Panin uuden miehen kanssa
Ja nyt pelkään ihan käsittämättömästi että mies ajattelee että mun värkki on liian löysä. Miehet kuinka usein törmäätte liian löysiin? Onko mun pelko ihan aiheeton? Siinä kuitenkin oli koko ajan jonkinlaista puristusta, mutta pelkään ettei tarpeeksi!
Kommentit (14)
Sil oli vaan pieni kyrpä. Ei sun tussussas vikaa voi olla. Käännä asia aina miehen syyksi.
Siis puristeletko sitä koko ajan? :((((
Ei ole löysiä pilluja, vaan on pieniä kulleja.
Aina ne palapelin palaset eivät osu kohdalleen. Täytyy vain löytää se sopiva pala jostain
Kokeile jotakin toista, jospa tulisi hiukan...
Anatomisessa mielessä tietyillä naisilla pillu on melkoisen tilava esim kyykkyasennossa. Jos siis ratsastelee, niin kannattaa pitää peniksen pää siinä huulilla.
ei oo liian pieniä kulleja vaan liian löysiä vittuja.
Molempia löytyy isoja pilluja ja pikku mulkkuja , mutta ei se haittaa jos on iso pillu kunhan se edes olisi liukas ja limainen =D
Siis penis ei tuntunut pieneltä (eikä siis myöskään ollut pieni, aika keskikokoinen), vaan pelkään että miehestä tuntuu että olen löysä vaikka musta ei tunnu siltä. Voiko siis niin olla?
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:03"]Molempia löytyy isoja pilluja ja pikku mulkkuja , mutta ei se haittaa jos on iso pillu kunhan se edes olisi liukas ja limainen =D
[/quote]
Liukas ja limainen... :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:03"]Molempia löytyy isoja pilluja ja pikku mulkkuja , mutta ei se haittaa jos on iso pillu kunhan se edes olisi liukas ja limainen =D
[/quote]
Joo ja siis olin supermärkä.
Ap
No, on olemassa räppänöitä joissa ei kestä kovaa kâyttöä ja löytyy. Sateella ja tuulella sataa sisään, kertyy hometown. Mutta vetkarin voi aina korjauttaa.