Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin eräällä kirppiksellä lastenvaatteita ja totesin, että miten vanhemmilla voi olla niin huono maku?

Vierailija
15.09.2006 |

Vaatteet olivat aivan karmeita, alunperinkin.

En puhu edes vaatteiden kunnosta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato vähä sama juttu kuin aurajuusto pizzan päällä...

Vierailija
2/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun standista toiseen on kaikki yhtä skeidaa.

Huh!

Katson niitä lastenvaatteita samalla kun etsin erästä harrastusmatskua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tarkka jako vaatteille: muutamat ihanimmat säästän muistoksi, hyvälaatuisen merkkikaman myyn huutonetissä, tavalliset arkivaatteet (esim. H&M jne) myyn joko kirpparilla tai lahjoitan pois. Lumpút (tahroja ym pikkuvikoja) laitan lumppukeräykseen / käytän siivousrätteinä / laitan roskikseen.

Eli ei läheskään kaikki myy kaikkia vaatteita kirpparilla, ainakaan niitä hyviä, joista saa huomattavasti paremman hinnan huutonetissä.

Voisin kuvitella, että ap on kauhistellut juuri minun pöytääni (ei tosin mahdollista koska ei ole kirpparipöytää tällä hetkellä) : iso kasa ehjää, mutta käytettyä collegehousua, puuvillapaitaa a`la H&M, Bogi jne 0,50- 1 euroa kipale

Vierailija
4/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Malmin itsepalvelukirppiksellä sattumoisin ja lastenvaatetarjonta oli kyllä aivan uskomaton.

En jaksanut perinpihjin tonkia mutta jäi ihmettelemään kuka voi lapsiaan sellaisiin vaatteisiin edes pukea.

Tai on edes joskus alunperin voinut..

Aivan hirveitä!

ap

Vierailija
5/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle aina niitä kauneimpia vaatteita... :(

Vierailija
6/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihasteli kirpiksellä aivan karseita kasari-potkiksia. Voi ku söpöt ja minä nieleskelin suolavettä...

Vierailija
7/13 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja poikani mieltymys ja maku ei ole sama, mutta monesti annan pojalleni periksi, sillä hänhän niitä vaatteita käyttää, en minä.

Vierailija
9/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlapselleen jotain " todella ihanaa" , jota äiti pukee lapsen päälle vain sen ainoan kerran kun anoppi tulee kylään. Meillä oli aika iso kasa näitä todella mauttomia Tallinnan tuliaisia silloin kun poika oli vielä pieni. Nykyisin anoppi on lopettanut lumppujen raahaamisen ja minä saan valita lapsen vaatteet itse.

Vierailija
10/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olen vuosia kulkenut kirppiksissä ja ihan turhaa, minun mukaani ei ole tarttunut mistään paikasta mitään.

Vierailija
11/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaihtelevia merkkejä), paljon MiniClairea ja kaikenlaisia prinsessakolttuja, joita on käytetty yhden kerran ja sitten jäänyt pieneksi.

Vierailija
12/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkimmäisessä valikoima on aika hulppea, siellä on sitä kamalaa, mutta on myös kivaa vaatetta.

Vierailija
13/13 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. ostat jenkki sisutuslehden, siellä ei taatusti esitellä samanlaisia koteja kuin Pohjoismaisissa lehdissä.

Makuja on monia, mikset voi sietää erilaisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan