arvostelu työtodistuksessa:
Kommentit (11)
Pyydä uusi työtodistus ilman arvosteluja. Niitä ei tosiaan saa laittaa todistukseen, jos et itse pyydä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:12"]Onko totuus?
[/quote]
Ei.
Pyysin kyllä uuden. Olin nuori likka silloin ja emäntä keski-ikäinen.
Olin siis yksityisellä työssä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:21"]
Tuollainen todistus on laiton. Pyydä uusi.
[/quote]Lähetä kopio todistuksesta jollekin kyseistä ämmää ylempänä olevalle esimiehelle ja kysy sieltä sen lainmukaisuudesta/yrityksen policysta k o asian tiimoilta, menee ehkä paremmin perille?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:21"]
Tuollainen todistus on laiton. Pyydä uusi.
[/quote]Lähetä kopio todistuksesta jollekin kyseistä ämmää ylempänä olevalle esimiehelle ja kysy sieltä sen lainmukaisuudesta/yrityksen policysta k o asian tiimoilta, menee ehkä paremmin perille?
[/quote]
Ei siellä ollu mitään ylempiä. Se oli yksityisen pulju.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:25"]
Pyysin kyllä uuden. Olin nuori likka silloin ja emäntä keski-ikäinen. Olin siis yksityisellä työssä.
[/quote]No saitko uuden todistuksen?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:25"]
Pyysin kyllä uuden. Olin nuori likka silloin ja emäntä keski-ikäinen. Olin siis yksityisellä työssä.
[/quote]No saitko uuden todistuksen?
[/quote]
Sain mutta hyvin yksioikoisen.
Työtodistukseen ei saa kirjoittaa mitään arviota työntekijästä, ellei työntekijä sitä itse pyydä.