Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielipiteitä.

Vierailija
04.04.2015 |

Kyse siis tietysti kalusta. Viime yön hoito hiipii juuri morkkiksessa miehensä luokse. Tämä rouva ei antanut hetken rauhaa lähinnä terskalleni, joka on aivan vereslihalla.

Kullini pituus on ihan normi 16 cm ja ympärys 15,5 cm, mutta terskan ympärys 17,5 cm. Siis mallia herkkutatti. Onko jonkun miehellä tällaista mielestäni hieman poikkeavan mallista kullia housuissaan. Tuntuuko se naisesta erilaisuutensa vai mallinsa vuoksi niin hyvältä? Ovat siis itse sanoneet ja tokihan minä sen itsekin huomaan.

Lepotilassa tuo terska ei niin silmiin pistävästi erotu edukseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehellä, eikä muutenkaan kokemusta. Uskoisin kuitenkin tuon mallin hyvinkin kiihottavan itseni hekuman huipulle.

Vierailija
2/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta ryhmysauvaa kun saisi tähän aamu himoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinä yhtä miestä terskalla siunattu. Hyvän malliselta toi minun mielestäni vaikuttaa. Hieman ehkä irvokkaan härskin näköinen saattaapi olla. Laita kuva.

Vierailija
4/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No on siinä yhtä miestä terskalla siunattu. Hyvän malliselta toi minun mielestäni vaikuttaa. Hieman ehkä irvokkaan härskin näköinen saattaapi olla. Laita kuva."

Heh, enpä taida laitella kuvia.

Vierailija
5/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on aika paksu varreltaankin, mutta terska on kyllä jo aika jöötti. Kyllä tuollaista moni haluaisi, mutta taitaa aika moni olla saanutkin?

Vierailija
6/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:05"]

"No on siinä yhtä miestä terskalla siunattu. Hyvän malliselta toi minun mielestäni vaikuttaa. Hieman ehkä irvokkaan härskin näköinen saattaapi olla. Laita kuva."

[/quote]

Sulla on varmaan prinssinakki kun et uskalla kuvaa laittaa.

Vierailija
7/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:05"]"No on siinä yhtä miestä terskalla siunattu. Hyvän malliselta toi minun mielestäni vaikuttaa. Hieman ehkä irvokkaan härskin näköinen saattaapi olla. Laita kuva."

[/quote] No heh vain sullekin. Sehän on tosiaan helppo yhdistää henkilöön, laita nimilappu vielä samaan kuvaa. Naamakuvakin olis kiva. Pusipusi.

Vierailija
8/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on hienompi pippeli!

Vierailija
9/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ois just täydellisen kokoinen mulle. Toi valtava terska hyväilisi juuri oikeasta kohdasta G-pistettäni. Mistä päin olet, kai nyt yksi kaato menisi tuossa muiden seassa? Itse olen hyvä kroppainen 28 v. nainen. 

Vierailija
10/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:48"]

Kyllä mulla on hienompi pippeli!

[/quote]

Kuva, muuten ei uskota

Vierailija
11/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi ois just täydellisen kokoinen mulle. Toi valtava terska hyväilisi juuri oikeasta kohdasta G-pistettäni. Mistä päin olet, kai nyt yksi kaato menisi tuossa muiden seassa? Itse olen hyvä kroppainen 28 v. nainen."

Ihan näin en naisia lähde huudattamaan lakanoihin, pitää saada ensin "mittailla" naista joitain tunteja, esim. juuri kapakassa tai vastaavassa paikassa. Silloin omat himonikin vähitellen kasvaa järjettömiin mittoihin. AP.

Vierailija
12/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin, en ymmärrä sitä, miksi ihmismieli on niin outo, että kuvitellaan ongelman olevan suurempi kuin onkaan. Tsemppiä sulle.

Vierailija
13/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri perjantaina tuollaista ''tattikullia''. Tuntui ihan äärettömän hyvältä varsinkin lähetyssaarnaajassa jalat miehen olkapäillä! Sitä isoa, pehmeää nuppia oli myös ihana imeskellä ja kiusata huulilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi