Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitat jollekin. Hän vastaa ja sanoo "soitan hetken päästä". Miten kauan on tuo hetki sinun mielestäsi?

Vierailija
21.12.2021 |

Minä odottaisin 15 minuuttia.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku idiootti, niin en ikinä soittas.

Tärkeä henkilö niin heti kun pystyn.

Vierailija
2/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti tai tunti, pari. Samana päivänä kuitenkin.

Jos en soita, ei kannata enää kysellä.

Vierailija
4/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen esimerkiksi kokouksessa tai on kiire, niin se hetki voi olla useamman tunnin. Ei ainakaan mulla ole aina aikaa soittaa 15 minuutin päästä takaisin vaan soitan kun on aikaa. 

Vierailija
5/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ehtii.

Ei tuolle nyt voi mitään tarkkaa aikaa laittaa.

Vierailija
6/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen esimerkiksi kokouksessa tai on kiire, niin se hetki voi olla useamman tunnin. Ei ainakaan mulla ole aina aikaa soittaa 15 minuutin päästä takaisin vaan soitan kun on aikaa. 

Silloin et sano "soitan hetken päästä". Sehän olisi valhe. Tiedät, miten pitkä kokous on. Se päättyy 13.30. Sanot "Soitan klo 13.35." ap

Vierailija
7/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
8/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle. Ellei ole joku hengenhätä kyseessä.

Vierailija
9/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis periaatteessa "soitan hetken päästä" tarkoittaa, että en pysty just nyt puhumaan enkä välttämättä jaksa ajatella, milloin on seuraava vapaa hetki. Tärkeintä tuossa on, että tämä puhelu lopetetaan NYT.

Vierailija
10/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-30 min. Tuon ajan voisin odottaa toisen puhelua takaisin, mutta sen jälkeen tekisin normaalisti kaikkea muuta ja vastaan jos vastaan, jos puhelu tulee vaikka parin tunnin päästä.

Vierailija
11/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään aika. Itse saatan sanoa jollekin että soitan hetken päästä ja puhelu menee seuraavaan päivään. Joskus taas hetken päästä on 5 min päästä. Riippuu. Mutta en valita myöskään muiden ihmisten soitteluista. Silloin soitetaan kun keretään tai jaksetaan. Jos toisella on tärkeää sanottavaa, voi ilmoittaa viestillä.

Vierailija
12/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen soittaa kun kerkeää. Sitten ei vaan ole takuita että itsekään olen tavoitettavissa. Eli jos soitan ja joku sanoo että ”odota hetki soitan pian” olen puhelimen hollilla hetken ja jos ei kuulu jatkan elämääni ja on sitten säkästä kiinni kerkeänkö vastailemaan kun soittelee.

Vierailija
13/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku noin sanoisi ja minulla olisi hänelle tosi tärkeää asiaa, niin laittaisin asiasta koostetta viestillä. Silloin toivon, että hän soittaisi minulle asian vaatiman kiireellisyyden mukaan. Mitään aikamääriä en asettelisi.

Yleensä kuitenkin soittelen vain vähemmän tärkeissä asioissa, joten on ihan ok, jos toinen soittaa vaikka muutaman päivänkin päästä. Luultavasti olemme kuitenkin jo laittaneet viestiä ennen sitä.

En minäkään voi koko aikaa olla päivystämässä puhelinta ja mahdollista soittoa, joten ymmärrän erittäin hyvin, jos toinen ei ehdi rupatella kanssani silloin kun minulle sopii. N47

Vierailija
14/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle. Ellei ole joku hengenhätä kyseessä.

Tämä.

Vierailija
15/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki on suhteellinen juttu ja välissä voi tapahtua muutakin tai saatan jopa unohtaa soittaa takaisin. Ideaalitilanne 15-30 min sisään.

Vierailija
16/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maailman napa ja ystävilläni on oma elämänsä, joten en keksi mitään teennäistä aikoja milloin toisen pitäisi soittaa. Olisi lapsellista määrittää mitään vartin aikaa takaisin soittamiselle, jos kyseessä ei ole mikään älyttömän kiireellinen asia.

Vierailija
17/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään aika. Itse saatan sanoa jollekin että soitan hetken päästä ja puhelu menee seuraavaan päivään. Joskus taas hetken päästä on 5 min päästä. Riippuu. Mutta en valita myöskään muiden ihmisten soitteluista. Silloin soitetaan kun keretään tai jaksetaan. Jos toisella on tärkeää sanottavaa, voi ilmoittaa viestillä.

Musta on ihanaa kun on sellaisia tyyppejä just ketkä ei valita ja loukkaannu kaikesta. Eli että jos meno peruuntuu, ei aleta mesoomaan vaan aidosti ymmärretään. Ja tämä on molemminpuolista. Silloin ihmissuhde on helppo ja vaivaton eikä stressaa jokaista sanaa ja jokaista peruutettua illallistreffiä.

Vierailija
18/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Mun pomo ei välttämättä soita ikinä, vaikka sanois, että soittaa hetken päästä. Sitte itse taas joudun soittamaan hänelle. Yleensä tuo hetken päästä tarkoittaa 15- 30min.

Vierailija
19/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa kun on sellaisia tyyppejä just ketkä ei valita ja loukkaannu kaikesta. Eli että jos meno peruuntuu, ei aleta mesoomaan vaan aidosti ymmärretään. Ja tämä on molemminpuolista. Silloin ihmissuhde on helppo ja vaivaton eikä stressaa jokaista sanaa ja jokaista peruutettua illallistreffiä.

Eli kommentoija peruu illallistreffejä usein. Voin kuvitella, millainen hän on "ystävänä".

Vierailija
20/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaisin puhelimeen, että "soitan kymmenen minuutin päästä" ja katsoisin kellosta, että se pitää paikkansa. ap