Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen, mitäpä olisit mieltä tällaiseseta viikonlopusta?

Vierailija
03.04.2015 |

Hakisin sinut luokseni lauantaina iltapäivällä viihtyisään omakotitalooni. Kävisimme saunassa ja istuisimme porealtaassa sampanjaa nautiskelellen. Sen jälkeen istuisimme kaikessa rauhassa jutellen mukavia viinilasin äärellä. Tämän jälkeen valmistaisin sinulle kynttiläillallisen herkullisine jälkiruokineen. Ilta sujuisi leppoisan jutustelun merkeissä viinistä ja toisistamme nauttien. Ilta päättyisi kiihkeään, mutta myös hellään rakasteluun silkkilakanoiden välissä.

Aamulla heräisit tuoreen juuri paistamani leivän tuoksuun ja samantien saisit herkullisen ja raikkaan aamiaisen suoraan sänkyyn. Koko päivänä emme pukisi lainkaan päällemme vaan makaisimme sylikkäin alastomina divaanillani katsellen elokuvia (romanttista draamaa, komediaa, epookkia jne) herkkuja napostellen. Välillä rakastelisimme ja söisimme, mutta koko päivä menisi vain toisistamme ja valkokankaan tunnepläjäyksistä nauttien. Illalla veisin sinut kotiisi ja seuraavana päivänä kukkalähetti toisi sinulle sylillisen ruusuja kiitoksena unohtumattomasta viikonlopusta.

t: miehekäs 37 vuotias mies

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:00"]

En oo sinkku, mutta vähän yliampuvaa?

[/quote]

Mietin ihan samaa. 

Minulle kelpaisi mahdollisimman vähäpuheinen panoviikonloppu mielellään niin, että miehiä olisi kaksi tai enemmänkin. Hienot puitteet ok, ja hyvä ruoka plussaa, mutta nuo jutustelut ja viinit ja shampanjat porealtaassa ja kukkakimput ei olisi minun tyyliäni. 

Vierailija
122/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:07"]

[/quote]

Mikä tuossa oli mielestäsi yliampuvaa? Eikö miehesi helli sinua koskaan tuollaisilla viikonlopuilla?

Olen viettänyt monta tuollaista viikonloppua. No ok, en ole yleensä ruusuja lähetellyt, mutta kiitos tekstarin kuitenkin ;)

-ap-

[/quote]

noita kiitostekstareita tulee joskus, kas kun et lähetä rahoja samantien? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huokuu se että ap on jostain (leffoista, kirjoista) saanut päähänsä että näin miellytetään naista. Kauhea kaavamaisuus ja rutiini. Asiat väärässä järjestyksessä, tokihan nyt ensin syödään ja sitten vasta saunaan... ja jos siellä saunassa ei ala panettaa niin miten vasta illemmalla? Tutustu ap johonkin oikeaan naiseen in real life ja kysy siltä millaisen viikonlopun haluaa viettää. Leffat on vain leffoja. Ja toi järjestys on se mikä eniten kusee.

Vierailija
124/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]

[/quote]

Mikä tuossa oli mielestäsi yliampuvaa? Eikö miehesi helli sinua koskaan tuollaisilla viikonlopuilla?

Olen viettänyt monta tuollaista viikonloppua. No ok, en ole yleensä ruusuja lähetellyt, mutta kiitos tekstarin kuitenkin ;)

-ap-

[/quote]

[/quote]

Tuo kiitostekstari on tosiaan hassu. Eikö sen naisen pitäisi kiittää kun mies järjestää viikonlopun? Tai lähettää shekki?

Vierailija
125/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, tykkäisin. Saunan ehkä skippaisin, kun alkaa vain väsyttämään. On tullut vastaavanlaisia viikonloppuja vietettyä, tosin ei ihan viimeaikoina.

Patikoida, reippailla ja siivota ehtii kyllä muulloinkn; näiden "aktiviteettien" takia en todellakaan sanoisi, ei kiitos.

Vierailija
126/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

[/quote]

Tuo kiitostekstari on tosiaan hassu. Eikö sen naisen pitäisi kiittää kun mies järjestää viikonlopun? Tai lähettää shekki?

[/quote]

en mä nyt ystävillekääm shekkinä lähetä jos kutsuvat kylään, on yleensä vastavuoroista ja pienen tuliaisen vien. Mutta jos mies kiittää itse järjestämänsä viikonlopun jälkeen tulee sellainen kiitos reiästä fiilis.

t. 119

Vierailija
127/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:13"]Sauna ok, poreallas ok, pano ok. Leffa ok ja mässyt, mutta muu menee vähän yh. Ruusut vois olla jees. Paitsi leffat räiskintää ja viinin sijaan voitais pelaa räiskintäpelejä, bäfää, armaa, yms. Puhua voi vaikka mitä, mutta siinä pelatessa näkisi osaako mies mitään. N17 [/quote] Siinä nainen mun makuun. :) Toinen 37v mies.

[/quote]

Vai oliko tuo nimimerkki eli 17v teinityttö, joka saa nelikymppisen pälvikaljuuntuneen miehen kiinnostumaan?

Vierailija
128/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap-

[/quote]

Kiitostekstarin? "Kiitos kun sain panna sinua." XDD

Vierailija
129/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa enempi ostetulta seksiltä ja epätoivoiselta semmoiselta... vois nais raukkaa ahdistaa kun tietää että koko viikonlopun saldo on ahdistus ja kipeäksi jyystetty kolo.

Vierailija
130/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:14"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

Kiitostekstarin? "Kiitos kun sain panna sinua." XDD

[/quote]

"Anaaliyhdynnästä kiittäen ja hyvää kevättä toivottaen, XX"

Vierailija
131/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kyllä tärkeintä noiden "mukavien ja leppoisten jutteluiden" sisältö, ei niinkään se, mitä niiden aikana tai välissä tehtäisiin.

Vierailija
132/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kelpaishan moinen. Huolitko 56 v hiukan ylipainoisen Bachin musiikkia rakastavan naisen, joka viettää yön kanssasi keskustellen syntyjä syviä? :D

Vierailija
133/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ehkä että asiat menisivät vähän spontaanimmin fiiliksen mukaan, ilman etukäteen tehtyä käsikirjoitusta. Sinänsä ihan ok. Omalla kohdallani luulen, että alkaisi väsyttää ennen aikojaan, jos alusta saakka siemailtaisiin sampanjaa ja viiniä.

Vierailija
134/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä oikeasti olen ylipainoinen, huonohampainen, edestä kalju, takatukka, turkulainen, työtön hitsari! Vuokrakämppä, nysäkulli.  Ei oikein edes seiso. Laukean ennenaikaisesti. Heseruuast tykkään.

Oikeesti.

Vierailija
135/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekkarit vappulehden teossa. Silti olisi kiva kuulla kelpaako 56 vee, ei tahdo sänkyyn, mutta keskustelu olisi varmaan antoisaa, jopa hauskaa. Halata saa. :D

Vierailija
136/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin tuli telakoille laivakauppoja, joten hitsarille löytyy töitä. Hoida hampaat ja työnhaku kuntoon. Takatukka ja turkulaisuus eivät liene suuria haittoja. Asuntokin on. Muut laita vappulehteen.

Vierailija
137/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, mutta tuollaisia viikonloppuja ei voisi viettää usein, koska muuten tulisin lihavaksi.

Vierailija
138/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi :)

Vierailija
139/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mutta alastomana makoilun ja rakastelusessiot voisi jättää pois. 

Alkoi jostakin syystä naurattaa tuo tuore leipä. Tulee mieleen emäntänaiset, jotka herää aamuvarhaisella jo ennen kukonpieremää paistamaan ruisleipää ja rypyttämään karjalanpiirakoita. 

Vierailija
140/148 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelää ja ällöttävää sekä limaista. Ei kiitos, hyi vittu.