Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi ekan kerran. Mitäs nyt?

Vierailija
03.04.2015 |

On hän kyllä aiemmin seinää lyönyt ja lautasia kaapista, mutta nyt löi mua. Tekis mieli nukkua jossain suljetussa paikassa kun on vieläkin vihanen. Mitä teen? Onneks meillä ei ole lapsia.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT OTAT ITSESTÄSI KAIKKI JÄLJELLÄ OLEVAT VOIMAVARAT ESIIN JA TOIMIT SEURAAVASTI:

Mene lääkäriin (joka kirjaa ylös kaikki vammasi). ota itsekin kuvat vammoistasi (säilö ne varmaan paikkaan) ja tee rikosilmoitus. HETI.

Rikoilmoituksen voit tehdä vaikka suoraan netissä liittäen kuvat siihen todenteena tapahtuneesta

Sitten (vasta) katsot miehen reaktion kaikkeen tapahtuneeseen. 1) Kantaako vastuun teoistaan, vai 2) pakeneeko koko asiaa. Tai 3) vielä pahempaa: syyttääkö sinua tapahtuneesta.

Jos reaktio on nro 2 tai 3, on miehen psyykessä jotakin niin pahasti vialla, että et saa sitä muuttumaan vaikka seisoisit päälläsi loppusuhteenne ajan. Tällainen mies eivoi muuttua, koska ei tajua itsessään olevan mitään vikaa. Terapiaankaan mies ei lähde, koska eihän vika ole hänessä, vaan sinussa.

Näissä tapauksissa: Etsi ovi ja kävele ulos, mukanasi välttämättömät yöpymistarvikkeet. Sano miehellesi vaikka, että menet kävelylle. Marssit joko sukulaisten tai hyvän ystäväsi luo. Tavarasi ehdit hakea myöhemminkin.

Koska: Pahimmillaan mies aivopesee sinutkin siten, että kohta kuvittelet itsekin olevasi syyllinen, kun vaikkapa auot turpaasi aina väärissä tilanteissa, ja sinua on siten pakko lyödä. - Tai siis eihän se mies koskaan oikeasti sinua lyö, kunhan nyt vähän läpsii tai tönii, koska jos löisi, olisit jo kuollut (nämä ah niin hehkeät sanat ovat lainaus suoraan oman mieheni suusta).

Ja vaikka reaktio olisi nro 1, ei mikään välttämättä silti muutu. Tässä tapauksessa voit mielestäni kuitenkin antaa miehellesi vielä yhden tilaisuuden näyttää, että tämä nyt tapahtunut oli karmea erehdys. Jos mikään ei silti muutu, noudata aiempaa menettelytapaa.

T. Se, joka jäi vuosiksi odottamaan, että hyvä voittaa. Ei voittanut, ennen kuin poliisi uhkasi tehdä Valviralle ilmoituksen kaikesta (viitisen kpl rikosilmoituksia), jotta mieheltäni menisi ammatinharjoittamisoikeus. Silloin tokeni, mutta ei tietenkään minun takiani. Ja edelleen jatkuu verbaalinen väkivalta. Lähden heti, kun voimia on tämän kaiken jälkeen tarpeeksi. Ole minua viisaampi, ole niin kiltti!

Vierailija
22/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi kuolee naisia Suomessa liian monta miehensä väkivallan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myöhemmin tulee joku selitys että no kun olin humalassa niin älä hyväksy kyseistä selitystä. On paljon miehiä jotka eivät lyö tai ole väkivaltaisia humalassa ollessaan. Vain väkivaltaan taipuvaiset miehet ovat humalassakin väkivaltaisia. Normaali, kunnollinen ja parisuhteen arvoinen mies ei lyö humalassa eikä selvinpäin.

Vierailija
24/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit itse ensin? Voit miettiä itseksesi vastauksen, koska mies palaa tähän asiaa vissisti.

Sillä mitä teit ensin, ei oikeasti ole mitään väliä. Mikään ei oikeuta väkivaltaa.

Oletko vielä elossa? Anna jokin elonmerkki itsestäsi!

Vierailija
25/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo sovintoseksiä meneillään

Vierailija
26/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppia lensi seinään, kun miehen ogelmista puhuttiin, pelkkä epäilys totuudesta johti kuppikaluston uusimiseen. Seuraava reaktio, mitä hän ei olisi ikinä kenellekään naiselle tehnyt, oli lyönti, valehteli töissänsä miksi sormensa oli murtunut. Minulla musta silmä, en mennyt töihini, aurinkolasit oli hyvä olla olemassa. Seuraava kerta, lyönti ja kuristus. Sanoin heippa. Totuuksille ei voi mitään (naistenhakkaaja omassa historiassaan, äidin hallinta, isän miellyttäminen, bi), joillekin se vaan sattuu kerran elämässä kovemmin eteen, ettei niin dilleä ympäristöä ole paremmissakin piireissä, lähin näkee, kuulee ja ymmärtää. Vaikka kuinka mones, sillä ei merkitystä, jossain vaiheessa joku on näkevämpi kuin toinen, älyissä on eroa.

Vierailija
27/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDE. Ja jos päätät haluta sittenkin turpasaunoja enemmän, niin olethan ystävällinen etkä hanki lapsia suhteeseen.

Vierailija
28/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lyö, on se ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun minulle niin tekee.

