Kun Juhlapöydän konvehdit kerran on niin taivaallisia, miksei niitä viedä ulkomaille?
Luulisi olevan valtava vientimarkkina muuallekin kuin Fuengirolan Suomi-kauppaan.
Ulkomailta tuodaan meille ranskalaisia, saksalaisia ja belgialaisia konvehteja. Eikö niille kelpaa meidän maitosuklaarasvasokeri-Juhlikset? Eikö maailmalla halutakaan ostaa konvehtirasioita 5-packina?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Suomesta viedään kyllä elektroniikkajätettä afrikkaan, miksi ei sitten voida viedä juhlakonvehtejakin ?
Niin, mutta palmuöljy on haitallista ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksei Suomesta viedä Juhla Mokkaa kahvikulttuureihin 😂😂😂
Siis Suomi nimenomaan ON se iso kahvikultuurimaa. Kuinka kuvittelet etta nykyisenlaisella kulutuksella ei muka olisi? Vai oletko sita mielta etta ne oikeat kahvikultuurit on ainoastaan niita missa juodaan vahvaa tummapaahtoista kahvia? Samoin Suomessa tehdaan erittain hyvaa suklaata joka maistuu myos ulkomaalaisille kun saavat mahdollisuus siihen tutustua.
Terveisin 40 vuotta taalla mystisessa "ulkomaassa" asunut.
Suomessa juodaan eniten kahvia per asukas = Suomessa on hyvä kahvikulttuuri? Kulttuurissa siis kyse vain määrästä?
😂😂😂😂😂
Eikö tätä voida ratkaista niin, että työttömyys ja muut avustukset maksettaisiin vain ja ainoastaan juhlakonvehteina ?
Ilmeisesti Suomessa on myös "hyvä konvehtikulttuuri" kun jokainen antaa ja saa viisi samanlaista mättörasiaa joka joulu.
Ei muuten maistu nämäkään enää yhtään niin hyviltä kuin ennen. Yhden rasiallisen nyt syönyt ja vielä olisi muutama jäljellä.
Minä en itse asiassa tiedä, miten paljon niitä viedään.
Mutta yksi tekijä on varmasti makujen erot. Siinä missä suomalaiset juovat vaaleampipaahtoista kahvia, me syömme myös vaaleampaa suklaata kuin isossa osassa maailman maita. Makuasia tämä, minä tykkään ehdottomasti enemmän vaaleasta maitosuklaasta kuin tummasta, vaikka olen yrittänyt parikymmentä vuotta laajentaa makuani.
Närästääkin vähemmän.
Suomesta viedään kyllä elektroniikkajätettä afrikkaan, miksi ei sitten voida viedä juhlakonvehtejakin ?