Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitäs ihmettä..? :D Kutsuin kylään

Vierailija
03.04.2015 |

kaksi hyvää kaveriani. Toinen on liikalihava ja toinen todella hoikka, mallikroppainen (ja jos joku nyt kuitenkin kysyy, niin itse olen siis normaalipainoinen).

Tein meille kaikille reilut satsit parsakaalikeittoa ja sen kanssa leipää, jota kastaa keittoon. Ja sitten kun aloimme syömään, niin tämä LAIHA kaverini söi melkeinpä kuin hevonen! :D Siis luultavasti kaksin verroin sen mitä minä itse söin. Lihava taas otti todella vähän ruokaa, siis ihan pienen tilkan keittoa ja puolikkaan leivänpalan.

Siinä sitten (itsekseni) mietin, että miten on mahdollista että tämä lihava kaveri joka ei syönyt paljon mitään on niin lihava ja tämä laiha joka söit hevosen lailla on sellainen laiheliini...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, mä en liho vaikka syön välillä kun hevonen (kokooni) nähden. Liikun paljon ja fysiikka nyt on vaan sellanen, että en liho. Olen tosi hoikka nainen.(Aina tulee kommenttia siitä että sun pitäs syödä enemmän..)

Vierailija
2/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lihava on vaikka "opetettu" tuollaisten oletusten kanssa häpeämään ja pelkäämään tuomitsemista ja "etkös sinä nyt ole syönyt jo tarpeeksi..?", vaikka ei teiltä sellaisi odottaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat tosi kivalta kaverilta!

Vierailija
4/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:01"]kaksi hyvää kaveriani. Toinen on liikalihava ja toinen todella hoikka, mallikroppainen (ja jos joku nyt kuitenkin kysyy, niin itse olen siis normaalipainoinen).

Tein meille kaikille reilut satsit parsakaalikeittoa ja sen kanssa leipää, jota kastaa keittoon. Ja sitten kun aloimme syömään, niin tämä LAIHA kaverini söi melkeinpä kuin hevonen! :D Siis luultavasti kaksin verroin sen mitä minä itse söin. Lihava taas otti todella vähän ruokaa, siis ihan pienen tilkan keittoa ja puolikkaan leivänpalan.

Siinä sitten (itsekseni) mietin, että miten on mahdollista että tämä lihava kaveri joka ei syönyt paljon mitään on niin lihava ja tämä laiha joka söit hevosen lailla on sellainen laiheliini...
[/quote]

No josko tämä painavampi ystäväsi syö sitten omissa oloissaan enemmän. On sulla ongelmat. Siis kun mietit moista

Vierailija
5/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kunnolla ja terveellistä ruokaa, aineenvaihdunta toimii. Itsekin hoikka ja kaikki ihmettelevät miten syön niin paljon. Olen huomannut myös että noissa telkkarin laihdutusohjelmissa monet päivittelevät uudesta ruokavaliosta että "koko ajan pitää syödä".

Vierailija
6/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämä ylipainoinen kaveri saa silti liikaa kaloreita, vaikka ei syönytkään sinun tarjoamaasi parsakaalikeittoa kuin vähän.

Vierailija
7/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se laiha syö oikeaa ruokaa ja se lihava roskaruokaa. Lisäksi lihavilla ok tapana syödä vähän muiden nähdessä jotta ei hävettäisi. Kun pääsevät piiloon toisten katseita niin syövät kaksin käsin vaikka kuinka.
Ja läheskään kaikilla hoikilla ihmisillä.ei ole yhtään sen vilkkaampi aineenvaihdunta kuin muillakaan. Hoikkuus on todiste itsekurista. Siitä mitä useimmilta lihavilta puuttuu.

Vierailija
8/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:07"]

Hoikkuus on todiste itsekurista.

[/quote]

Ap kirjoitti: "Ja sitten kun aloimme syömään, niin tämä LAIHA kaverini söi melkeinpä kuin hevonen! :D Siis luultavasti kaksin verroin sen mitä minä itse söin."

:D

Vierailija
9/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, laiha ja tyhmä söivät parsakaalikeittoa. Mikä on tämän tarinan loppuhuipennus?

Vierailija
10/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuskin se on parsakaalikeitolla lihonnutkaan.

Vierailija
11/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oisin varmaan just toi sun laiha kaveris :D Huvittaa ettei kukaan ikinä usko, että vaikka oon laiha, niin syön ihan hirveesti ja kyllä vaan maistuu sipsit sun muut "terveelliset" herkut. Tietty tää superaineenvaihdunta saattaa hidastua vanhempana, mut nautitaan nyt niin kauan kun kestää. En erityisemmin urheile. Toisaalta se ruoka mitä syön onkin sitten kasvisruokaa ja semiterveellistä, että ehkä se tasapainottaa vaikka määrät oliskin hurjia.

