G: Mikä näistä suosikeista löytyy sinun kotoasi?
Tämän päivän Hesarissa:
"Löhöämme samalla sohvalla, nukumme samoissa pussilakanoissa ja siivoamme samalla imurilla. Näitä suosikkituotteita on myyty suomalaisiin koteihin jopa miljoonia"
1. Lokki- valaisin
2. Stockholm- matto
3. Malm- lipasto (Suomessa erityisesti valkoinen)
4. Vienna- divaanisohva
5. Ritz -nojatuoli
6. Olivia- ruokailuryhmä
7. Bulevardi- verhot
8. Aalto- pussilakanat
9. Arctica- astiat
10. Savonia- aterimet
11.Fiskars- sakset
12. Moccamaster- kahvinkeitin
13. Electrolux- pölynimuri
Täältä löytyy "vaan" Malm-lipasto, Fiskarsit ja Moccamaster :)
Kommentit (72)
Savonia-aterimet ja Fiskarsin sakset meillä. On Moccamasterkin muttei käytössä vaan jossain varaston perukoilla (oli jokin maanantaikappale kai kun tekee haaleaa kahvia ja roiskuttaa ympäriinsä).
Fiskars-sakset ja Savonia-aterimia. Savonioita en ostanut itse, vaan perin ne äitini kuoltua.
Fiskarsit, Eletrolux, Moccamaster :)
Savoniat ja Fiskarsit löytyy. (Nuo Fiskarsit taitaa olla suunnilleen kaikilla.)
Saksia on useita erilaisia, lapsen askartelusakset taitaa olla ainoat jotka eivät ole Fiskarsin.
Savoniaa löytyy teelusikoissa kun ei ole tullut vastaan Festival-sarjaa kuin sellaisia määrä x kaikkia aterimia yhdessä paketissa.
Mulla Lokki (tuore ostos!), Malm, jotain Arctican osia ja vaikka kuinka monet Fiskarsin sakset.
Ei ole lokkia vaan tuplakupla! Ikeasta ei ole mitään, eikä tule olemaan. Enemmän mua ihmetyttää ruotsalaisten kodit, medelsvenssonin kodissa on vähintään puolet Ikeaa. Ei siis ihme, jos tuntuu, että asuu Ikeamaassa...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:22"]Ei ole lokkia vaan tuplakupla! Ikeasta ei ole mitään, eikä tule olemaan. Enemmän mua ihmetyttää ruotsalaisten kodit, medelsvenssonin kodissa on vähintään puolet Ikeaa. Ei siis ihme, jos tuntuu, että asuu Ikeamaassa...
[/quote] Ikea nyt on muutenkin ihan korni, kaikkea mahdollista krääsää miljoonittain, laumasielut ostavat vaikka mitä banaanikoteloa ja paperista tehtyä lamppua kun halvalla saa.
Imuri ja kahvinkeitin on eri ja lipasto puuttuu, muuten löytyy nuo kaikki. Mitään - edes fiskarseja - en tosin ole ostanut. Saatuja, vintiltä löytyneitä yms. Ihan kivoja ovat.
Meillä on moccamasteri koska ollaan saatu se, itse emme juo kahvia. Satunnaisesti sillä keitellään jollekin vieraalle kahvia mutta hyvin harvoin. Ärsyttävä vehje vie tilaa mutta pakko pitää esim synttäreitä varten >:/
Electrolux, itse asiassa sekä pika- että perusmallit, savoniaa on kai jotain ja fiskarsit.
Ainoastaan 11 ja 12 =).
Jotenkin vaikea kuvitella, että kukaan oikeasti haluaisi sen Stockholm -maton kotiinsa! Saan päänsäryn sen katsomisesta itse nimittäin =/.