Ihmiset ovat suuttuneet minulle kun hymyilen ja nauran ilman syytä
En osaa sanoa mistä tämä johtuu, joskus nauran tukalissa paikoissa ja sitten hävettää. En voi tälle mitään. Minulla ei ole todettu mitään sairauksia.
Kommentit (10)
Se on sinänsä ihme etteivät hymyileminen ja nauraminen ole suomessa rikoksia. Ainahan täällä on kaikki ollut niin kirosanan vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin alkaa naurattaa kun joku ihminen vakavissaan purkaa agressiotaan huutamalla ja meuhkaamalla. Siitä seuraa se että sitten olen yhtäkkiä kaiken raivon kohde, eikä sen niin väliä koska tällöin muut jäävät rauhaan, ja minun hekotukseni vain yltyy. Joutuupa silloin tällöin painimaankin ja siitä se vasta naurunremakka itselläni irtoaakin 😂 .. joskus on jopa päätynyt niin että painin jälkeen istua kökötämme ja nauramme molemmat.
Minulle on käynyt myös noin lapsena, mutta vastapuoli on ollut vanhempani. :(
No on se ihan idioottimaisen näköistä jos ilman mitään syytä hohottaa.
Vierailija kirjoitti:
No on se ihan idioottimaisen näköistä jos ilman mitään syytä hohottaa.
Jep, ei ole normaalia.
Et osaa asennoitua oikein tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinänsä ihme etteivät hymyileminen ja nauraminen ole suomessa rikoksia. Ainahan täällä on kaikki ollut niin kirosanan vakavaa.
Jossain tuo on jo todellisuutta
Nauraminen on kielletty Pohjois-Koreassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008489670.html
Vierailija kirjoitti:
Et osaa asennoitua oikein tilanteeseen.
Tai sitten osaa oikeinkin hyvin. Huutaminen ja räyhääminen on naurettavaa käytöstä.
Minäkin olen aina nauranut ja hymyillyt ilman syytä, tai omille ajatuksilleni jotka eivät liity tilanteeseen. Joskus lapsena opettaja torui, etten ymmärrä tilanteen vakavuutta, kun vain naureskelen. Olin unohtanut koulukirjan kotiin tms., ja siitä tuli sanomista, ja sitten vielä siitä, kun nauroin.
Joskus kouluaikoina minulla oli vaihe, että ihan pelkäsin rupeavani nauramaan hillittömästi kesken hiljaisen oppitunnin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minuakin alkaa naurattaa kun joku ihminen vakavissaan purkaa agressiotaan huutamalla ja meuhkaamalla. Siitä seuraa se että sitten olen yhtäkkiä kaiken raivon kohde, eikä sen niin väliä koska tällöin muut jäävät rauhaan, ja minun hekotukseni vain yltyy. Joutuupa silloin tällöin painimaankin ja siitä se vasta naurunremakka itselläni irtoaakin 😂 .. joskus on jopa päätynyt niin että painin jälkeen istua kökötämme ja nauramme molemmat.