Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripset lähtee!

Vierailija
03.04.2015 |

Siis apua! Parin kolmen viikon kuluessa multa on lähtenyt toisesta silmästä huomattavan paljon ripsiä. Nyt on jo isoja rakoja niin, ettei ole ripsiä. Karun näköistä. Ripsaria ei voi laittaa, se suorastaan alleviivaisi tuota. Toisessa silmässä suht normaali määrä ripsiä, kai. Mitä tämä on?! Kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:34"]

first world ropleemat

[/quote]

Ap tässä. No MULLE tämä nyt tällä hetkellä on kyllä mieltä rassaava asia. Varsinkin kun täällä väläyteltiin alopecian mahdollisuutta. Uskon, että sulla ei ole enempää annettavaa tähän keskusteluun, joten hei vaan ja siirry ystävällisesti johonkin toiseen ketjuun ignooraamaan. Kiitos niille, jotka osallistui keskusteluun asiallisesti. Seurailen tilannetta jonkin aikaa, mutta luulenpa, että varaan ajan ihotautilääkärille kuten joku täällä jo suosittelikin.

Vierailija
2/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkitys ei vältämättä tilannetta paranna mutta koska ei ole jatkunut pitkään niin voi vielä auttaakkin. Mulla ei juurikaan auttanut mut olikin jatkunut vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:30"]

Kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkitys ei vältämättä tilannetta paranna mutta koska ei ole jatkunut pitkään niin voi vielä auttaakkin. Mulla ei juurikaan auttanut mut olikin jatkunut vuosia.

[/quote]

Olen itsekin epäillyt tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa. Mulla siis muitakin oireita, jotka sopisivat tuohon kuvioon. Liittyykö kilpirauhasen vajaatoimintaan aina painonnousu? Mulla ei painonnousua ole ollut (ainakaan toistaiseksi), mutta luultavasti "kaikki" muut ko. sairauteen liittyvät oireet . Mulle on sanottu, että jos ei ole painonnousua, niin ei voi olla kyseessä kilpirauhasen vajaatoiminta. Onko asia todella niin?

Vierailija
4/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:30"]

[/quote]

Olen itsekin epäillyt tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa. Mulla siis muitakin oireita, jotka sopisivat tuohon kuvioon. Liittyykö kilpirauhasen vajaatoimintaan aina painonnousu? Mulla ei painonnousua ole ollut (ainakaan toistaiseksi), mutta luultavasti "kaikki" muut ko. sairauteen liittyvät oireet . Mulle on sanottu, että jos ei ole painonnousua, niin ei voi olla kyseessä kilpirauhasen vajaatoiminta. Onko asia todella niin?
[/quote]

Ei liity. Minulla otettiin kilpirauhasarvot muiden tutkimusten lisäksi, tutkittiin suolistovaivoja. TSH oli 32 . Kyllä. 32, ei pilkkuvirhettä. Paino ei ollut noussut laisinkaan. Hiustenlähtöä oli jonkin verran.

Vierailija
5/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ainakin alopecian oireelta. Ihotautilääkärille mars!

Vierailija
6/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisessa silmässä pitkään alaluomesta pätkä ripsiä pois, varmaan vuosia. Ei tosiaan ollut mihin ripsaria laittaa. Nyt huomasin että ripset ovat kasvaneet takaisin. Olin jo ajatellut kokeilla risiiniöljyä(oliko castor oil risiiniöljy suomeksi?, googlaa) sen muistaakseni sanotaan lisäävän ripsien kasvua.

Vierailija
7/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

first world ropleemat

Vierailija
8/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:34"]Mulla oli toisessa silmässä pitkään alaluomesta pätkä ripsiä pois, varmaan vuosia. Ei tosiaan ollut mihin ripsaria laittaa. Nyt huomasin että ripset ovat kasvaneet takaisin. Olin jo ajatellut kokeilla risiiniöljyä(oliko castor oil risiiniöljy suomeksi?, googlaa) sen muistaakseni sanotaan lisäävän ripsien kasvua.
[/quote]

Mikään ulkoisesti laitettu tuote ei voi lisätä karvan kasvua. Ainoastaan reseptin takana olevilla ulkoisesti käytettävillä tuotteilla on oikeita vaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän