Aatami ja Eeva reality, miksi kaikki naiset ovat posliineja?
Siksikö, että sarjan sponsori on karvanpoistoaineita myyvä yhtiö? Kyllä tuonne yksi karvapehkokin oitäisi saada joikkoon jo ihan nuorten tyttöjen naiskuvan kehittymisen vuoksi!
Kommentit (33)
Ainakin mainoskuvissa näyttävät aika ylipainoisilta plösöiltä, joita katselisi muutenkin mielummin vaatteet päällä.
Luulisi nyt jo teidänkin ymmärtävän, ettei villinä kasvava pusikko ole mediaseksikästä ja eiköhän siellä monet miehetkin ole alapäätään siistinyt ja hyvä niin.
Mua tässä vähän aika sitten valistettiin, että karvat ovat pahinta, mitä alapäässä voi olla. Mä taas pidän, että on vähän tupsua suojaamassa. Tulee muuten ihan pikkutyttöolo ja onhan niillä karvoilla tarkoituskin...
Kai heillä on sielläkin aineet ja välineet mukana millä ylläpitää karvattomuutta. Vähän kaukana todellisuudesta sellainen on, mutta mitäs tuosta.
olen nähnyt lehtikuvissa kuvia niistä kahdesta lihavasta miehestä. Ikää heillä "vasta" 53v, mutta mun mielestä näyttävät kyllä vähintään 65vuotiailta varsinkin kasvoistaan.
Jos näytetään, näytetään kunnolla. Eihän siinä ole järkeä, että kuvataan alastomia ihmisiä, joilla on niin tuuhea pörrö, ettei häpy näy.
Kertoo vallitsevista normeista. Ehkä 20v päästä kauniina, siistinä ja muut huomioivana pidetään jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:27"]Mikä PINPPI?
[/quote]
Se on näiden teinien kirjoitusta.
On=om
Onko=omko
Pimppi=pinppi
Elämän=elämäm jne.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 06:38"]
Siksikö, että sarjan sponsori on karvanpoistoaineita myyvä yhtiö? Kyllä tuonne yksi karvapehkokin oitäisi saada joikkoon jo ihan nuorten tyttöjen naiskuvan kehittymisen vuoksi!
[/quote]
tämä ohjelma ei kyllä ole tarkoitettu lapsille?
Huoh, vieläkö tämä näin kuohuttaa miten naiset karvoitustaan siistivät? Mulle yksi ja sama onko posliini vai pörrö. Vielä ihan mielenkiinnosta kysyn, ajeletteko te posliineja paheksuvat kainalokarvojanne ja säärikarvojanne ikinä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:38"]
[/quote]
[/quote]Mainoksia ohjelmasta tulee päivälläkin, joten ihan sama mihin aikaan ohjelmaa näytetään. Eiköhän tuo myös netistä löydy.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:38"]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä. Ja kyllä kai te niiden teinien kanssa keskustelette asioista jotka miellätte tärkeäksi, vai saavatko he kasvatuksen ja esimerkit vain televisiosta?
Sponsori RFSU sheivaustuotteet. Se selittänee asian.
Ei taida tyttöjen naiskuvan kehittyminen olla Aatamista ja Eevasta kiinni. Kyllä ne vaikutteet tulevat (ja ovat tulleet) ihan muita reittejä. Karvamajava nyt vaan on pois muodista, sanotte te omaa majavaanne kasvattavat mitä tahansa.
N43
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:46"]
Huoh, vieläkö tämä näin kuohuttaa miten naiset karvoitustaan siistivät? Mulle yksi ja sama onko posliini vai pörrö. Vielä ihan mielenkiinnosta kysyn, ajeletteko te posliineja paheksuvat kainalokarvojanne ja säärikarvojanne ikinä?
[/quote]En paheksu posliineja vaikka itsellä on ihan luonnontilassa. Ei kiinnosta niin paljon että välittäisin mitä naisten housuissa on. Mutta tuohon kainaloiden ajeluun. Oletko koskaan tiennyt ,että ei kaikille kasva kainalokarvoja. Itse olen jo viidenkymmenen ja vasta joitakin vuosia sitten olen tajunnut,että naisilla on kainalokarvoja ja niitä ajellaan. Itselläni ei ikinä ole ollut ensimmäistäkään kainalokarvaa. Enkä varmasti ole ainoa.En muista nähneeni kainalokarvoja sisaruksillanikaan.
Onko se amerikkalainen? Amerikassa karvat ovat olleet aina tabu. Niitä ei ole saanut vilahtaa, vaikka naisen alapäässä olisi muuten ollut avoin näkymä kohtuun saakka.