoli jääkaappia sisään...mutta pistää se aina vähän miettiin, että mitäköhän tulla masussa tapahtuu! Mikähän siinä onkin, että koko ajan on kauhee näläntunne, mutta sitten heti kun on syöny, tulee semmonen pieni etova tunne. Tai ei kai siinä mitään ihmeellistä oo, mutta miks sitten pitää ahtaa kaikkee maan ja taivaan väliltä sisäänsä 24 h!!!!????

No, täytyy lähtee sulatteleen pihalle, kun on niin kaunis sää!

Vierailija
5/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii sain kellarikomeron siivottua! On ollut jo muutaman viikon todella saamaton olo, mutta nyt sain vietyä pois pieneksijääneitä vaatteita ja samalla siivottua koko roskan. Mies lähti kera nuorimmaisen viemään esikoista tanssitunnille, keskimmäinen jäi tuijottamaan televisiota. Kiitos synttärionnitteluista tyttären puolesta! Tänään siis varsinainen syntymäpäivä, mutta kaverisynttärit olivat eilen (meni viiden ystävänsä kanssa katsomaan Cars-elokuvaa). Sukulaisille pidämme synttärit ensi viikon sunnuntaina, jolloin yhdistämme esikon ja kuopuksen juhlat, kuopus täyttää lokakuun kolmas 2v. Nyt pitäisi sitten pikkuhiljaa aloittaa siivous yms. ensi viikon kekkereitä silmällä pitäen. Minä siivoan ja kuopus, vintiö sotkee toisesta päästä minkä kerkiää, ja kerkiäähän se:)

Tänään on kuvotus pikkasen hellittänyt, eikä oikeastaan tunnu taas miltään. Hmm pitäisiköhän investoida siihen alkuraskauden ultraan, kun ei millään jaksaisi odottaa.

Kolmeplusyks ja 7+3

Vierailija
6/15 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikille

Nyt on siis pari yövuoroa takana ja ne meni yllättävän hyvin. Väsyttää tosin nyt jonkin verran kun ei ole tullut liikaa päivisin nukuttua. Illalla olen lähdössä laivalle ja pitäisi vielä jaksaa valvoa. Voi olla että siellä jää kiinni kun en juo alkoholia, mutta eiköhän siellä ole joitain hyviä alkoholittomia drinkkejä.

Onnipapunen: sinuakin varmaan jännittää maanantai kun meillä molemmialla on se ultra, totuuden hetki, LA:kin taisi meillä olla tällä hetkellä samana päivänä. En tiedä mitä teen jos kaikki ei olekaan niinkuin pitäisi. Viikko on mennyt yllättävän nopeasti ja viikonloppu tulee menemään vieläkin nopeammin, joten pian olemme jo täällä kertomassa ultrakuulumiset.

Edelleen olen melko oireeton (6+4), en toivo mitään rajuja oireita ja oikeastaan on hyvä että on näinkin hyvä olo, kunhan kaikki vain on hyvin. Nälkä tuo mukanaan huononolon ja housuni alkavat kohta kiristää kun tulee vähän väliä syötyä jotain. Täytyy alkaa jo ajattelemaan mitä sitä syö. Yritän malttaa levätä vielä pienen hetken ennenkuin rupean valmistelaan lähtöä. Heips kaikille

Vierailija
7/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rouva liittyy sitten toukotaapertajien joukkoon. Torstaina testasin plussan ja näin ollen LA ois sitten 23.5. Olen itsekin vähän yllättynyt että tämä kävi näinkin helposti ja nopeasti kun esikoistamme (synt 08/2005) yritimme neljä vuotta. Tuota ennen minulla oli kolme km:a joten nytkin suhtaudun varauksella tähän raskauteen. Täytyy vain toivoa että kaikki menee hyvin.

On niin ihanaa olla taas raskaana : )

1MiMMi rv4+4

Vierailija
8/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vasen selkäfile välil tosi kipee, alaselkä varsinkin. Tosin on ollu ennenkin mutta ei näin. Voisko johtua kun en uskalla selälleen nukkua vai onkoha joku pahasti..

Myös vinkkejä kivun lievittämiseen otetaan vastaan.

Enää 4vrk ultraan.. Miten musta tuntuu et maha turpoo jo, näyttää ku oisin kauemmin jo odottanu.

Väsymystä pukkaa ja ruoka vain mieles, eilen söin 3 palaa voileipäkakkua ja tuntu et ois menny koko kakku! :)

rv 5+4

Vierailija
9/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vasen selkäfile välil tosi kipee, alaselkä varsinkin. Tosin on ollu ennenkin mutta ei näin. Voisko johtua kun en uskalla selälleen nukkua vai onkoha joku pahasti..

Myös vinkkejä kivun lievittämiseen otetaan vastaan.

Enää 4vrk ultraan.. Miten musta tuntuu et maha turpoo jo, näyttää ku oisin kauemmin jo odottanu.

Väsymystä pukkaa ja ruoka vain mieles, eilen söin 3 palaa voileipäkakkua ja tuntu et ois menny koko kakku! :)

rv 5+4

Vierailija
10/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaolo jatkuu täällä edelleen. Oksentanut en ole vielä kertaakan ,mutta olo on muuten ihan kauhea. Syömään en pysty edelleenkään kuin ihan tosi vähän. Lähinnä jogurtit ja mehukeitot menee alas. Viime viikonaikana paino onkin tullut melkein kaksi kiloa alas vaikka liikkunut en ole juuri lainkaan.

Mahaa jomottaa varsinkin yöllä tosi kovasti, onko muilla tätä? TAi jomotusta oli silloin 2-3 viikkoa sitten enemmänkin mutta oli jo välillä poissa ja nyt taas tullut takaisin. Sitten yöllä pitää vessassa ravata kun nään unta että vuodan myös verta:/. Pientä veren vuotoa olikin tuossa n.viikko sitten. Mutta se ioli tosi vähäistä. Yhden kerran vessassa käydessä jäi paperiin ihan hiukan ruskean punertavaa limaa.

ki-ra: Sinä olit käynyt kipujen vuoksi ultrassa, oliko sulla miten kovia kipuja? Muita oireita? Tuntuu että välillä vaan jomottaa TOSI kovasti ja nytkin kokoajan.

Itku on herkässä täälläkin, ja tuo 45 minuuttia ja elämä lapselle konsertti sai kyllä kyyneleet silmiin. No mutta ehkä se kuuluu asiaan:).

Hassuliinille pahoittelut!

Muutamat onkin jo ultrassa käynyt, itse odotan myös ensimmäistä ulrtaa. Ei tosin mennä yksityiselle vaan ihan tähän ensimmäiseen ja viimeiseen minkä kaupunkin tarjoaa. Pitääkin huomenna varata aikaa sinne. Se olisi sitten n.3-6 viikon päästä.

mmimma rv.7+2

Vierailija
11/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännitetään huomista ultraa, mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin... Flunssaa liikkeellä kaikissa varteenotettavissa lapsenvahdeissa, onneksi isäni lupasi vahtia poikaa ultran ajan, sillä pikku-mies luultavasti kiljuu koko toimenpiteen ajan.

Mulla vihlasee välillä tosi lujaa masusta, varsinkin kun aivastaa. Silloin oikein repii masua :( Onkohan tuo ihan normaalia?? Huomenna se viimestään selviää. Voi kun kaikki olisi hyvin...

Muuten masu ollu normaali, välillä nippailee, ja painontunne on pysynyt.

Väsymys palannut muutaman välipäivän jälkeen :( Tänään ollu vaan sellanen olo, että vois vaan nukkua ja nukkua.

Voi mitä valitusta, koittakaa kestää siskot :)

Ompa ollut muuten hiljaista meidän vkl:n pinossa...

Palaan huomenna viimeistään ultran jälkeen...

onnipapunen rv 6+5 ja " iivari" 1v

Vesuviolle onnea ultraan, toivotaan että tuodaan molemmat pelkkiä hyviä uutisia. Mä varmaan valvon puoliyötä väsymyksestä huolimatta...

Vierailija
12/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hirviä miten sitä onkin kiinni netissä! Ei meinaa tulla arjesta mitään, kun ei netti pelaa! Melkein viikon kestänyt pimento näyttää nyt päättyneen.

Täällähän tarinaa tullut viikon aikana oikein sivu kaupalla. Täytyy niitä ruveta näin pyhäillan päätteeksi urakoimaan että saa tiedot päivitettyä. :)

ON: Etominen on tasaisessa nousussa koko ajan, välillä tosin kokonaan pois mutta vain palatakseen vielä ikävämpänä takaisin. Väsymys yrittää pitää pinteessään ja huosut puristaa tämän mahtavan turvotuksen takia. Jotenkin on aika kullannut muistot, kun en aikaisemmista raskauksista muista oireiden olleen näin selkeitä näin alusta asti tai sitten tuo ikä vaikuttaa tai sitten... Ihanaa tämä pähkäily!

-Rimpe- rv 5+5

Vierailija
13/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan viikolla 5+6 ja toista odotellaan. Oireet vähäisiä. Aluksi oli paineen tunnetta ja menkkakipuja mut ne on hävinneet. Nyt välillä " vetäsee" alamahasta, mut siinä kaikki. Viime raskaudessa muistelen mahakipuilua olleen enemmän. Nyt sitten tietenkin alkaa miettiä onko kaikki ok. Päätettiin varata alkuraskauden ultra. No semmosia oireita löytyy että masu turpoo aivan järkyksi ja hermot välillä kireellä :) Ei välillä jaksa pian 2-vuotiaan kaikkia " minä ite" juttuja. No kaikki ohi menevää. Viimeksi lievää pahoinvointia oli rv 7-10, saa nähdä miten nyt menee. Viimeksi myös jäin sairaslomalle jo rv 18 kun kohdunkaula oli lyhentynyt. Toivottavasti nyt menis eri tavalla. Kaikille mukavaa viikon alkua!

Tähtivyö 5+6 ja poitsu 1v10kk

Vierailija
14/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on alkanu järkyttävä syömishimo.. tänään vedettiin jo hampurilaisateriaa ja nyt alan tekeen pizzaa. huh huh:) just luin odotus-lehdestä että joku oli lihonu yli 30 kg raskauden aikana..mulla on varmasti se edessä:)

mies huokaili kaupassa kun lastasin 5 pulloo limsaakin koriin..on niin jano kokoajan. kivennäisvesi on kans hyvää kun ällöttää kaikki muu..

Mä en oo koskaan ollut mikään nukkuja..päiväunia en oo nukkunut koskaan mutta nyt nekin on ollu pakolliset..ei muuten jaksais.

Hassuliinille pahoittelut täältäkin ja jaksamista pikku-tyypille..onneksi sulla on iloisiakin ajatuksia ajateltavana niin ei vaivu synkkyyteen! Ja joskus onkin ero parempi kuin elää huonossa suhteessa...nim. kokemusta on.

ei muutakuin pizzaa väsäämään..nam:)

-Mirage84- 6+1

Vierailija
15/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joukon jatkeeksi mahtuu yksi toukotaaperon odottaja? Laskettuaika olis nettilaskurin mukaan 1.5. ja rv tänään 7+5=)