Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsastusvaellus Espanjassa suunnittelilla. Intermediate rider??

Vierailija
21.12.2021 |

Niin, toiset harrastajat. Mitähän tuo Intermadiate tarkoittaa käytännössä? Sen verran oli sivustolla ohjeistettu, että viimeisenä kahtena vuotena säännöllistä ratsastusta edellytetään....
Itse aloittanut alkeista elokuussa 2018, mutta aika paljon tunteja takana.... 115 tuntia tänäkin vuonna.
Hallitsen kyllä hepon. Uskaltaisko mennä? Tietenkin vois spostia lähettää, mitä mieltä ovat....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmaan sitä, että kaikki askellajit menevät sujuvasti.

Vierailija
2/5 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitasoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä varmaan sitä, että kaikki askellajit menevät sujuvasti.

Kyllä sujuu kaikki askeleet, mutta tietenkin nuo tunnit itsellä on pääasiassa maneesissa eikä maastokokemusta paljoa ole.....

Vierailija
4/5 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt maastossa? Vähän eläväisemmilläkin hevosilla?

Kannattaa myös treenata kestävyyttä. Tunnin ratsastus on aivan eri asia kuin monta tuntia päivässä. Ja vielä useampana päivänä peräkkäin. Itse kerran ratsastin 2 kertaa 2,5 tuntia yhden päivän aikana, ja oli kyllä aika tuskainen olo lopussa 😄

Vierailija
5/5 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt maastossa? Vähän eläväisemmilläkin hevosilla?

Kannattaa myös treenata kestävyyttä. Tunnin ratsastus on aivan eri asia kuin monta tuntia päivässä. Ja vielä useampana päivänä peräkkäin. Itse kerran ratsastin 2 kertaa 2,5 tuntia yhden päivän aikana, ja oli kyllä aika tuskainen olo lopussa 😄

Sepä juuri, että maastoratsastusta ei ole paljoa takana.... Ihan taatusti Takamus ja jalat on kovilla. Uskoisin tuntimäärän selvittämään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi