Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset ovat suuttuneet minulle kun hymyilen ja nauran ilman syytä

Vierailija
21.12.2021 |

En osaa sanoa mistä tämä johtuu, joskus nauran tukalissa paikoissa ja sitten hävettää. En voi tälle mitään. Minulla ei ole todettu mitään sairauksia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkaa naurattaa kun joku ihminen vakavissaan purkaa agressiotaan huutamalla ja meuhkaamalla. Siitä seuraa se että sitten olen yhtäkkiä kaiken raivon kohde, eikä sen niin väliä koska tällöin muut jäävät rauhaan, ja minun hekotukseni vain yltyy. Joutuupa silloin tällöin painimaankin ja siitä se vasta naurunremakka itselläni irtoaakin 😂 .. joskus on jopa päätynyt niin että painin jälkeen istua kökötämme ja nauramme molemmat.

Vierailija
2/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinänsä ihme etteivät hymyileminen ja nauraminen ole suomessa rikoksia. Ainahan täällä on kaikki ollut niin kirosanan vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin alkaa naurattaa kun joku ihminen vakavissaan purkaa agressiotaan huutamalla ja meuhkaamalla. Siitä seuraa se että sitten olen yhtäkkiä kaiken raivon kohde, eikä sen niin väliä koska tällöin muut jäävät rauhaan, ja minun hekotukseni vain yltyy. Joutuupa silloin tällöin painimaankin ja siitä se vasta naurunremakka itselläni irtoaakin 😂 .. joskus on jopa päätynyt niin että painin jälkeen istua kökötämme ja nauramme molemmat.

Minulle on käynyt myös noin lapsena, mutta vastapuoli on ollut vanhempani. :(

Vierailija
4/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se ihan idioottimaisen näköistä jos ilman mitään syytä hohottaa.

Vierailija
5/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taipuvainen hysteriaan?

Vierailija
6/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se ihan idioottimaisen näköistä jos ilman mitään syytä hohottaa.

Jep, ei ole normaalia.

Vierailija
7/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa asennoitua oikein tilanteeseen.

Vierailija
8/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinänsä ihme etteivät hymyileminen ja nauraminen ole suomessa rikoksia. Ainahan täällä on kaikki ollut niin kirosanan vakavaa.

Jossain tuo on jo todellisuutta

Nauraminen on kielletty Pohjois-Koreassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008489670.html

Vierailija
9/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa asennoitua oikein tilanteeseen.

Tai sitten osaa oikeinkin hyvin. Huutaminen ja räyhääminen on naurettavaa käytöstä.

10/10 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina nauranut ja hymyillyt ilman syytä, tai omille ajatuksilleni jotka eivät liity tilanteeseen. Joskus lapsena opettaja torui, etten ymmärrä tilanteen vakavuutta, kun vain naureskelen. Olin unohtanut koulukirjan kotiin tms., ja siitä tuli sanomista, ja sitten vielä siitä, kun nauroin.

Joskus kouluaikoina minulla oli vaihe, että ihan pelkäsin rupeavani nauramaan hillittömästi kesken hiljaisen oppitunnin.