Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit huurtuu maskin kanssa, mitä tehdä?

Vierailija
21.12.2021 |

Nyt en ole käyttänyt ollenkaan kun nähdäkin pitää. Jos otan pois nenältä ei enää huurre lasit mutta, eipä enää suojaa sitä vähääkään enää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin reuna rillien alle, ja korvanauhat ristiin.  Näin ilma ei kulje niin paljon maskin päältä, vaan sivuilta. 

Tämähän nimenomaan on väärä tapa. Sama sitten vaikka ei käytä maskia ollenkaan.

Vierailija
22/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä maskia saa pitää pakkasessa. Olin aiemnmin töissä kaupassa, ja meillä oli määräys, että piti pakkasessa ottaa maski pois. Se kastuu siellä, ja on sen jälkeen käyttökelvoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tolla maskilla ulkona vähänkään viileämmässä liikkuessa rillipäänä tee mitään, huurtuu väkisinkin. Ulkoa sisätiloihin mennessä joutuu vaan odottaa että rillit lämpenee ja lopettaa huurtumisen.

kaupassa kun on ollut 5 minuuttia sisällä ja lasit lämmennyt, niin voi laittaa maskin koristeeksi

Vierailija
24/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venttiilimaski.

Ei suojaa muita yhtään mahdolliselta tartunnaltasi!

Vierailija
25/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta suihke, kahdet erimalliset rillit on ja ihan yhtä hankalaa molempien kanssa. Ilmeisesti vääränmuotoinen nenä.

Kaikista paskamaisinta koko koronassa on noi saatanan turhakerätit. Joissain paikoissa mun on pakko sitä käyttää vaikka viimeiseen asti yritän välttää.

Vierailija
26/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää te vaan niitä vaippojanne naamalla, mua ei kiinosta. ps näyttää oikeesti typerältä viilettää riepu naamalla

Vierailija
27/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kuljen puolisokeana ilman rillejä. Ne huurtuvat, teki mitä tahansa.

Vierailija
28/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää te vaan niitä vaippojanne naamalla, mua ei kiinosta. ps näyttää oikeesti typerältä viilettää riepu naamalla

Voi mikä nolostelija. Hanki itsetunto.

Vierailija
29/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas!

Onko sinulla lahkoa, liittyisin heti

Vierailija
30/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskin reuna rillien alle, ja korvanauhat ristiin.  Näin ilma ei kulje niin paljon maskin päältä, vaan sivuilta. 

Ilman ei kuulu kulkea maskin päältä eikä sivuilta, vaan maskin läpi!

Näin pitäisi olla, mutta jos on ostanut ison laatikon huonosti istuvia maskeja, ne pitää käyttää ensin loppuun,

Vierailija
31/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FFP2 ja ns. ihoteipillä koko yläosa umpeen, ei varmasti huurru ja suojaus entistä parempi.

Vierailija
32/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venttiilimaski.

Ei suojaa muita yhtään mahdolliselta tartunnaltasi!

Sen päällä käytetäänkin vielä kirurginmaskia.

Vierailija
33/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riskiryhmää, mutta olen 1,5 vuotta käyttänyt vain FFP2-maskeja, koska se on ainut maski (FFP3:n ohella) joka suojaa minua itseä ja kun katselen ihmisiä ympärilläni, jotka eivät voisi vähempää välittää muista, niin minäkin olen kiinnostunut vain omasta terveydestäni enkä niiden maskittomien tai muumi-maskillisten terveydestä. Rillit eivät huurustu tällä maskilla.

Vierailija
34/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun naamasi vois näyttää vähemmän typerältä, jos peittäisit siitä puolet "rievulla".

Vierailija
35/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uloshengityksen aikana vaan raotat maskia. jos pidät vaikka 30 sekunnin hengenpidätystaukoja, ei tarvi niin usein raottaa ja voit tehdä henkeä pidättäessäsi käsilläsikin jotain hyödyllistä

Vierailija
36/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tolla maskilla ulkona vähänkään viileämmässä liikkuessa rillipäänä tee mitään, huurtuu väkisinkin. Ulkoa sisätiloihin mennessä joutuu vaan odottaa että rillit lämpenee ja lopettaa huurtumisen.

kaupassa kun on ollut 5 minuuttia sisällä ja lasit lämmennyt, niin voi laittaa maskin koristeeksi

Mulla koko reissu saattaa kestää sen 5min... olen sitten ilman. Pidemmillä reissuilla odottelu auttaa.

Vierailija
37/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte tuollaista riesaa jo toista vuotta?  En oikein ymmärrä, mikä pointti on vuodesta toiseen sietää tällaista.

Vierailija
38/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpötät? Koronatestauksessa maski, ff- 2+ pleksi päällä koko päivän. Kelillä kuin kelillä. Hengissä ollaan vieläkin. Pakkanen ei ole este käyttää maskia. Lopettakaa paskan jauhaminen.

Vierailija
39/39 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Itse ratkaisin asian siten, että lopetin maskin käytön. En ala sokkona haahuileen bussissa tai kaupassa. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme