Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen. Miltä kuulostaa nämä treffit?

Vierailija
03.04.2015 |

Mies tulee hakemaan kotoasi vm. 1996 Corollalla jossa tummennetut takaikkunat, karvanopat, ylisuuri spoileri ja koristepakoputki. Treffit on paikallisella huoltoasemalla ja syötte hodarin kokiksella. Luonnollisesti nainen maksaa omat syömiset ja juomiset. Keskustelussa mies käyttää paljon kirosanoja ja esineellistää naisia. Matkalla ulos mies sanoo haluavansa "nussia", mutta sinun luona tai autossa koska asuu vielä vanhempien luona.
Sytyttäisikö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:15"]Koettu on, ammoin 80-luvun lopulla. Auto oli vanha risainen Kupla, jonka lämmitin ei toiminut. Kieltäydyin illallisesta, kun huomasin sen olevan kulmakaupasta ostettu kylmä roiskeläppä ja puolen litran maitopurkki. Kahvin join myöhemmin huoltoasemalla, jotta edes vähän lämmitti marraskuun räntäsateessa. Syödessään treffikumppani päästi ilmaa kummastakin päästä ja kertoi maailman typerimmän vitsin. Kiihkeää rakastelua hän ei ehdottanut, koska takapenkki oli täynnä romua, minä asuin soluasunnossa ja hänen äitinsä meni myöhään nukkumaan. Ei sytyttänyt, ei lopulta sillä Kuplallakaan.

Nainen 46
[/quote]

Muuten hyvä yritys mutta tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa. 1/10.

Vierailija
2/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytyttäisi, koska tuollainen mies ei olisi millään tasolla mun tyyppiä, siis ylipäätään mies, joka pitää tuollaista autoa ja illallistaa mielellään huoltsikalla ei vaan ole sellainen, jonka kanssa mulla olisi mitään yhteistä. Ja etenkin jos käsitys hyvästä illalllisesta on tosiaan se hodari. Seksin ottaminen tolla tavalla puheeksi on myöskin aikamoinen turn off.

Sen sijaan syttyisin, jos mies hakisi ihan tavallisella autolla (jos nyt on pakko edes hakea) ja veisi vaikka johonkin kivaan ja persoonalliseen kahvilaan tai tarjoaisi itse kokkaamansa illallisen luonaan, keskustelisi mielenkiintoisista aiheista ja osoittaisi haluavansa tosissaan oppia tuntemaan mut. Ja kyllä, mun mielestä sen kahvikupposen tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä on tärkeää. Se kertoo, että mies haluaa olla kohtelias, tehdä hyvän vaikutuksen eikä ole liian kiintynyt muutamaan euroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:15"]Koettu on, ammoin 80-luvun lopulla. Auto oli vanha risainen Kupla, jonka lämmitin ei toiminut. Kieltäydyin illallisesta, kun huomasin sen olevan kulmakaupasta ostettu kylmä roiskeläppä ja puolen litran maitopurkki. Kahvin join myöhemmin huoltoasemalla, jotta edes vähän lämmitti marraskuun räntäsateessa. Syödessään treffikumppani päästi ilmaa kummastakin päästä ja kertoi maailman typerimmän vitsin. Kiihkeää rakastelua hän ei ehdottanut, koska takapenkki oli täynnä romua, minä asuin soluasunnossa ja hänen äitinsä meni myöhään nukkumaan. Ei sytyttänyt, ei lopulta sillä Kuplallakaan. Nainen 46 [/quote] Muuten hyvä yritys mutta tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa. 1/10.

[/quote]

Ihan tosi juttu on, enkä edes kertonut kaikkea - koko tarina on suorastaan hulvaton. Mutta mitä tarkoittaa "tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa"? Ei muuten oltu teinejä, ja varmasti jo roiskeläppäaterian kohdalla tyypille oli tasan selvää, että metriä lähemmäs minua hän ei pääsisi.

Vierailija
4/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mielummin kokisin Virtasen Mintun ja Kimin ekat tokat ja kolmannet treffit.On niillä mahtannu olla meininki ja Minttu pyörällä päästään!

Vierailija
5/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:15"]Koettu on, ammoin 80-luvun lopulla. Auto oli vanha risainen Kupla, jonka lämmitin ei toiminut. Kieltäydyin illallisesta, kun huomasin sen olevan kulmakaupasta ostettu kylmä roiskeläppä ja puolen litran maitopurkki. Kahvin join myöhemmin huoltoasemalla, jotta edes vähän lämmitti marraskuun räntäsateessa. Syödessään treffikumppani päästi ilmaa kummastakin päästä ja kertoi maailman typerimmän vitsin. Kiihkeää rakastelua hän ei ehdottanut, koska takapenkki oli täynnä romua, minä asuin soluasunnossa ja hänen äitinsä meni myöhään nukkumaan. Ei sytyttänyt, ei lopulta sillä Kuplallakaan. Nainen 46 [/quote] Muuten hyvä yritys mutta tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa. 1/10.

[/quote]

Ihan tosi juttu on, enkä edes kertonut kaikkea - koko tarina on suorastaan hulvaton. Mutta mitä tarkoittaa "tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa"? Ei muuten oltu teinejä, ja varmasti jo roiskeläppäaterian kohdalla tyypille oli tasan selvää, että metriä lähemmäs minua hän ei pääsisi.
[/quote]

Ja pisteenä i:n päälle, kuplan lämmitys taisi olla järjestetty niin että pakokaasut kulki auton takaosasta matkustajatilan läpi kanavissa tai putkissa, ja sieltä pakoputkeen.
1/10.

Vierailija
6/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:15"]Koettu on, ammoin 80-luvun lopulla. Auto oli vanha risainen Kupla, jonka lämmitin ei toiminut. Kieltäydyin illallisesta, kun huomasin sen olevan kulmakaupasta ostettu kylmä roiskeläppä ja puolen litran maitopurkki. Kahvin join myöhemmin huoltoasemalla, jotta edes vähän lämmitti marraskuun räntäsateessa. Syödessään treffikumppani päästi ilmaa kummastakin päästä ja kertoi maailman typerimmän vitsin. Kiihkeää rakastelua hän ei ehdottanut, koska takapenkki oli täynnä romua, minä asuin soluasunnossa ja hänen äitinsä meni myöhään nukkumaan. Ei sytyttänyt, ei lopulta sillä Kuplallakaan. Nainen 46 [/quote] Muuten hyvä yritys mutta tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa. 1/10. [/quote] Ihan tosi juttu on, enkä edes kertonut kaikkea - koko tarina on suorastaan hulvaton. Mutta mitä tarkoittaa "tuskin kukaan teini valitsee romut ennen panoa"? Ei muuten oltu teinejä, ja varmasti jo roiskeläppäaterian kohdalla tyypille oli tasan selvää, että metriä lähemmäs minua hän ei pääsisi. [/quote] Ja pisteenä i:n päälle, kuplan lämmitys taisi olla järjestetty niin että pakokaasut kulki auton takaosasta matkustajatilan läpi kanavissa tai putkissa, ja sieltä pakoputkeen. 1/10.

[/quote]

Täh? En ole automekaanikko, mutta sen kyllä huomaan, että autossa on kylmä ja kuski pyyhkii toppatakkinsa hihalla tuulilasia ja sivuikkunaa, jotta edes jotakin näkisi räntäsateeseen. Mikä ihme sinun ongelmasi nyt on? Et kai sinä ole treffikumppanini A.J., joka muistaa tapauksen yhtä ikävänä kuin minä, mutta toisesta syystä? :D

Vierailija
7/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvännäköinen. Ei mua kiinnosta enää suhteet ja kyseenalaistin miks joku mies jaksais viedä mut syömään ees huoltoasemalle.

Vierailija
8/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisen pitäisi ketään sytyttää?

Vierailija
9/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joisin vettä ja söisin jonkun salaatin tai proteiinipatukan. Mutta voitas hyvin nussia autossa, olis kiva, jos mies vielä puhuis rivoja nussimisen aikana. Tuota autoa pitäs ehkä vähän tuunata, toivottavasti ei oo t äynnä wunderbaumeja. Mut noista treffeistä tulis mukavasti nuoruus mieleen. Kesällä voitas sitten nussia vaikka jossain luonnossa. Corollassa vois myös olla joku muovitettu viltti, jonka vois jo alkukesästä levittää maahan nussimista varten. Jos kerta saisin kyydin, voisin maksaa miehenkin hodarin ja juoman.

Vierailija
10/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on, ammoin 80-luvun lopulla. Auto oli vanha risainen Kupla, jonka lämmitin ei toiminut. Kieltäydyin illallisesta, kun huomasin sen olevan kulmakaupasta ostettu kylmä roiskeläppä ja puolen litran maitopurkki. Kahvin join myöhemmin huoltoasemalla, jotta edes vähän lämmitti marraskuun räntäsateessa. Syödessään treffikumppani päästi ilmaa kummastakin päästä ja kertoi maailman typerimmän vitsin. Kiihkeää rakastelua hän ei ehdottanut, koska takapenkki oli täynnä romua, minä asuin soluasunnossa ja hänen äitinsä meni myöhään nukkumaan. Ei sytyttänyt, ei lopulta sillä Kuplallakaan.

Nainen 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme