Mitä olet oppinut elämässä?
Mitkä ovat suurimmat oivallukset, mitä olet oppinut elämässä?
Kommentit (185)
Positiivisuus on se elämän salaisuus, jolla saavutat onnellisen elämän.
Siihen kuuluu usko, toivo ja rakkaus. Ja rakkaus on kaikista tärkein.
Tämä Jeesuksen opetus kannattaa pitää aina mielessä: "Älä pelkää, vaan usko."
Se antaa rohkeutta kiperissä tilanteissa ja muistuttaa uskon eli positiivisuuden voimasta.
"Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan." - Raamattu
Olen oppinut että viranomaisiin ei voi luottaa.
Olen oppinut myös ettei uskovaisiin voi luottaa.
Olen oppinut myös monta positiivista asiaa mutta ne jää noiden negatiivosten juttujen jalkoihin.
Kunnioita ja arvosta toisia. Hylkää ne, jotka kusevat sinua silmille. Vaali omia rajojasi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mieluummin Saramäki kuin Riksu.
Vierailija kirjoitti:
Luota vain itseesi, älä muihin.
Etteivät ihmiset juuri välitä toisistaan.
Ku*ipäiden sietäminen on omien voimavarojen kuluttamista ilman että se maksaa koskaan takaisin.
Ole reilu reiluille. Tue hyviä ihmisiä, älä käytä heitä.
Turha pingottaa kaikesta turhasta. Huumorilla pärjää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sen, että mies voi aina olla paskempi kuin luulitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Turha edes yrittää.
Yrittämistä seuraa epäonnistuminen. Mitään ei kannata tehdä ja kun kuitenkin teet jotain niin kärsit siitä. Niin turhaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha edes yrittää.
Yrittämistä seuraa epäonnistuminen. Mitään ei kannata tehdä ja kun kuitenkin teet jotain niin kärsit siitä. Niin turhaa kaikki.
Minä olen oppinut, että optimistuus kannattaa aina. Aina kannattaa odottaa hyvää. Jos se ei toteudu, niin sitten kannattaa odottaa, että toisella kerralla sitten. Olen siis oppinut, että negatiivisuudesta ja pessimismistö ei seuraa MITÄÄN hyvää. N56
Naisen on syytä pitää huoli omasta toimeentulosta myös tulevaisuudessa, hankkia ammatti.
Sen että älä luota viranomaisiin tai ylipäätään kuin läheisiin. Osaan niistäkään ei voi luottaa.
1. Paina mieleen, mikä johto on kiinni missäkin ennen kuin irrotat ne.
2. Mieti, mikä tai kuka vaikuttaa sinuun kaikkein eniten. Järjestä sitten elämäsi niin, että se olisi mahdollisimman samanlaista myös ilman tuota merkittävää tekijää. Silloin olet kohtuullisen riippumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha edes yrittää.
Samoin. Yrittänyt ja ahkeroinut olen koko ikäni, muttei se auta kovaonnista. Työn tulokset ja aikaansaannokset voidaan mitätöidä. Ja aina löytyy kilpailunhaluisia ja agressiivisiä, jotka vievät sen pienenkin ilonaiheen.
Silloin olet kohtuullisen riippumaton.
Ostan riippumaton.
Vältä persujen ja muiden rikollisten seuraa.
learnt nothing