Vierailija
29/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ymmärrä noita naisten lyömisiä, oltiin sitten miten tasa-arvoisia tai humalassa tahansa... Jotenkin tuo on kai sisäänrakennetu juttu, eli jos sen tekee, kuvaa agressivuuden hallinan puutetta.  Ei ole tullut edes eteen/mieleen vahingossakaan pahoissakaan tilanteessa. Joten kai jos se sen tekee, voi tehdä myöhemminkin.

Eli mieti vakavasti jatkoa, ellet vakuutu että se oli ainoa kerta. ME

Vierailija
30/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mikä siellä on tilanne? 

Vierailija
31/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet pesäpallomailan ja vetäset sillä miestä lärviin.

32/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos lähtisit pois? vois olla hyvä idea.

Vierailija
33/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap!

Vierailija
34/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mutta älä hylkää. Tuskin hän kavereitaankaan lyö, tai riehu tylöpaikalla. Miksi sinua? Muuta pois, mutta pidä yhteyttä. On tyypillistä että parisuhteessa elävä mies alkaa pitämään naista itsestäänselvyytenä. Mies tarvitsee yksityistä aikaa ajatella asiaa ja oppia hallitsemaan itsensä. Miehet on perusluonteeltaan ratkaisukeskeisiä ja heikkoja ilmaisemaan tunteitaan. Harva mies saa mallia kotoaan vaan niistä puhumista on opeteltava ja siinä voit olla apuna. Voi olla että itsekin joudut miettimään sanomisiasi jatkossa. Tämä ottaa aikaa ja voi olla helpompaa aloittaa jonkun uuden kanssa ilman menneisyyden painolastia. T. Entinen astioiden rikkoja

Vierailija
35/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa huolettaa...

Vierailija
36/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:32"]Ei oikein ymmärrä noita naisten lyömisiä, oltiin sitten miten tasa-arvoisia tai humalassa tahansa... Jotenkin tuo on kai sisäänrakennetu juttu, eli jos sen tekee, kuvaa agressivuuden hallinan puutetta.  Ei ole tullut edes eteen/mieleen vahingossakaan pahoissakaan tilanteessa. Joten kai jos se sen tekee, voi tehdä myöhemminkin.

Eli mieti vakavasti jatkoa, ellet vakuutu että se oli ainoa kerta. ME
[/quote]
kuules nyt. Naista saa lyödä yhtä paljon kuin miestä. Ei se naisten hakkaaminen ole väärin, vaan heikompien hakkaaminen, ja hakkaaminen ylipäänsä. et voi sanoa olevasi tasa-arvoinen jos mielestäsi on ok tapella miesten kanssa nyrkit pystyssä muttei naisen. Mutta joo ap. Mies teki väärin. Älä kuitenkaan väkivallalla kosta, vaan lähde pois vaikka viikoksi. Sen jälkeen voit harkita mitä aijot tehdä miehen ja parisuhteen kanssa. N23

Vierailija
37/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta nettiturvakoti ja Jussi-työ.

Tsemppiä!!

Vierailija
38/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, ne jotka sanoo vain että lähde, onko se opittua suhtautuminen vai elämän kokemuksen pohjalta? Musta on vähän karua, kuten 47 ja  49 näitä heittelee. Nuo pesäpallomailaehdotukset ja vastaavat ei olisi kyl mua auttanut aikoinaan yhtään, ei tosin ollut tuon tasoista jengiä suhtautumassakaan nyrkkeilylyönteihin. Muuta kautta sain hätkähdyttävät kommentit, joihin liittyi välittävyys, ystävät. Vanhempana kun elämä muuttunut, tulee täältä arvokkaita apuja, kuin ystävältä. Järki ja tunne valikoi. Ensimmäinen on tarpeeksi luopumiseen ja oman itsensä pelastamiseen, muusta ei tarvi luopua kuin lyöjästä, pikku juttu isossa elämässä.

Vierailija
39/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tapahtumaan uudestaan.. Itsellenikin kävi niin.. Annoin liian monta mahdollisuutta ja tajusin liian myöhään että kyseessä on narsisti.. Käräjiä olen exän kanssa käynyt, välillä saanut tuomion, joistain ei. Itse olen muuttunut täysin, olen suht väsynyt ja jatkuaan varuillani, enkä kykene luottamaan enää kehenkään, pidän lähes kaiken itselläni ja koen vieläkin suurta häpeää ja syyllisyyttä ja epäonnistumista tapahtuneista.. Vaikka exällä on uusi nainen, ollut jo vuosia niin silti saan viestejä sekä vahtii tekemisiäni netissä joten en voi olla missään oikealla nimelläni ja mielestäni se on väärin.. Hänen uusi naisensa ei tunnu tajuavan mistä on kyse ja päinvastoin nauttii kun ex haukkuu ja vainoaa, ei tajua että olen joku sairas pakkomielle exälle. Itse en arvostaisi jos mieheni vainoaisi jotain exäänsä, minulle tulisi olo ettei ole päässyt yli entisestä suhteestaan henkisesti.. Ainakin mun elämä on jotenkin puolitehoa koko ajan, jatkuvan varuillaolon takia, joten suosittelen pelastamaan itsesi, vielä kun voit!! Menetettyjä uosia ei saa koskaan takaisin..

Vierailija
40/73 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt nro 56 luet vaikka nro 36 tekstin, niin huomaat, että täällä on kirjoittajia, joilla se poislähemisen ehdottaminen (tai jopa vaatiminen) kumpuaa niin elämänkokemuksesta kuin sen samaisen elämän myötä opitusta suhtautumisestakin.

Elämä ja elämänkokemus opettavat.

Eikä jokaisen tarvitse oppia kantapään kautta, sillä liian moni on jo joutunut niin tekemään.