Minkä ikäisenä sulla joka aamu alkoi kolottaa jostain paikasta?
Työkaverin kysymys. Olin aika hämmentynyt, kun ei kolota vielä mistään. Olen 52v ja työkaveri alle 50. Hällä kuulemma alkoi 45v.
Kommentit (17)
EI vielä kolota, mutta on räjähtänyt olo ja selkä ihan jäykkä.
Ei kolota vielä mistään. 49 v, harrastan monipuolisesti liikuntaa.
Ei kolota mistään mutta vähän on nyt tullut aamukankeutta. 55v.
50-kymppisenä, viikko influenssarokotuksen jälkeen.
24-vuotiaana. Kova urheiluhistoria rikkoi paikkoja.
53 v eikä vielä kolota mistään. Joillakin ihmisillä voi olla melko nuorenakin pahoja kulumia.
Ei ole kolotuksia, ja ikää on 50 v.
Jo teini-iästä asti oireillut selkä oli tosin ennen jäykkä ja kankea aina aamuisin, mutta sen jälkeen kun luovuin joustinpatjasta ja siirryin kovaan makuualustaan, myös selkä on pysynyt kaikin tavoin kunnossa.
47 v ei kolota enkä ole urheiluhullu
Ei ole vielä näin 67-vuotiaana alkanut. Satunnaisesti toki voi olla joku paikka joskus kipeänä. Samaa sanoo muuten äitini, 92 v.
Siinä vaiheessa kun alkoi olla ylipainoa
70+ eikä vieläkään joka aamu kolota. Toisinaan tosin kolottaa, jos olen esim. nukkunut jotenkin huonossa asennossa, välillä niskat, välillä lonkat, välillä käsivarsi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-kymppisenä, viikko influenssarokotuksen jälkeen.
Opettele persuli kirjoittamaan.
Opettele vassari vittuilemaan. Tuo on täysin oikein kirjoitettu, sisältö saattaa vaan olla väärin. Tuskin alkoi 500-vuotiaana kolottamaan.
32, mutta loppui, kun vaihdoin työpaikkaa.
Ei kolota mistään (onneksi)!
N 68v
ei kolota koska voimistelen ja voimista lihaksiani ja vetreytän verisuoneni oikealla ravinnolla. Kankeus johtuu kalkkeumista verisuonten seinämissä muuten.
Vielä ei kolota mistään, ei illalla eikä aamulla.
Terveisin Salme 70v.