Mies löi ekan kerran. Mitäs nyt?
On hän kyllä aiemmin seinää lyönyt ja lautasia kaapista, mutta nyt löi mua. Tekis mieli nukkua jossain suljetussa paikassa kun on vieläkin vihanen. Mitä teen? Onneks meillä ei ole lapsia.
Kommentit (73)
Mun kaverille kävi huonosti noissa hommissa. Mies löi. Ja aina vaan uudestaan. Teki kaikkea tosi sairasta, raiskasi ja valvotti jne. Nainen ei suostunut lähtemään vaikka ystävät etsi uuden asunnon ja muutto olisi tehty porukalla. Otti vaan turpaan kerta toisensa jälkeen eikä hoidattanut vammojaan lääkärillä (mm. murtumia). Kaveri söi särkylääkkeitä kipuunsa ja jäi niihin koukkuun. Oli aina varuillaan, ei nukkunut, muuttui vähitellen sekavaksi ja itkuiseksi. Sai potkut töistä kun oli niin epämääräinen ja usein sairaana. Lihoi 50 kg. Ja odottaa edelleen että kyllä se mies muuttuu! Se on oikeasti tosi hyvä mies!!!
Sinä lähdet nyt.On paljon naisia jotka jäävät eivätkä koskaam pääse poiz.onneksi teillä ei ole lapsia.ja parempia miehiä on,usko pois.
Jos minä olisin sinun nahoissasi, en enää olisi siinä kämpässä, vaan olisin lähtenyt saman tien, tarpeen vaatiessa päivystyksen kautta. Lääkärintodistus pahoinpitelystä on aika raskauttava avioerooikeudenkäynnissä.
En malta olla kertomatta kokemaani miesten asennettä lyömiseen. Keskustelimme asiasta muutaman tutun ja sukulaismiehen kanssa, kun joku mies oli kuulemma "kouluttanut" vaimoaan. Totesin siihen, että minua ei lyödä kuin kerran. Lähden saman tien nyrkkisankarin luota. Rakkaus loppuu juuri siihen nyrkkiin. Nämä ihan järkevinä pitämäni miehet olivat hämmästyneitä. Olen muka kova ja paha, jos jätän miehen lyömisen perusteella. Päättelin näiden miesten asenteen perusteella, että miehet hyväksyvät lyömisen. Pelottavaa!
Jos vielä lyö, pakkaa tavarat ja lähde. Ei tuollaisen kanssa tee mieli enää olla
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:45"]
Opettele käyttäytymään, niin miehen ei tarvitse lyödä.
[/quote]
Niin totta - opettele pysymään poissa sen miehen luota! Se on ainoa mahdollinen käytöstapa, jolla vältyt lyönneiltä.
77: eikö tuttujesi miehestä mies ole silloin kova a paha, jos lyö? Miksi miehellä on oikeus olla paha, mutta naisella ei?
Jos joku jossakin vaiheessa näitä lukiessaan miettii samaa tilannetta niin se lähteminen on kyllä ihan ykkösvaihtoehto. Mikäli haluaa riskeerata terveytensä niin voi vielä antaa tilaisuuden. Puolisolle voi kertoa että väkivalta- ja uhkailukiintiö on nyt käytetty ja seuraavasta uhkauksesta tai tavaroiden paiskimisestakin suhde katkeaa etkä koskaan tule takaisin.
Tilanteesta kannattaa kertoa muutamalle läheiselle jo siksikin, ettei itse pysty lipeämään päätöksestään mikäli väkivalta tai sen uhka ilmaantuu uudelleen suhteessa. Itselleen on helpompi valehdella kuin ystävilleen. Kun tietää että muutkin tietävät niin ei voi selitellä kaatuneensa portaisssa tai törmänneensä oveen.
m45+
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:15"]
Ööö, ne jotka sanoo vain että lähde, onko se opittua suhtautuminen vai elämän kokemuksen pohjalta? ...
Ensimmäinen on tarpeeksi luopumiseen ja oman itsensä pelastamiseen, muusta ei tarvi luopua kuin lyöjästä, pikku juttu isossa elämässä.
[/quote]
Omasta elämänkokemuksesta tämä tieto on tullut, että ensimmäinen lyönti jää myös viimeiseksi - kun ei enää anna tilaisuutta toiseen lyöntiin!
Nyt on sitten aamu valjennut ja päivä kirkastunut. Millä mielellä aloittaja on tänään?
Hävettääkö sinua nyt kauheasti, kun ärsytit niin kilttiä ja ihanaa miestä, että oli aivan "pakko" lyödä sinua? Jos ajattelet näin, varaa aika mielenterveystoimistoon heti tiistaina. Muuten sinua ei voi pelastaa mikään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:04"]Jäät odottamaan toista lyöntiä tai lähdet. Sinä päätät.
[/quote]
tämä!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:45"]
Opettele käyttäytymään, niin miehen ei tarvitse lyödä.
[/quote]
Käytännössä tarkoittaa sitä, että pysy poissa sen miehen läheltä!
Tiedämme, että on olemassa miehiä, joiden kanssa ei kukaan nainen parisuhteessa, eivät lapset, eivät ehkä edes hänen omat vanhemmat tai kaverit osaa koskaan "käyttäytyä" siten, että heitä ei olisi "tarvinnut" lyödä.
Rikosilmoitus miehestä, jos väkivaltaisuus jatkuu. Oman turvallisuutesi vuoksi kehotan jättämään miehen pikimmiten.
Ap:stä ei ole kuulunut mitään avausviestin jälkeen. :(
Ei se siitä kiinni. Ettei nainen osaa käyttäytyä. Voi voi!!! No rouva hyvä odota nyt toistaa kerta. Ja se tule varmasti. Miehella on ongelmia itsehillinnan kanssa. Kauanko tässä naisia syylistetään. Minun entinen mies löi minua kaksi kerta. Ekan kerran jälkeen mulle on tullut niin turvaton olo etten enää pystynut kotona olla rauhallisena. Pelkäsin jos taas teenkiin jotain väärin ja se suutti. Hullu han se oli!!! Kerran pesin pyykkiä ja se pyöri takana ja mä jotenkiin ojensin kättäni ja se mättäisi takaisin!!! Mä huusin sille ootko sä hullu??? Se sanoi että luuli että mä löin häntä!!!!!!!! Sorry!!!!!! Hullu. Ei toi Sorry paljon autta,vittu kun kotona pitää pelätä. No sittenhan selvisi että sen isäpuoli hakkasi heitä mutsin kanssa,niin eipä pojalla jäännyt muuta esimerkkia kun lyömiset. Juttelemalla ei osattu hoita suhdetta!!! Sitä paitsi tää ex oli arka näkii milloin missäkiin "uhka" vaikkei siitä ollut. OTIN ERON oli hullua kun koko aika pitii miettiä mitä se nyt taas kuvittele ja nyrkit rupeä heilua. Olkoot mennessaan, unohdetaan.