Vierailija
12/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se laiha on tottunut syömään kasvisruokia kuten tuota keittioa js piti siitä. Lihava ei tykännyt keitosta ja siksi otti vähän. Jos tarjolla olisi ollut lihamureketta niin osat olisivat vaihtuneet?

Vierailija
13/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lihavan kaverin mielestä on suuri synti ja vääryys, että on niin lihava kuin on vaikka syö niin vähän.

Vierailija
14/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät osaa kieltäytyä mistään tarjotuista herkuista. Aina löytyy syy mässäillä vieraiden kanssa tai myöhemmin vieraiden tuomia tuliaisia. Jatkuva napostelu ja pullakahvit paisuttavat.

Vierailija
15/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olisit ihan sekaisin ihmetyksestä jos vielä minä olisin ollut siellä!! Olen lihava ja syön kuin hevonen! Siinä missä te jo pyyhitte suitanne niin minä otan vielä kerran lisää! Ja ei hävetä yhtään!

Vierailija
16/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]Ehkä se laiha on tottunut syömään kasvisruokia kuten tuota keittioa js piti siitä. Lihava ei tykännyt keitosta ja siksi otti vähän. Jos tarjolla olisi ollut lihamureketta niin osat olisivat vaihtuneet?
[/quote]
Niin että lihava ei voi tykätä kasvisruuasta? Minä olin joskus reilusti, siis oikeesti reilusti lihava ja kasvissyöjä.

Vierailija
17/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:12"]Lihava, laiha ja tyhmä söivät parsakaalikeittoa. Mikä on tämän tarinan loppuhuipennus?
[/quote]

Lihava ja laiha lähti kotiin nukkumaan, tyhmä miettii asiaa vieläkin.

Vierailija
18/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:18"]Lihavat eivät osaa kieltäytyä mistään tarjotuista herkuista. Aina löytyy syy mässäillä vieraiden kanssa tai myöhemmin vieraiden tuomia tuliaisia. Jatkuva napostelu ja pullakahvit paisuttavat.
[/quote]
Voi tätä yleistämisen määrää. Mä en ole lapsuuden jälkeen syönyt kahvileipiä, minkäänlaisia. En pidä niistä, pilaavat hyvän kahvin :D Muutkaan ns herkuiksi luokiteltavat syömiset ei ole kuuluneet ruokavalioon. Siitä huolimatta olin reilusti ylipainoinen parikymppisenä.

Vierailija
19/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sille isommalle ystävälle ei vaan sinun terveyspöperöt kelvannut!

Vierailija
20/25 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön päivisin tosi vähän mutta illalla menee herkkuja. Katsoin juuri paljonko kaloreita tulee päivässä kun kuukauden runsaan liikunnan jälkeen ei paino tippunut yhtään. Normipäivänä syön vain 1000-1300, jos syödään roskaruokaa niin saattaa nousta 1600 kaloriin - ja imetän aika runsaasti vielä. BMI on 24,9 ja paino nousi tähän kun esikoinen oli 2-4kk, todella ripeästi, ja on pysynyt siinä nyt kahden vuoden lähes taukoamattoman imetyksen ajan, välissä toinen raskauskin josta palattiin tähän jälkitarkastukseen mennessä. Ilmeisesti siis aineenvaihdunta täysin jumissa. Tiedän että pitäisi ruokarytmiä muuttaa terveellisemmäksi (ruuan laatuun olenkin tässä parin kuukauden aikana jo kiinnittänytkin huomiota ja parantanut huomattavasti) mutta on vaan vaikeeta tunkea sitä naamaan kun ei maistu/jaksa/muista/ehdi/yms tekosyitä. Ja aloittajan ihmettelyyn, olen ollut ylipainoinen lähes koko elämäni (kunnes pari vuotta ennen raskauksia laihdutin normipainoiseksi/hoikaksi) ja tosiaan syön mieluiten tuttujen seurassa "suljettujen ovien takana". Esim kylässä ja juhlissa mietin koko ajan että kehtaanko nyt ottaa ja mitä kaikki aattelee, ei kai oo liian iso pala, kun olen tällainen läski. Toisaalta myös parsakaalikeitto kuulostaa tosi kamalalta, monet ei parsakaalista tykkää. Itse olen sitä nyt opetellut syömään tässä viimeisen vuoden aikana... Ja kuka haluaisikaan syödä paljon jotain mistä ei pidä? Läskikin voi olla tosi nirso (esim en syö juurikaan leivonnaisia tai suklaatakaan mutta jotain muuta sitten turhankin paljon).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi