Harri on meikkaava kirkkoherra, joka vetää aerobiciä ja vetää keppihevosjumppaa!!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henttinen on elävä esimerkki nykykirkon rappiotilasta.
Pellenaamariksi meikattu miehenkuvatus narsistisessa maailmassaan puhumassa Jeesuksen opetuksista??????
Älkää tehkö niin kuin minä teen, sekö se sanoma on?
On tainnut itseltäsikin unohtua se, mitä Jeesus todella opetti?
Kuten esim. "Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi".
Muistanet myös, että Jeesus itse meni kaikkien erilaisten ja siihen aikaan hyljeksittyjen pariin ja aivan erityisesti inhosi tekopyhiä itsensä ylentäjiä.
Arvelen, että Harri on Jeesukselle ja Jumalalle erityisen mieleinen seurakunnan paimen.
Jos Jeesus olisi ollut koreasti pukeutuva, narsistisesti omaa kuvaansa peilistä katselava, mielikuvitushevosella pomppiva friikki, Henttisen habitus olisi jollakin tavalla ymmärrettävä ja kaikki maailman pervot voisivat yhtyä häneen...sanomaansa.
Jeesus nyt kuitenkin opetti elämästä hieman erilaisia asioita, joten suutari pysyköön lestissään, eikä oleteta että lestinheittäjästä tulisi hyvää suutaria.
Pervosta ei saa uskottavaa hyvän elämän esimerkkiä vaikka käyttäisi valepukunaan Jeesuksen auktoriteettia.
Eipä olisi uskonut että vain noin yhden sukupolven aikana Suomen evlutkirkko muuttui kristillisestä kirkosta sirkukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellenaamariksi meikattu miehenkuvatus narsistisessa maailmassaan puhumassa Jeesuksen opetuksista??????
Muistanet myös, että Jeesus itse meni kaikkien erilaisten ja siihen aikaan hyljeksittyjen pariin ja aivan erityisesti inhosi tekopyhiä itsensä ylentäjiä.
Arvelen, että Harri on Jeesukselle ja Jumalalle erityisen mieleinen seurakunnan paimen.
Jeesus itse sanoi että hän hengasi syntisten kanssa sen takia että "sairaat tarvitsevat enemmän parantajaa kuin terveet". Ei hän siellä syntisten luona hengaillut hyväksymässä syntejä.
Tämä. Hän nimenomaan sanoi menkää ja älkää tehkö enää syntiä/tehkää parannus eli 180 asteen käännös elämässä. Uudessa testamentissa on selkeät ohjeet minkälaiset ihmiset ei peri taivastenvaltakuntaa. Mistä tulee tämä suomalaisten Kristinusko missä pyhitetään syntejä ja vääristellään kirjoituksia? Suomen raamatut on kaikki vaticanus käännöstä joka on törkeästi korruptoitunut käännös jota suomalaiset teologit ovat vielä lisää sitten kääntäneet oman mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi uskonut että vain noin yhden sukupolven aikana Suomen evlutkirkko muuttui kristillisestä kirkosta sirkukseksi.
Pahan on helppo vaikuttaa naisten kautta. Tuohon kun lisätään heikot miehet jotka taipuvat ja myönnyttelevät naisia niin ei siinä kauaa mene. Jumalan selkäranka = Jeesus, Mies ja Nainen tuossa järjestyksessä.
joku haukkui juha molaria,on yhteiskunta kriittinen, suomen vainotuin henkilö, mielestäni väärin perustein.
pappi joka erotettiin ajatus rikoksesta. ei olisi pitänyt kohdella noin huonosti.
Luopiopappi kirjoitti:
Juha Molari on entinen kirkkoherra ja MV-lehdessä Venäjää kirjoittajana palvellut putinisti joka siivoaa nykyään vessoja.
http://www.antifa.fi/2016/10/vihasivuston-avustajasta-ei-papiksi.html
Että ihan anttifanteilta kuulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jeesus olisi ollut koreasti pukeutuva, narsistisesti omaa kuvaansa peilistä katselava, mielikuvitushevosella pomppiva friikki, Henttisen habitus olisi jollakin tavalla ymmärrettävä ja kaikki maailman pervot voisivat yhtyä häneen...sanomaansa.
Jeesus nyt kuitenkin opetti elämästä hieman erilaisia asioita, joten suutari pysyköön lestissään, eikä oleteta että lestinheittäjästä tulisi hyvää suutaria.
Pervosta ei saa uskottavaa hyvän elämän esimerkkiä vaikka käyttäisi valepukunaan Jeesuksen auktoriteettia.
Mielestäni kirjoituksesi on puistattava ja pikkusieluinen, oikea kristinuskon irvikuva. Että oikein kehtaat nimitellä muita. Ja nimittelyn syyksi vieläpä riittää ihan vain se, että tämä henkilö ilmentää myös leikkimieltä ja on kiinnostunut ulkonäöstään tavalla, joka ei satu sinua miellyttämään. Ehkä sinäkin voisit joskus leikkiä? Peiliin katsomisesta puhumattakaan... ainakin symbolisessa mielessä.
Tämä pappi vaikuttaa todella sydämelliseltä ihmiseltä. Tuskinpa tällä pienellä paikkakunnalla muuten asuu keskimääräistä suvaitsevaisempaa porukkaa vaan ihan tavallisia, joskus ennakkoluuloisiakin, ihmisiä. Kertoo siis aika paljon, että tämä meikkaava pappi on saanut selvästi paikkakunnan ihmiset puolelleen suhtautumalla kanssaihmisiinsä lämpimästi ja lohtua ja iloa tuoden. Kukapa ei sellaista tarvitsisi. Ja miten suorastaan kateellinen olen tuon paikkakunnan nuorille, kun jo pienenä saavat mallin siitä, että jokainen voi olla sellainen kuin on, kunhan on ihminen muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahan on helppo vaikuttaa naisten kautta. Tuohon kun lisätään heikot miehet jotka taipuvat ja myönnyttelevät naisia niin ei siinä kauaa mene. Jumalan selkäranka = Jeesus, Mies ja Nainen tuossa järjestyksessä.
Aamen! Hauska nähdä tälläkin palstalla järjen valoa.
mies53v
Aika jännä ilmiö, että meikkaamisesta ja ulkonäöstä kiinnostunut Harri saa kehuja ja on symppis, mutta meikkaamisesta ja ulkonäöstä kiinnostunut Elina on itsekeskeinen narsisti eikä sovi papiksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmiton tyyppi, kuka jaksaa vihata tuollaista?
Ei häntä vihata, vaikka hän sitä itse toitottaisi.
Ennemminkin hänelle nauretaan ja pidetään julkisuushakuisena pellenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmiton tyyppi, kuka jaksaa vihata tuollaista?
Ei häntä vihata, vaikka hän sitä itse toitottaisi.
Ennemminkin hänelle nauretaan ja pidetään julkisuushakuisena pellenä.
Puhu vain omasta puolestasi. Sitä paitsi hän on ollut jo pitkään kirkkoherra eikä mitenkään hakeutunut julkisuuteen. Vai oletko hänestä aiemmin kuullut?Eikä nytkään enempää kuin muutkaan ohjelmassa olevat papit.
Ja kuka on sanonut että Elina K ei papiksi sovi. En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä ilmiö, että meikkaamisesta ja ulkonäöstä kiinnostunut Harri saa kehuja ja on symppis, mutta meikkaamisesta ja ulkonäöstä kiinnostunut Elina on itsekeskeinen narsisti eikä sovi papiksi.
Näissä ketjuissa on
1. niitä joitten mielestä Harri on ok, mutta Elina ei
2. niitä joitten mielestä Elina on ok, mutta Harri ei
3. niitä joitten mielestä kumpikin on ok
4. niitä joitten mielestä sen enempää Harri kuin Elinakaan ei ole ok
5. niitä joitten mielestä vain itse on ok, kaikki muut on persiistä
Tämäkin ohjelma kertoo enemmän tekijöidensä ennakkoluuloista kuin mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä ketjuissa on
Paitsi että Elinasta oli varmaan kymmenen sivun mittainen ketju ja Harri on saanut hädintuskin kaksi sivua.
Arvostan kaikkia ihmisiä, jotka uskaltavat olla sitä mitä ovat julkisesti. Olen itse vakaumuksellinen persu, mutta jos ihmisellä on munaa seisoa vakaumuksensa puolesta, hän ansaitsee sen, enkä siitä häntä kritisoi.
Kari Kanala olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä ketjuissa on
Paitsi että Elinasta oli varmaan kymmenen sivun mittainen ketju ja Harri on saanut hädintuskin kaksi sivua.
No se on totta, naiset tykkäävät haukkua naisia enemmän kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä ketjuissa on
No se on totta, naiset tykkäävät haukkua naisia enemmän kuin miehiä.
Ja Elinaa haukkuvat sekä uskovat että muut, Harria haukkuvat lähinnä uskovat.
Jeesus itse sanoi että hän hengasi syntisten kanssa sen takia että "sairaat tarvitsevat enemmän parantajaa kuin terveet". Ei hän siellä syntisten luona hengaillut hyväksymässä syntejä.