Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutuminen ilman alkoholia, nettiä tai ystäväpiiriä

Vierailija
21.12.2021 |

Kuinka moni on löytänyt romanttista sutinaa tai parisuhteen siten, ettei siihen ole liittynyt mitenkään alkoholia, internetiä tai ystäviä siipimiehinä/naisina? Jos olet, niin mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämässä ei ole harrastuksia, verkostoja tai ystäviä, niin prioriteettien kannattaisi olla jossakin muussa kuin miehen/naisen löytämisessä.

Ei siitä ollutkaan kysymys. Vain siitä, että onko joku löytänyt jollain aivan erilaisella tavalla kumppanin itselleen. Tällä palstalla usein puhutaan, miten ihmisille on helppo flirttailla ja lähestyä esimerkiksi kaupassa tai ihan vaan jäätelökojulla jutellen ja selvinpäin. -ap-

Se flirttailu on helppoa ja ennen kaikkea tuloksekasta vain hyvin pienelle ja rajatulle joukolle.  Ja se että asiaa joutuu pohtimaan palstalla on varma merkki siitä ettei kuulu tuohon joukkoon.

Vierailija
22/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama ystävä, mutta eivät ole sellaisia, että heidän kauttaan voisi ketään tavata. Baareissa tai muissa riennoissa mulla ei ole ikinä käynyt flaksi, muutamia kertoja on joku puolitajuton sönköttänyt pilkun aikaan "lähex panee" mikä nyt ei ole millään tavalla varteenotettava ehdotus. Mun työ ja harrastuksetkin on sellaisia, jotka suoritetaan pääsääntöisesti yksin, joten jos ei nettiä olisi tai olisin nettideittailun vastustaja, niin eipä olisi varmasti puolisoa löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämässä ei ole harrastuksia, verkostoja tai ystäviä, niin prioriteettien kannattaisi olla jossakin muussa kuin miehen/naisen löytämisessä.

Ei siitä ollutkaan kysymys. Vain siitä, että onko joku löytänyt jollain aivan erilaisella tavalla kumppanin itselleen. Tällä palstalla usein puhutaan, miten ihmisille on helppo flirttailla ja lähestyä esimerkiksi kaupassa tai ihan vaan jäätelökojulla jutellen ja selvinpäin. -ap-

Se flirttailu on helppoa ja ennen kaikkea tuloksekasta vain hyvin pienelle ja rajatulle joukolle.  Ja se että asiaa joutuu pohtimaan palstalla on varma merkki siitä ettei kuulu tuohon joukkoon.

Juuri sen joukon kannattaisi sitä kontaktin ottoa harjoitella. Ei flirttailua vastakkaisen sukupuolen kanssa heti ensimmäiseksi vaan sitä, että oppisi huomaamaan ihmiset ympärillään ja heittämään heille aina sopivan tilaisuuden tullen juttua. Mummot ja vaarit ovat helppo kohde, mutta myös muun ikäiset.

Ei sitten  loppuisi tutustuminenkaan ensitapaamiseen, kun olisi treffeillä rennompi.

Vierailija
24/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika mahdottomalta. Ilman alkoholia onnistuu netin kautta.

Vierailija
25/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta ei onnistu mulla...oon jo monta vuotta yrittänyt. Kavereita on mutta niiden kautta en oo miehiin tutustunut. Harrastukset ja työ on naisvaltaisia. Toivotonta...

N25

Vierailija
26/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta ei onnistu mulla...oon jo monta vuotta yrittänyt. Kavereita on mutta niiden kautta en oo miehiin tutustunut. Harrastukset ja työ on naisvaltaisia. Toivotonta...

N25

Voivoi taitaa neidillä olla tosi kova seksin puute, osta hätätapaukseen kaalimadosta tuotteita.

Vierailija
27/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Voivoi taitaa neidillä olla tosi kova seksin puute, osta hätätapaukseen kaalimadosta tuotteita.

Mistä niin päättelet?

Vierailija
28/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sen joukon kannattaisi sitä kontaktin ottoa harjoitella. Ei flirttailua vastakkaisen sukupuolen kanssa heti ensimmäiseksi vaan sitä, että oppisi huomaamaan ihmiset ympärillään ja heittämään heille aina sopivan tilaisuuden tullen juttua. Mummot ja vaarit ovat helppo kohde, mutta myös muun ikäiset.

Ei sitten  loppuisi tutustuminenkaan ensitapaamiseen, kun olisi treffeillä rennompi.

Sinulla siis ilmeisesti on kokemusta sutinan löytymisestä tällä tavalla? Eli olet ihan kadulla heitellyt läppää ja treffit ovat järjestyneet?

Vierailija
29/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mistä niin päättelet?

Siitä kun miestä näytät etsivän. 

Vierailija
30/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mistä niin päättelet?

En etsi seksiä vaan parisuhdetta.

Vierailija
31/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla siis ilmeisesti on kokemusta sutinan löytymisestä tällä tavalla? Eli olet ihan kadulla heitellyt läppää ja treffit ovat järjestyneet?

Minulla on kokemusta siitä, että mies, jonka kanssa viestit ovat lennelleet ihan mukavasti, on tapaamisessa osoittautunut ujoksi ja/tai jurottavaksi ja kömpelöksi keskustelijaksi. Ujoillekin on ottajansa, mutta minä en kuulu(nut) niihin,

Vierailija
32/32 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mistä niin päättelet?

En etsi seksiä vaan parisuhdetta.

Miksi et naisen kanssa mene parisuhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi