Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

arctic nutration on entinen ecoway -pyramidipeli

Vierailija
03.04.2015 |

Tiesittekö, että Arctic nutrion -superfood-kotimyyntifirma on entinen ecoway....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9700656

keskustelu.suomi24.fi/t/12097345

http://murobbs.muropaketti.com/threads/arctic-nutrition.1035131/

Paljonko myyjän aloituspaketti maksaa ja mihin hän sitoutuu ?

Toisessa firmassa samat tuottee halvempia.

http://kummablogi.blogspot.fi/2013/09/arctic-nutrition-vai-iherb.html

Miten ihmiset voi höynähtää tollaseen mielikuvamarkkinointiin?

http://eioototta.fi/arctic-nutrition-taas-yksi-pyramidikekkulointi/

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä kokouksissa tapahtuu? Vetääkö ne rahat lompakosta? Minun naapuri hiillostaa koko ajan tulemaan mukaan mutta en kehtaa.En halua liittyä pyramidihuijauksiin ja ärsyttää kun naapuri pitää minua niin tyhmänä että luulee minun uskovan tähän "mahtavaan lisätulotilaisuuteen ja elämänmuutokseen". Se haluaa vain rahani mikä vihastuttaa. En tiedä miten saan hänet lopettamaan kun näemme niin usein enkä halua pilata välejä. Sanonko että rupesin jo Tupperimyyjäksi vai mitä?

Vierailija
2/37 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain että ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäksi jos meinaa, niin lisenssi maksaa 99e

Vierailija
4/37 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluaa ostaa niitä niin pitää maksaa noin 60 e jäsenyydestä. Ja pakko ostaa tietyllä summalla kuukaudessa. Hirveää huijausta.

Minulle soittelee harva se päivä yksi tuttu joka sanoo että kannattaisi edes kokeilla, ei sitä muuten tiedä miten hyviä ne on! En varmana kokeile!

Vierailija
5/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kotimaiseksi, jos siinä lukisi paikkakunnan ja tehtaan nimi, missä valmistettu. Mistä tietää, tulevatko Suomesta`?

Vierailija
6/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla myyjiä? Paljonko myyjäksi pääseminen maksaa? 

Vierailija
7/37 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu?

Vierailija
8/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju!

Vierailija
10/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmisetpysykäätästä puljusta niin kaukana kuin mahdollista!!

Näillä ei ole puhtaat jauhot pusissaan, tuskin ikinä rahojanne tuutte näkemään jos tähän lähdette. Mulla on kokemusta monesta verkostomarkkinointilafkasta ja tästä kuulin sellaisia juttuja että huh huh. En lähtenyt mukaan vaikka pyydettiin, nyt on jo jonkin aikaa ollut työn alla toinen bisnes, joka vaikuttaa oikein hyvältä :)

Vierailija
11/37 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kotimaiseksi, jos siinä lukisi paikkakunnan ja tehtaan nimi, missä valmistettu. Mistä tietää, tulevatko Suomesta`?

up

Vierailija
12/37 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla myyjiä? Paljonko myyjäksi pääseminen maksaa? 

Väärä termi. Kyseessä on tällöin ostaja.

Vierailija
13/37 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet on kalliita, mieluummin tilaan vitamiinit halvemmalla Iherbistä. 

Vierailija
14/37 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/37 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, vieläkö yrityksellä on edustajia.. Ei vaan ole menossa minnekkään. Yrityksen johtoporras on aina lakkonsa tapahtumissa lupailut sitä ja tätä uutta mullistavaa. Yrityksen liikevaihdosta ja voiton osuudesta voi jo päätellä jotakin ja pitihän yrityksen avata lähes kaikki maat jo 2017 aikoihin. No eipä ole lupauksista huolimatta avautunut ensimmäistäkään uutta maalippua. Pätevöitymis taulukko näyttäisi olevan samassa jamassa edelleen, ei montaa uutta pätevöitymistä vuositasolla, en ihmettele laisinkaan että edustajat pyörii paikallaan ja tuhlaa rahansa lakkotapahtumiin. 

17/37 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten kaikki uskoo ihmisten blogi kirjotuksia ja vannoo niiden olevan totta. Jännä miten tupperware ja parylite ei ole huijausta vaikka samaa verkosto hommaa nekin tekee eikö vaan?  Ootko ollu töissä firmalle että voit laukoa asioita tai ootko tehny verkostoalan hommia itse? 

Jos asiakas saa suoraan tehtaalta tilata tuotteet ja yritys toimittaa ne suoraan asiakkaalle niin kerrotko minulle missä vaiheessa tuo pyramidi-huijaus tapahtuu? Kun kerran niin hyvin tiedät prosessin. 

Kannattaisi varmaan omaa toimintaa miettiä ennekuin tahraat kaikki verkostoalan työntekijät, jotka nimenomaan yrittävät tehdä työtänsä. Kaikki ei ole mätämunia vaikka muutama olisi. Enhän minäkään tule sinun töihisi sinua mollaamaan? Vai tulenko? 

Jos sinulla ei ole muuta "faktaa" kuin blogi kirjoituksia esittää väittämiesi tueksi niin kannataisi miettiä kuinka tosia nämä "faktat" oikeasti olet ja pitää suunsa kiinni asioista mistä ei itse tiedä mitään.  

18/37 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme Yritys kirjoitti:

Joopa joo, vieläkö yrityksellä on edustajia.. Ei vaan ole menossa minnekkään. Yrityksen johtoporras on aina lakkonsa tapahtumissa lupailut sitä ja tätä uutta mullistavaa. Yrityksen liikevaihdosta ja voiton osuudesta voi jo päätellä jotakin ja pitihän yrityksen avata lähes kaikki maat jo 2017 aikoihin. No eipä ole lupauksista huolimatta avautunut ensimmäistäkään uutta maalippua. Pätevöitymis taulukko näyttäisi olevan samassa jamassa edelleen, ei montaa uutta pätevöitymistä vuositasolla, en ihmettele laisinkaan että edustajat pyörii paikallaan ja tuhlaa rahansa lakkotapahtumiin. 

Mitähän taulukkoja olet seurannut? Jännä kun kumminkin koko ajan tulee pätevöitymisiä? En tiedä mistä saat tietosi ettei niitä tulisi?

Vierailija
19/37 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6809 kirjoitti:

Jännä miten kaikki uskoo ihmisten blogi kirjotuksia ja vannoo niiden olevan totta. Jännä miten tupperware ja parylite ei ole huijausta vaikka samaa verkosto hommaa nekin tekee eikö vaan?  Ootko ollu töissä firmalle että voit laukoa asioita tai ootko tehny verkostoalan hommia itse? 

Jos asiakas saa suoraan tehtaalta tilata tuotteet ja yritys toimittaa ne suoraan asiakkaalle niin kerrotko minulle missä vaiheessa tuo pyramidi-huijaus tapahtuu? Kun kerran niin hyvin tiedät prosessin. 

Kannattaisi varmaan omaa toimintaa miettiä ennekuin tahraat kaikki verkostoalan työntekijät, jotka nimenomaan yrittävät tehdä työtänsä. Kaikki ei ole mätämunia vaikka muutama olisi. Enhän minäkään tule sinun töihisi sinua mollaamaan? Vai tulenko? 

Jos sinulla ei ole muuta "faktaa" kuin blogi kirjoituksia esittää väittämiesi tueksi niin kannataisi miettiä kuinka tosia nämä "faktat" oikeasti olet ja pitää suunsa kiinni asioista mistä ei itse tiedä mitään.  

Verkostomarkkinoija kautta Scamway-bisneksen harjoittaja on näemmä taas eksynyt palstalle. Mites siellä pyramidimarkkinoinnin puolella menee? Teillä on kuulemma pitänyt kiirettä korona-aikana. Nyt kun ihmiset ovat pakosta kotona niin ollut paljon värvättäviä joilla ei ole ollut juuri muitakaan töitä tarjolla, eli kaikki uhrit kelpaavat?

20/37 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6809 kirjoitti:

Verkostomarkkinoija kautta Scamway-bisneksen harjoittaja on näemmä taas eksynyt palstalle. Mites siellä pyramidimarkkinoinnin puolella menee? Teillä on kuulemma pitänyt kiirettä korona-aikana. Nyt kun ihmiset ovat pakosta kotona niin ollut paljon värvättäviä joilla ei ole ollut juuri muitakaan töitä tarjolla, eli kaikki uhrit kelpaavat?

Perustele väitteesi millä tavalla se, että myyn tuotteita tekee minusta pyramidi huijarin? Aika hyvä tulla pokkana vain haukkumaan toisia jotka tekevät työtään. Haukutko lähikauppasi kassankin huijariksi koska hänkin myy kaupan tuotteita? Tai R-kioskin myyjän? Jos et osaa muuta kuin haukkua ilman minkäännäköisiä perusteluja niin kannattaisi ehkä pitää suunsa kiinni. Vai onko elämäsi niin kurjaa että saat toisten mollaamisesta paremman mielen?