Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitäs ihmettä..? :D Kutsuin kylään

Vierailija
03.04.2015 |

kaksi hyvää kaveriani. Toinen on liikalihava ja toinen todella hoikka, mallikroppainen (ja jos joku nyt kuitenkin kysyy, niin itse olen siis normaalipainoinen).

Tein meille kaikille reilut satsit parsakaalikeittoa ja sen kanssa leipää, jota kastaa keittoon. Ja sitten kun aloimme syömään, niin tämä LAIHA kaverini söi melkeinpä kuin hevonen! :D Siis luultavasti kaksin verroin sen mitä minä itse söin. Lihava taas otti todella vähän ruokaa, siis ihan pienen tilkan keittoa ja puolikkaan leivänpalan.

Siinä sitten (itsekseni) mietin, että miten on mahdollista että tämä lihava kaveri joka ei syönyt paljon mitään on niin lihava ja tämä laiha joka söit hevosen lailla on sellainen laiheliini...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toitotan tätä sanomaa tällä palstalla moniin eri aloituksiin ja toitotan taas. Ihmiset on erilaisia. IHMISET OVAT ERILAISIA. Toisille siunaantuu loistava aineenvaihdunta ja geenit (minulle) ja toisille ei niinkään (hyvä ystäväni). Ystäväni on lievästi ylipainoinen ja tekee kovasti töitä sen eteen että pysyy niissä lukemissa. Ei mässäile, ei porsastele, ei loju kotona päivästä toiseen. Mässäily ja laiskottelu näkyy heti vaa'assa, minulla ei. Esimerkki. Söin jouluna viikon putkeen kellon ympäri suklaata ja lojuin sisätiloissa suurimmaksi osaksi miehen kainalossa. Lihosin: 0kg. Kaveri nautti joulusta konvehtirasian verran ja normaalisti jouluruokia, oli aktiivinen kuten ennenkin. Lihosi: 3kg. Heidän koko sukunsa on paksun puoleista, minun sukuni hoikkaa. Harmittaa kun ihmiset eivät voi tajuta sitä, että geeneillä on oikeasti hurja vaikutus.

Vierailija
22/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei johdu painosta, vaan kyläilytavat ovat erilaisia. Esimerkiksi itse en kehtaa kylässä ottaa isoa annosta ruokaa, koska (todennäköisesti virheellisesti) ajattelen, että sitä katsotaan jotenkin pahalla, jos syön paljon toisten piikkiin. Sillä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Varmasti juontaa juurensa lapsuudesta, jossa vanhempani suhtautuivat kielteisesti kaverin luona syömiseen ja siihen, jos minun kavereilleni piti tarjota ruokaa. Aina painotettiin, että pitää syödä kotona eikä syödä toisten ihmisten ruokia. Edelleenkään en kehtaa syödä muualla kuin kotona ja vanhempieni luona sen verran kuin haluan ja muualla otan sitten vähän vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan tykånnyt keitosta se pullukka. Tai kävi syömässä ennenkuin tuli. Tai on laihiksella. Mun tuntemat lihavat on näitä, jotka kuulema tulee tosi kiukkusiksi jos eivät saa ruokaa. "Verensokeri laskee" nääs. Sitä varoen sitten ostetaan joka paikkaan pienet eväät (automatkoille jne) ja mielellään syödään matkalla ennenkun mennään kylään syömään. Koska jos joutuu odottamaan ruokaa voi verensokeri laskea.. En ymmärrä en. Ehkä se on näin. Mulle on voinut vaan sattua, että usea tuntemani pullukka on tämmöinen 'varmuudeksi' syöjä.

Vierailija
24/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lihava varmaan mussuttaa kotonaan sipsejä ja suklaata urakalla ja vetää limukkaa tai jotain alkoholipitoista kyytipojaksi. Ja makaa laiskana sohvalla.

Vierailija
25/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]

Ehkä se laiha on tottunut syömään kasvisruokia kuten tuota keittioa js piti siitä. Lihava ei tykännyt keitosta ja siksi otti vähän. Jos tarjolla olisi ollut lihamureketta niin osat olisivat vaihtuneet?

[/quote]

Kasvissyöjät ei voi olla lihavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi