Koronapassista luovutaan tilapäisesti
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008490850.html
Ei todellakaan yllätä. Rokotetut ovat tehokkaasti levittäneet koronaa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet ehkä suojaavat riskiryhmiä pahimmilta tautimuodoilta, mutta ainoastaan testi osoittaa tartuntariskin. Eli se, onko henkilö rokotettu vai rokottamaton, ei kerro tartuntariskistä mitään. Koronapassi muutettava sellaiseksi, että vain negatiivisella testillä pääsee osallistumaan tapahtumiin ja sisään menomestoihin. Tämän olisi pitänyt olla itsestään selvää alusta alkaen.
Ja sekö ei sitten rajoita ja kontrolloi ihmisiä, että pitää ravata testeissä koko ajan. Ja sieltä 100km testijonosta ainakin varmasti saa sen tartunnan. Nuarettavaa touhua!
EI PÖLJÄT TAJUU kirjoitti:
mieluummin passi KUIN KAIKKI KIINNI ETTEKÖ PÖLJÄT TAJUA ETTÄ SE TARKOITTAA KAIKKI KIINNI.
Ei ne tajua. Mutta olkoot kaikki kiinni. Saavatpahan kaikki miettiä sitten kotonaan että oliko se hyvä idea.
Hyvä homma. Onkin parempi että kaikki suljetaan. Olkoot kaikki kotona siihen asti kunnes korona katoaa maapallolta.
Olen rokottamaton ja nykyiset koronatoimet eivät tähän mennessä ole rajoittaneet elämääni millään tavalla. Ihan normaalia elämää olen elänyt. Koronakin sairastettu jo kevättalvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote EI ole estänyt tartuntaa. Oireet vaan LIEVEMMÄT.
Tämäkin uskon asia. Ei voida todentaa. Miten kävi Divon?
Koronan oireet ovat olleet lieviä tai jopa oireettomia suurimmalle osalle ihmisistä rokotestatuksesta riippumatta. Kuka oikeasti osaa sanoa auttaako nuo piikit siis yhtään mitenkään 🤷🏻♀️
Kuolleita ei juurikaan ole. Korona ei ole lisännyt siis normi kuolleisuutta yhtään.
Toisaalta piikitysten myötä selittämättömien kuolemien määrä on kasvanut. Nämä eivät ole mitään foliohattujuttuja vaan ihan tilastollinen fakta joka on kaikkien tarkastettavissa.
Jaa jaa, katsotkohan sä niitä käyriä väärinpäin?
Vierailija kirjoitti:
EI PÖLJÄT TAJUU kirjoitti:
mieluummin passi KUIN KAIKKI KIINNI ETTEKÖ PÖLJÄT TAJUA ETTÄ SE TARKOITTAA KAIKKI KIINNI.
Ei ne tajua. Mutta olkoot kaikki kiinni. Saavatpahan kaikki miettiä sitten kotonaan että oliko se hyvä idea.
Ei sitä passia mihinkään tarvita. Paikat voivat pitää kokonaan auki, rajoitetusti auki, tai kaikki kiinni. Passista ei ole mitään hyötyä, johan se nyt nähtiin! Joka paikka vaatii passin, silti ennätysmäärä tartuntoja joka viikko.
Missäköhän vaiheessa uskalletaan globaalisti myöntää, ettei keisarilla ole vaatteita.
Alkaa mennä tragikoomiseksi tämä touhu, kun syyllisiä rokotteiden toimimattomuudelle etsitään kissoin ja koirin kaikkialta muualta paitsi itse rokotteista.
Miksi pari viikkoa sitten vaadittiin koronapassia laajempaan käyttöön kuten työpaikoille ja nyt koronapassi menee hyllylle? Tässä on suuri ristiriita minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pari viikkoa sitten vaadittiin koronapassia laajempaan käyttöön kuten työpaikoille ja nyt koronapassi menee hyllylle? Tässä on suuri ristiriita minun mielestä.
No eihän ole. Passin laajennus ei riitä ja se sai kaikki ihmiset tolaltaan. Laitetaan nyt sit kiinni, kun ei laajennus kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole. Passin laajennus ei riitä ja se sai kaikki ihmiset tolaltaan. Laitetaan nyt sit kiinni, kun ei laajennus kelvannut.
Miksi koronapassi meni nyt hyllylle? Kai tälle joku syy on eikä kaikkia paikkoja ihan huvikseen kiinni laiteta?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiesivät jo ennenkin, että rokotetut tartuttavat tautia, mutta omikron niin sanotusti nosti sen paskakasan pöydälle sieltä pöydän alta. Eivät voi enää puhua "rokottamattomien pandemiasta"
Ihmettelen rokotettujen itkua. Minä en heidän suojelua ole kaipaamassa. Kaikki rajoitukset vaan pois. Ja jokainen oman harkintakyvynsä mukaa tekee, mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koronapassi meni nyt hyllylle? Kai tälle joku syy on eikä kaikkia paikkoja ihan huvikseen kiinni laiteta?
Omikron
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa uskalletaan globaalisti myöntää, ettei keisarilla ole vaatteita.
Alkaa mennä tragikoomiseksi tämä touhu, kun syyllisiä rokotteiden toimimattomuudelle etsitään kissoin ja koirin kaikkialta muualta paitsi itse rokotteista.
Japani on jo aloittanut. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/japan/
On upeeta olla oikeassa, tehottomat rokotteet ja typerä passi. Kyllä nyt nautin. Menkäähän lampaat hakemaan taas piikki ja ladatkaa toiminta-aikaa vilkku-passiinne, ääliöt!
Muistakaa, että passi menee vain jäähylle. Sitä ei ole tarkoitus lopettaa. Se palautetaan hallintamekanismina lähitulevaisuudessa, kunhan koronan seuraava vaihe on käsikirjoitettu. Tämä passijärjestely on PYSYVÄ! Se ei ole lähdössä minnekään. Sillä on tarkoitus jatkossakin ohjata ja hallita kansalaisia. Ehdollistaa vapautemme.
Jos kuvittelit, että jatkossa työnantajalla ei ole pääsyä terveystietoihisi, olet väärässä. Heillä, pankeilla ja virkamiehillä on täysi pääsy juuri sinun terveystietoihisi. Kävitkö lääkärillä teininä valittamassa ahdistusta? Työnantajasi tulee tietämään. Pankki tulee tietämään ja ottamaan tuon huomioon, kun arvioi sinun luottokelpoisuuttasi. Turha sitten tulla itkemään, että tämä oli rokottamattomien syy. Tämä oli lampaiden syy, jotka sulkivat silmänsä.
On uskomatonta että joulun läheisten kokoontumisista perhepiirissä varoitellaan ja samaan aikaan kapakat ovat auki, kun kaikki muut kokoontumusmuodot kielletään. MaRalla kaikki valta maan päälläkö? Kepu tekee tuhotyötään kansalle hallituksessa lobatessaan alaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että passi menee vain jäähylle. Sitä ei ole tarkoitus lopettaa. Se palautetaan hallintamekanismina lähitulevaisuudessa, kunhan koronan seuraava vaihe on käsikirjoitettu. Tämä passijärjestely on PYSYVÄ! Se ei ole lähdössä minnekään. Sillä on tarkoitus jatkossakin ohjata ja hallita kansalaisia. Ehdollistaa vapautemme.
Jos kuvittelit, että jatkossa työnantajalla ei ole pääsyä terveystietoihisi, olet väärässä. Heillä, pankeilla ja virkamiehillä on täysi pääsy juuri sinun terveystietoihisi. Kävitkö lääkärillä teininä valittamassa ahdistusta? Työnantajasi tulee tietämään. Pankki tulee tietämään ja ottamaan tuon huomioon, kun arvioi sinun luottokelpoisuuttasi. Turha sitten tulla itkemään, että tämä oli rokottamattomien syy. Tämä oli lampaiden syy, jotka sulkivat silmänsä.
Huoh taas. Luuletko, että passiin todella laitetaan koko Kanta-järjestelmä? Erittäin hyvä, jos jää käyttöön. Ei ole helpompaa tapaa osoittaa rokotteet ja teeveystiedot, joilla on väliä. Tiesitkö, että sulla on jo Kelakortissa terveystietoja? Luuletko ettei esim. valuutusyhtiöt nyt jo tiedä sun terveystietojasi? Mielummin mä näytän tietoni appista kuin kaivelen korttia ja henkkareita ja huutelen hetuni loppuosaa jossakin virastossa.
Vierailija kirjoitti:
On uskomatonta että joulun läheisten kokoontumisista perhepiirissä varoitellaan ja samaan aikaan kapakat ovat auki, kun kaikki muut kokoontumusmuodot kielletään. MaRalla kaikki valta maan päälläkö? Kepu tekee tuhotyötään kansalle hallituksessa lobatessaan alaa.
Uskomatonta on vain se, että sä kuvittelet ettei jouluna kapakat ole ennen olleet täynnä yksinäisiä joulun viettäjiä. Todellakin suon jokaiselle yksinäiselle ihmiselle sen, että pääsee ”omiensa pariin” jouluna. Ei siellä muut jouluna istu muutoinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vieläkin jaksavat rokottamattomia syyllistää. Tunsin myötähäpeää kun seurasin IS-liveä koronasta ja siinä kysyttiin että mistä rokottamattomat sen taudin saavat....meni pasmat sekaisin asiantuntijalta, eikä osannut selkeää paikkaa/tapaa kertoa🤦.
Mahtaa kolmansien piikkien noutajia jo mietityttää, mitä kaikkea kivaa se "täydellinen rokote" kehon kanssa pääsee kehittämään ajansaatossa🤷.
Ite en ainakaan riskiryhmäläisenä kulje missään ravintoloissa. Ei ole järkeä riskeerata terveyttään sen takia että voi syödä jotain ylisuolaista ja huonoa rasvaa sisältävää ravintolaruokaa.