Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitat jollekin. Hän vastaa ja sanoo "soitan hetken päästä". Miten kauan on tuo hetki sinun mielestäsi?

Vierailija
21.12.2021 |

Minä odottaisin 15 minuuttia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaisin puhelimeen, että "soitan kymmenen minuutin päästä" ja katsoisin kellosta, että se pitää paikkansa. ap

Tämä ei vaan aina onnistu. Kokous venyy, tai joku haluaa jäädä siihen puhumaan jotain työasiaa. Tulee joku toinen puhelu, tai viesti joka vaatii välitöntä huomiota. Lapsi oksentaa.  

Älä sitten lupaa soittaa hetken päästä, jos et oikeasti tiedä, voitko soittaa. Itse oletan, että tällä henkilö on juuri esimerkiksi autossa tai vessassa tms pahassa paikassa, että ei pysty pitämään edes puhelinta kunnolla kädessään. Minusta on töykeää luvata soittaa pian takaisin, jos siihen sitten ehditään ottamaan työpuheluja tai kokousasioita väliin. Jos se lapsi oksentaa, silloin soitetaan takaisin, että voinko sittenkin soittaa illalla, kun nyt on tosi paha tilanne. 

Lapsi alkaa oksentaa, niin äiti ottaa puhelimen käteen ja soittaa.  Jep jep.

Miten kauan sinun lapsesi oksentaa? Kyllä siinäkin parissa minuutissa saa sen puhelimen käteen. Ja voi laittaa myös viestin. 

mistä alapeukut? Harvan lapsi kai oksentaa niin pitkään niin intensiivisesti, että siinä ei ehdi puolen tunnin sisällä kirjoittamaan yhtä viestiä, että sori, nyt en pystykään soittamaan, jos juuri olet näin luvannut tehdä. 

Vierailija
42/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa yleensä soitella ellei jommalla kummalla osapuolella ole jotain tärkeää tai huolia/ilonaiheita jaettavana.

Sellainen perus kuulumisien jauhaminen menee paremmin viesteillä.

Tästähän oli juuti uutisissa ettei nuoret osaa enää soittaa eikä hoitaa asioitaan puhelimitse. Taannutaan ja ahdistutaan kun jotakin ei voi hoitaa somessa tai sähköpostitse. Ollaan muka niin stanan sosiaalisia somessa ja samaan aikaan tehdään itse itsestä erakkoja ja syytetään yhteiskuntaa kun ollaan syrjäytyneitä ja yksinäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi