Kaadan aina krapulassa kaikki alkoholit viemäriin vannoen etten ikinä enää juo
Sitten taas ostan lisää ja juon. Huomenna käy varmaan taas samalla lailla
Kommentit (14)
Jos sinulla olisi jotain iltatekemistä niin auttaisi ehkä. Ettet juopottelisi illalla, menet vaikka johonkin muualle kotoa. Tai sovit tekemistä alkon kiinni menemiseen asti tai ilta ysiin asti.
Älä kaada pois. Niin sitten ei tarvitse hakea seuraavana päivänä uusia.
Älä kaada arvokasta tavaraa pois! Anna vaikka jollekin tarvitsevalle!
Niin et ota ennen seuraavaa kertaa.
Mä vannon aina ma-ke et nyt meni korkki kii pidemmäksi aikaa. Sit siin to-pe akselilla sitä kelaa et hmm pitäiskö se viikonloppuna vähän maistella
Tein tuota 20v mutta sitten tuli loppu. 8 vuotta raittiina. Menin lopulta A klinikalle hakemaan apua ja sinne se juominen taisi jäädä. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vannon aina ma-ke et nyt meni korkki kii pidemmäksi aikaa. Sit siin to-pe akselilla sitä kelaa et hmm pitäiskö se viikonloppuna vähän maistella
Olet alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet alkoholisti.
Älä tyttö kotkota otan vain viikonloppuisin
Mä kans ostan ostoskärryllisen herkkuja,syön yhden paketin jätskiä ja loput heitän roskiin ja sit seuraavana päivänä taas ostan. Eiku... Kannattaako ap ostaa sitä juomaa sen verran ku yhden illan aikana juot,nii ei tartte kaataa lavuaariin mitään.
Olen nähnyt kuinka lihava kaivaa roskiksesta sinne heittämään herkkuja. Älä hyvä ihminen kaada aamulla sitä alkoholia viemäriin vaan kurkkuun, parin jälkeen lähtee hyvä toinen päivä, ne on aina hauskempia kuin se eka.
Vierailija kirjoitti:
Tein tuota 20v mutta sitten tuli loppu. 8 vuotta raittiina. Menin lopulta A klinikalle hakemaan apua ja sinne se juominen taisi jäädä. Tsemppiä.
Ja nykyään vietät lauantai illat vauvapalstalla... Nyt menee meikäläisellä palsta kiinni ja korkki auki ja baanalle, moro!
Laita seuraavaksi kassakaappiin ajastetulla lukolla, jonka saat auki vasta viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kuinka lihava kaivaa roskiksesta sinne heittämään herkkuja. Älä hyvä ihminen kaada aamulla sitä alkoholia viemäriin vaan kurkkuun, parin jälkeen lähtee hyvä toinen päivä, ne on aina hauskempia kuin se eka.
Jos jatkaa tuosta vielä niin neljäntenä päivänä homma muuttuu harmaantylsäksi
Up